قیمت هر کیلو آلو خشک بخارا


قیمت هر کیلو آلو خشک بخارا در گروه تولیدی خشکبار رایکا به دلیل تولید بالای این محصول بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. قیمت آلو خشک بخارا در آخرین تولیدات شرکت با توجه به کیفیت آن بین 19 تا 21 هزار تومان میباشد. شرکت خشکبار رایکا همواره در تلاش است تا محصولات خشکباری خود اعم از انواع آلو خشک را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار گرداند.

 

 

انواع آلو در جهان

انواع مختلفی از آلو در جهان وجود دارد که معروف ترین آنها نوع ژاپنی آلو میباشد که برخی انواع آن به رنگ زرد و پرآب بوده و برخی دیگر درصد آب کمتری دارند که به رنگ ارغوانی موجود هستند. سایز آلوها بین 3-6 سانتیمتر متغیر است و طعم آنها از ترش تا شیرین متغیر میباشد.

در زمان باستان مردم در آسیا این میوه را خشک میکرده و استفاده میکرده اند. مردم اکثرا آلو را به صورت تازه مصرف میکنند اما میشود آن را در کیکها و دسرها و همچنین انواع غذاها استفاده نمود و نوع خشک شده آن بسیار خوشمزه میباشد و میتوان آن را تا شش ماه در جای خشک و خنک نگهداری کرد.

یک مهم که در طب چینی به بسیار تاکید شده خوردن آب آلو هست که جهت سم زدایی و شادابی بدن بعد از خواب توصیه شده است.

قیمت آلو بخارا

فروش آلو خشک بخارا ارزان

امروزه شاهد این هستیم که آلو خشک در بازار با قیمتهای متفاوتی عرضه میشود. قیمت ها بر اساس میزان ریزی و درشتی آلو ها و همچنین یکدست و خوش رنگ بودن آنها تعیین میگردد. هر چه آلو خشک یکدست تر باشد و سایز آن نیز درشت تر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

به دلیل تولید بالای آلو خشک بخارا در خراسان رضوی و تولید و بسته بندی این محصول توسط شرکت بازرگانی خشکبار رایکا امکان فروش آلو خشک بصورت عمده به سراسر کشور و تمام خریداران وجود دارد و می تواند پاسخگوی تقاضا برای این محصول در سراسر کشور باشد.

آلو بخارا

شرکت های پخش مواد غذایی میتوانند با سفارش این محصول بصورت بسته بندی شده آلو خشک بخارا را بصورت عمده خریداری کنند و با عرضه آن به بازار هدف سود خوبی نصیبشان گردد.

بهترین را برای خرید آلو خشک بخارا بصورت مستقیم از تولید کننده خرید اینترنتی آلو خشک است که علاوه بر قیمت مناسب مزایای دیگری نیز دارد.

 

تولید کننده برتر آلو خشک در کشور

آلو بخارا عمدتا در مناطق سرد سیر رشد و نمو پیدا میکند. وجود آب و هوای مناسب رشد آلو و خاک بسیار حاصلخیز شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی را به عنوان برترین تولید کننده آلو بخارا در ایران معرفی کرده است.

آلو بخارا نیشابور از لحاظ طعم و رنگ بسیار خوشمزه و خوش رنگ بوده و میتوان گفت که در میان انواع میوه های خشک شده آلو بخارا خوشمزه ترین آنها میباشد.

قیمت هر کیلو آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا نیشابور به دلیل کیفیت بالا سالانه به کشورهای مختلفی نیز صادر میشود. کشورهای پاکستان، هند، بنگلادش، امارات و … از جمله این کشورها هستند. به ابتکار سازمان جهاد کشاوری نیشابور و با همت کشاورزان این منطقه سالانه نمایشگاه تخصصی آلو در فصل تولید در مناطق آلو خیز برگزار می گردد و این امر سبب شده تا کشاورزان با استفاده از آموزشهای مهندسین جهاد کشاورزی نسبت به تولید هرچه بهتر آلو خشک بخارا اقدام نمایند.

موارد مصرف آلو بخارا

آلو بخارا پوست کنده شده نیشابور را میتوان در موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

  • در تهیه انواع غذاها و خورشتها
  • در تهیه انواع لواشک و ترشک
  • در آبگیری و تهیه آبمیوه
  • استفاده بصورت تنقلات خوری و به عنوان میان وعده

قیمت هر کیلو آلو خشک

خرید آلو خشک بخارا به صورت عمده

فروش آلو خشک بخارا فقط به صورت عمده انجام می پذیرد. در شرکت خشکبار رایکا به علت تولید بالا پذیرش سفارشات نیز به صورت عمده میباشد. البته در برخی از موارد فروش در حجمهای زیر 500 کیلو هم انجام میپذیرد که برای این امر باید با مشاورین فروش شرکت تماس حاصل نمایید و هماهنگی های لازمه را انجام دهید. به علت بالا بودن حجم سفارشات شرکت سعی شده تا سفارشات حجم پایین هم به قیمت سفارشات عمده محاسبه شود که باعث رضایت بسیاری از مشتریان شرکت نیز شده است.

آلو خشک

ویژگی آلو خشک مناسب رستورانها

از نکته نظرات مهمی که باید یاد آور شد ویژگیهای آلو خشک مناسب برای رستورانها میباشد. متقاضیان خرید آلو خشک خورشتی گاهی اوقات اقدام به خرید نوعی از آلو خشک مینمایند که برای تهیه غذا مناسب نمیباشد.

آلو خشک خورشتی معمولا از نوع آلو رسمی باید باشد که نسبت به آلو های دیگر از سایز ریزتری برخوردار است. طعم این آلو ملس است و درت طعم دهندگی آن بسیار بالا میباشد. رنگ آلو خشک رسمی در نمونه دودی باید کاملا زرد نباتی باشد و در نمونه آفتابی باید رنگ آلو قهوه ای تیره باشد.

قیمت هر کیلو آلو خشک بخارا

قیمت هر کیلو آلو خشک بخارا با توجه به نوع فرآوری آن که امکان دارد آفتابی یا دودی باشد متفاوت است. همچنین از عوامل تاثیر گذار دیگر در قیمت میتوان به میزان کیفیت آلو اشاره نمود. برای خرید آلو خشک بخارا با قیمت های بسیار ارزان میتوانید با مشاورین فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا در شهرستان نیشابور تماس گرفته و با خرید عمده این محصول آن را درب شرکت یا منزل خود تحویل بگیرید.

صادر کنندگان آلو خشک نیز می توانند جهت گرفتن مشاوره های لازم در مورد چگونگی صادرات آلو خشک بخارا و انواع بسته بندی موجود با مشاورین فروش تماس حاصل نمایند.

در این مرکز آلو بخارا در انواع مختلف عرضه میشود که قیمت آنها از 19000 هزاز تومان الی 26000 تومان متغیر است. قیمت خرید تازه ترین آلوچه در بازار به طور دائم در حال نوسان است. با این حال می توانید این محصولات را با مناسبترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید.

آلو بخارا آفتابی

قیمت هر کیلو آلوچه خورشتی

از دیگر محصولات شرکت بازرگانی خشکبار رایکا آلوچه خورشتی است که قیمت بسیار ارزانی داشته و می توان از آن در خورشت های مختلف از جمله خورشت مرغ استفاده نمود. قیمت هر کیلو آلوچه خورشتی بین 6000 تا 15000 تومان متغیر است که هرکدام کیفیت مربوط به خود را دارا هستند.

جهت اطلاع از انواع آلو خشک تولید شده و همچنین نوع بسته بندیهایی که برای بازار داخلی و صادراتی استفاده میشود و قیمتهای به روز و دقیق با توجه به نوع آلو درخواستی میتوانید با مشاورین واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *