فروش آلو خشک تیزابی زرد


فروش آلو خشک تیزابی زرد رنگ علاوه بر بازار داخلی در بازراهای خارجی نیز صورت میگیرد و خریداران زیادی از این محصول استقبال کرده اند. استفاده از بسته بندیهای مناسب برای صادرات و بازار داخلی رونق بیشتری به بازار این محصول داده است. فروش آلو خشک در بازرگانی رایکا به صورت مستقیم از تولید کننده بوده و آلو به شکل دست اول به مشتریان میرسد.

فروش آلو خشک تیزابی زرد
فروش آلو خشک و آلوی تازه باکیفیت و مناسب در طعم های خوب و لذیذ صورت میپذید و انواع آلوی خشک تیزابی زرد برای غذاهای مختلف استفاده می شود. آلوی زرد خشک و خوشمزه کاربردهای زیادی دارد و خشکباری خوشمزه و مناسبی می باشد که می توان از آن برای تهیه انواع ترشی های فانتزی و یا مربا استفاده کرد و انواع غذا با استفاده از آلو خشک طعم خوبی خواهند داشت.

فروش آلو خشک تیزابی زرد

آلو خشک و عموما میوه های خشک قیمتی مشخص دارند و فروش آلو خشک اگر باکیفیت باشد با قیمتی بیشتر صورت می گیرد و می توان هر نوعی از آلو خشک را به صورت مناسبی خریداری کرد. انواع آلو خشک سفارشی تیزابی زرد و سیاه وجود دارد و فروش آلو خشک تیزابی زرد و آفتابی به صورت عمده و جزیی موجود می باشد و می توان آن را به صورت مناسبی تهیه کرد.

فروش آلو خشک تیزابی زرد

آلو خشک تیزابی زرد و سیاه بومی استان آذربایجان شرقی میباشد و اما در شهرهای مختلف کشور طرفداران زیادی دارد. فروش انواع آلو خشک تیزابی از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

به خاطر فواید درمانی آلو خشک مردم میل و رقبت بیشتری به مصرف آلو خشک پیدا کرده اند از همین رو میزان تولید آن نیز نسبت به سالهای قبل بسیار بیشتر شده است. همین تولید بالا سبب شده تا خریداران در هر حجم و مقداری که خواسته باشند بتواند آلو خشک را در تمام طول سال خریداری نمایند.

صادرات آلو خشک تیزابی زرد

صادرات آلو خشک تیزابی در حجم بالایی به کشور روسیه انجام می پذیرد و این کشور از عمده وارد کنندگان آلو خشک از ایران محسوب میشود.

کشورهای وارد کننده آلو خشک از ایران عبارتند از:

  • روسیه
  • پاکستان
  • هند
  • امارات
  • عراق
  • ترکیه
  • سریلانکا
  • بنگلادش
  • کانادا
  • امریکا

آلو خشک تیزابی به دلیل قیمت مناسبی که دارد بیشتر مورد توجه صادر کنندگان قرار گرفته است و چون خرید این محصول به ریال بوده و فروش آن به دلار و سایر ارز ها صورت میگیرد لذا سود سرشاری را برای صادرکنندگان این محصول دارد.

فروش آلو خشک تیزابی زرد

فروش جزئی آلو خشک بسته بندی شده

بسیاری از مصرف کنندگان خرده آلو خشک در تماس با مشاورین این مجموعه این سوال را میپرسند که از چه مکانهایی میتوان آلو خشک مرغوب را خریداری نمود؟

آلو خشک در بسته بندیهای کارتنی، پلاستیکی، کریستالی و … در اوزان 400 گرمی، 500 گرمی و 1 کیلو گرم در سوپر مارکتها، مراکز فروش آجیل و خشکبار و فروشگاه های زنجیره ایی عرضه شده و مصرف آن میتواند جاگزین مناسبی برای تنقلات مضر مانند چیپسها و پفکها باشد.

فروش آلو خشک تیزابی زرد

برخی از شرکتها انواع آلو را در یک بسته بندی شیک به مشتریان خود عرضه میکنند که با خرید آنها میتوانید تمامی طعمهای آلو خشک را بصورت یکجا داشته باشید.

قیمت آلو خشک تیزابی زرد

قیمت آلو خشک تیزابی زرد رنگ چون حجم تولید آن در استان آذربایجان بالا است در فصل تولید بسیار ارزان و مناسب میباشد. آلو خشک در خریدهای عمده و مقدار زیاد با قیمت بسیار مناسبتری نسبت به خریدهای مقدار کم برخوردار است.

علاوه بر بازارهای سنتی آلو خشک تیزابی زرد را از فروشگاه های اینترنتی نیز میتوانید خریداری نمایید. در فروشگاهای اینترنتی چون هزینه های نگهداری کالا تقریبا صفر میباشد لذا قیمت آلو خشک نسبت به بازار سنتی بسیار پایین تر است.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *