قیمت انواع آلو خشک اعلاء ایران

آلو خشک درجه یک

آلو خشک درجه یک


آلو خشک دارای تنوع بسیار در ایران بوده و افراد زیادی در تهیه و توزیع آن مشغول هستند که قیمت انواع اعلاء آن باتوجه به نحوه تهیه و کیفیت آن متفاوت است. قیمت انواع آلو خشک اعلاء ایران در فصل تولید این محصولات بسیار مناسبتر از سایر فصول است. فروش آلو خشک اعلاء توسط شرکتهای مختلفی انجام میشود که شرکت بازرگانی خشکبار رایکا در این بین توانسته یکی از بهترین عملکردها را داشته باشد.

آلو از جمله میوه هایی است که در مقدار بسیار زیادی در ایران تولید میشود و شاید بتوان گفت که خشک شده آن بیشترین میزان تولید را در بین خشکبار دیگر دارد.

مدلهای مختلفی از آلو وجود دارند که هرکدام با توجه به اقلیمی که در آن رشد میکنند از رنگ و مزه ای متفاوت برخوردارند از همین رو میتوان برای هر ذائقه ای آلو خشک تهیه کرد.

قیمت انواع آلو خشک

صادرات انواع آلو خشک به امارات

آلو خشک یکی از بهترین انواع خشکبار است که به دلیل مواد معدنی و خواص مختلفی که برای بدن دارد مورد مصرف در کشورهای مختلفی قرار گرفته است. خرید و فروش آلو خشک در بازارهای جهانی نیز رونق دارد و کشورهای مختلفی اقدام به تولید آلو خشک و دیگر مشتقات آن نموده اند.

ارسال انواع آلو خشک به امارات یکی از تجارتهای روز ایران است . صادرات آلو بخارا به امارات از شهرستان نیشابور در سطح بسیار قابل قبولی انجام میپذیرد. برای صادرات آلو خشک علاوه بر کیفیت, قیمت آن نیز بسیار حائز امیت است.

بهترین قیمت انواع آلو خشک اعلاء ایران را از کجا میتوان تهیه کرد؟

ایران بعنوان یکی از بزرگترین و مهمترین کشورهای تولید کننده آلو خشک در جهان شناخته شده و بازارهای هدف گوناگون در آسیا, اروپا و گاهی اوقات در آمریکا دارد. با افزایش سطح دانش کشاورزان در خراسان و دیگر مناطق آلو خیز ایران کیفیت انواع آلو خشک ایرانی در سالهای اخیر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

در چند سال اخیر با ورود دستگاه های صنعتی خشک کن میوه و مکانیزه شده روند تولید آلو خشک علاوه بر کیفیت میزان تولید آنواع آلو در ایران نیز بسیار افزایش پیدا کرده است.

قیمت انواع آلو خشک

ویژگی های یک آلو خشک خوب

برای تشخیص کیفیت و مرغوبیت آلو خشک معیارها و پارامترهای مختلفی وجود دارد.

برخی از پارامترها بصورت ظاهری قابل سنجش هستند اما برخی از دیگر پارامترها باید توسط آزمایشگاههای مورد تایید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مورد تایید قرار بگیرند.

برخی از مهمترین ویژگیهایی که برای تشخیص آلو خشک خوب و مرغوب باید مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

  • میزان مواد خارجی( سنگ, برگ, چوب و …)
  • میزان درصد رطوبت
  • نوع بسته بندی
  • مکان نگهداری
  • یکدست بودن بار
  • رنگ محصول( تیره یا روشن بودن)
  • سایز محصول

تمام این موارد برای انواع آلوچه نیز قابل بررسی است.

قیمت انواع آلو خشک

نحوه صادرات آلو خشک

برای ارسال آلو خشک صادراتی به کشورهای مختلف قبل از هر چیزی باید بسته بندی مناسبی برای آن انتخاب نمود تا در مسیرها و زمانهای طولانی آلو خشک دچار تغییر رنگ و ترش شدن نشود.

برای ماندگاری بالا استفاده از کیسه های نانو و شرینگ کردن برای بسته بندی آلو خشک توصیه میشود. این روش اولین بار توسط مجموعه تولید بازرگانی خشکبار رایکا مورد بررسی قرار گرفت.

در این روش میزان ماندگاری آلو خشک بالا رفته و از کرم زدگی و ترش شدن آن جلوگیری میشود.

در مورد حمل و نقل آلو خشک معمولا از کانتینرهای ده فوتی و بیست فوتی استفاده میشود که گنجایش 10 تا 24 تن انواع آلو را دارند. در فصل های سرد سال از کانتینرهای معمولی و در فصل های گرم سال باید از کانتینرهای یخچال دار استفاده نمود.

قیمت انواع آلو خشک

قیمت انواع آلو خشک اعلاء ایران

با توجه به پارامترهایی که در قسمت ویژگیهای یک آلو خشک خوب مورد بررسی قرار گرفت آلو خشک در طیف قیمتی وسیعی قرار میگیرد.

به عبارت بهتر با کمی تغییر در سورتینگ بار یا بالا و پایین کردن رطوبت بار قیمت آلو خشک را میتوان به راحتی تغییر داد. یکی از دلایل نارضایتی بسیاری از تجار و مشتریان آلو خشک همین است. بنابراین نمیتوان 1000 یا حتی 2000 تومان تفاوت قیمت را ملاک تصمیم گیری قرار داد.

برای خرید آلو خشک از هر یک از تولید کنندگان این محصول بهتر است که در ابتدا نمونه بار را از او دریافت و سپس اقدام به خریدهای کلی نمایید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *