فروش انواع آلو خشک نیشابور

آلو خشک نیشابور برای بسیاری از مصرف کنندگان این محصول نامی آشنا می باشد و فروش انواع مختلف این محصول به شکل مناسب وجود دارد. فروش انواع آلو خشک نیشابور در بازرگانی رایکا با قیمت مناسب جهت بازارهای داخلی و صادراتی انجام میشود.

فروش انواع آلو خشک نیشابور

انواع آلو خشک نیشابور

انواع آلو خشک مطلوب و مناسب در طعم های خوبی یافت می شوند و دارای کیفیت خوبی برای خریداران می باشند که به استفاده از این محصول علاقمند هستند. آلو خشک نیشابور نیز از انواع آلو خشک است که مصرف مناسبی دارد و نام آن برای افراد زیادی آشنا می باشد از این رو بازار فروش و همین طور تنوع در ارقام مناسب را برای مصرف کننده به همراه دارد.

انواع آلو خشک نیشابور که بیشتر با گویش محلی شناخته میشوند عبارتند از:

  • آلو بخارا
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقان
  • آلو طرقبه
  • آلو شمس
  • آلو قطره طلا
  • آلو شابلون
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو کبرایی  

البته نمونه های دیگر آلو نیز وجود دارند که در این لیست نام آنها برده نشده و آلوهای نام برده شده، آلو هایی هستند که بیشترین میزان تولید، استفاده و فروش را در بازراهای داخلی و صادراتی دارند.

فروش انواع آلو خشک نیشابور

 

کدام نوع آلو خشک بیشترین صادرات را دارد؟

شاید این سوال بیشتر افرادی باشد که قصد کار کردن بر روی این محصول را دارند و میخواهند با جمع آوری اطلاعات به روز میزان موفقیت خود را افزایش دهند.

اگر قصد صادرات آلو خشک را به کشورهای دیگر دارید دانستن اینکه کدام نوع آلو برای صادرات بهتر است بسیار مهم میباشد. لذا در هنگام خرید آلو از فروشنده بخواهید که اطلاعات کامل را در مورد محصول در اختیارتان قرار دهد.

در میان ارقام آلویی که در بالا از آنها یاد شد نمونه آلو بخارا بیشترین میزان تولید و صادرات را به کشورهای مختلف دارد. از جمله کشورهایی که صادرات آلو بخارا به آنها بیشترین میزان را دارد بر طبق اولویت میزان صادرات عبارتند از:

  1. پاکستان
  2. امارات
  3. هندوستان
  4. بنگلادش
  5. عراق

که البته کشورهای دیگری نیز در لیست وارد کنندگان هستند ام میزان واردات آنها محدود است.

فروش انواع آلو خشک نیشابور

پیدا شدن بازارهای جدید برای آلو بخارا

آلو بخارا از جمله میوه های خشک است که پتانسیل بالایی برای صادرات به کشورهای مختلف را دارد. در حال حاظر علاوه بر کشورهایی که از قدیم صادرات آلو بخارا به آنها انجام میشده کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا و استرالیا از جمله کشورهای جدید وارد کننده آلو بخارا هستند.

آلو بخارا به خاطر طعم و خاصیت های فراوانی که دارد در حال پیدا کردن بازارها و مصرف کنندگان جدید در جهان میباشد. از همین رو اگر بازرگان هستید و کار شما صادرات خشکبار از ایران میباشد، محصول آلو بخارا نیشابور را یکی از گزینهای بسیار مناسب و سود آور میدانیم که میتوانید بر روی پیدا کردن بازار و فروش آن کار کنید.

عرضه انواع آلو خشک

فروش انواع آلو خشک نیشابور

بازرگانی خشکبار رایکا از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک در نیشابور است و فروش انواع آلو خشک نیشابور را بصورت فله و بسته بندی شده برای بازارهای داخلی و صادراتی انجام میدهد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]کوشیده ایم تا با استفاده از بهترین کادر تولید و بسته بندی، آلو خشک را با کیفیت بالا برای مشتریان داخلی و صادراتی آماده نماییم.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *