فروش آلو بخارا در استان خراسان رضوی

فروش آلو بخارا

فروش آلو بخارا در استان خراسان رضوی با چه قیمتی عرضه میشود؟ آیا این محصول در بازار پایتخت هم به همین قیمت است؟ فرق بازار آنلاین با بازار سنتی در چیست؟ خرید آلو بخارا از طریق این سایت امکان پذیر میباشد.

آلو بخارا یکی از پر فروش ترین خشکبار ها در ایران بوده و مصرف قابل توجهی داشته است. بسیاری از تاجران و فروشندگان خشکبار برای خرید آلو بخارا به استان خراسان رضوی سفر میکنند. شرکت ها و کارخانه هایی هستند که محصولات خود را به صورت بسته بندی های بسیار زیبا و بصورت جزئئ و کلی عرضه میکنند. علاوه بر این مشتریان به دنبال محصولی هستند که آلو بخارا را به قیمت مناسب و کلی عرضه کند.

فروش آلو بخارا در استان خراسان رضوی

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آلو بخارا از دسته محصولاتی است که به صورت فله ای نیز به فروش میرسد.[/box]

آلو بخارا یک محصول فوق ارزان!

به طور کلی انتخاب انواع آلو بخارا بستگی به نوع آن دارد و بر اساس نظر مشتری که کدام نوع را برای خرید انتخاب کرده است میباشد. آلو بخارا چندین نوع میباشد و هرکدام از طعم و رنگ و قیمت های بخصوصی عرضه میشوند.

هرچند با توجه به فروشی که این محصول دارد میتوان گفت که قیمت ها نیز به مراتب کمتر شود و البته هرچند آلو بخارا نسبت به دیگر خشکبار ارزانتر میباشد و میتوانید این محصول را از مراکز معتبر خرید کنید. این محصولات شامل:

  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو رسمی
  • آلو شوقانی
  • آلو طرقبه
  • آلو شابلون
  • آلو قطره طلا
  • آلو خشک سیاه

این محصولات جزء پر فروش ترین محصولات آلو بخارا میباشد که هرکدام قیمت های خود را دارند.

فروش آلو بخارا در استان خراسان رضوی

فروش آلو بخارا در استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی یکی از تولید کنندگان آلو بخارا و آلو خشک در ایران میبشد که شهرستان نیشابور در این استان بزرگترین تولید کننده این استان میباشد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای خرید آلو بخارا شما میتوانید به دو صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.[/box]

اگر قصد خرید اینترنتی را دارید میتوانید از طریق این سایت که متعلق به شرکت بازرگانی رایکا بوده است اقدام کنید.

این شرکت بدون واسطه بوده و تمام محصولات خود را به صورت عمده و جزئئ و به قیمت مناسب عرضه میکند.

خرید حضوری از این شرکت هم امکان پذیر میباشد .

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *