فروش عمده آلوبخار نیشابور با قیمت ویژه

آلو بخارا یکی از انواع آلو خشک تولید شده در نیشابور است که در انواع ترش، شیرین و ملس تولید می شود و علاوه بر بازار داخلی در بازار های صادراتی نیز مشتریان زیادی دارد. فروش عمده آلوبخار نیشابور با قیمت ویژه در شرکت خشکبار رایکا در تمام طول سال انجام می شود.

در این شرکت خوشمزه ترین انواع آلو خشک با کیفیت بالا تولید و بسته بندی شده که می توانید آن ها را با قیمت های بسیار عالی خریداری نمایید و به آسانی نیز آنها را دریافت کنید. لازم به ذکر است که آلو بخارای صادراتی نیز در حجم بالا قابل تامین است. تاجران و خریداران عمده آلو خشک می توانند برای تامین محصول مورد نیاز خود بر روی این شرکت حساب ویژه ای باز کنند.

عرضه آلو بخارا خشک صادراتی با طعم ملس

همان طور که گفته شد آلو خشک دارای انواع مختلفی از طعم هاست که به سه دسته ترش و ملس و شیرین تقسیم می‌شوند. در میان این طعم ها آلو بخارای خشک با طعم ملس است که بیشترین میزان سفارش را دارد و به قولی با ذائقه اکثر مردم جهان جور است.

آلو بخارای خشک با طعم ملس در شرکت‌های تولیدی و بازار با نام آلو بخارای رسمی شناخته می شود که نسبت به انواع دیگر آلو بخارا از قیمت بهتر و پایین تر برخوردار است.

از همین رو میزان مصرف آن در بازار داخل به نسبت دیگر انواع آلو خشک بیشتر است و صادرات آن نیز در حجم های بالایی به کشورهای پاکستان، هند، امارات، بنگلادش و عراق انجام می شود و سبب اشتغال آفرینی برای جوانان ایرانی شده است.

جالب است که بدانید درخت آلو بخارا رسمی میزان مقاومت بیشتری در مقابل سرمازدگی و دیگر آفات داشته از همین رو اغلب باغات تولید آلو به کاشت این نوع درخت روی آورده اند چراکه نگهداری از آن به نسبت واریته های دیگر آلو آسان تر است و محصول بیشتری نیز می دهد.

شرکت خشکبار رایکا عرضه‌کننده عمده آلو بخارا رسمی به بازار است و هر ساله با کمک تاجران ایرانی و خارجی از جمله تاجرانی از هند و پاکستان اهتمام به صادرات آلو بخارا در حجم های بالا می نماید.

فروش عمده آلوبخار نیشابور با قیمت ویژه

برای این که بتوانید آلو بخارا را با قیمت های ویژه و ارزان خریداری نمایید بهتر است که به صورت مستقیم با تولید کنندگان این محصول ارتباط برقرار کنید و آلو بخارا را در حجم های عمده خریداری کنید، چراکه قیمت آلو بخارا در حجم های عمده بسیار پایین تر از قیمت آن در حجم های پایین است از همین رو سود بیشتری نیز برای شما که قصد سرمایه گذاری در این زمینه را دارید به همراه دارد.

علاوه بر این، برای اینکه آلو بخارا با قیمت ویژه به فروش برسد و مشتری از خرید خود راضی باشد شرکت تولید کننده باید به صورت دسته اول آلو ها را از کشاورزان خریداری و بعد از سورتینگ و بسته بندی و جداسازی ضایعات آلوها آنها را به خریداران عرضه کند از همین رو شرکت تولید کننده آلو بخارا باید در مجاورت باغات تولید این محصول باشد تا بتواند آلو بخارا را با قیمت های پایینتر از بازار عرضه کند.

برای خرید عمده آلو بخارا با قیمت ویژه و ارزان از شرکت خشکبار رایکا که در مجاورت باغات آلوی نیشابور قرار گرفته می‌توانید با مشاورین این مجموعه در تمام روزهای هفته در تماس باشید و اطلاعات کامل از آن ها دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *