قیمت جدید آلبالو خشک در سال ۱۴۰۰

قیمت جدید آلبالو خشک

آلبالو از جمله محصولات باغی است که به صورت تازه و خشک شده دارای مصارف گوناگونی است و ایران نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلبالو و گیلاس در جهان می باشد. قیمت جدید آلبالو خشک در سال ۱۴۰۰ بنا به عوامل گوناگونی که در ادامه مطلب توضیح داده می شود قیمت گذاری شده است.

شرکت خشکبار رایکا عرضه‌کننده عمده آلبالو خشک در سطح کشور است و قدرت تامین آلبالو خشکه صادراتی را نیز برای تاجران دارا می باشد. در این شرکت آلبالو خشک در بسته بندی های مختلف به صورت پلاستیکی و کارتونی با توجه به سفارش مشتری تولید و عرضه می شود.

قیمت جدید آلبالو خشک

مصارف مختلف آلبالو خشک

قیمت جدید آلبالو خشک

آلبالو خشک به خاطر داشتن ظاهر و طعم خاص بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله محصولاتی که از فرآوری آلبالو به دست می آید عبارتند از:

  • مربای آلبالو
  • ترشک آلبالو
  • لواشک آلبالو
  • آب آلبالو
  • مارمالاد آلبالو و … اشاره نمود.

تولید همین فراورده های گوناگون از آلبالو سبب شده تا این محصول استفاده زیادی داشته باشد و حتی گاهی اوقات شرکت ها اقدام به واردات آلبالو خشک از دیگر کشورها مانند افغانستان می کنند تا نیاز بازار ایران را به فرآورده های آلبالو تامین نمایند.

قیمت جدید آلبالو خشک

آلبالو خشک با کیفیت دارای چه ویژگی هایی است؟

داشتن اطلاعات کامل در مورد آلبالو خشک با کیفیت و انواع آلبالو موجود د ر بازار می تواند در هنگام خرید این محصول بسیار کمک کننده باشد و خریدار بتواند به راحتی نسبت به خرید آلبالو خشک درجه یک از بازار اقدام نماید. از مهمترین ویژگی های البالو خشک درجه یک می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • داشتن رنگ تیره: آلبالو خشک درجه یک دارای رنگ قرمز تیره است
  • گوشت دار بودن: آلبالو خشک درجه یک از گوشت خوبی برخوردار است و به هیچ عنوان کچلی و سوراخ ندارد.
  • داشتن طعم ترش: البالو خشک های تولید شده در ایران دارای طعم ترش هستند پس اگر طعم های دیگری را در البالو مشاهده کردید نشانه مخلوط داشتن نوع دیگری از این محصول مانند گیلاس می باشد.
  • میزان خشکی استاندارد: آلبالو خشک درجه یک از میزان استانداردی از خشکی برخوردار است و بدون شهد و خیسی می باشد.

قیمت جدید آلبالو خشک

قیمت آلبالو خشک در سال ۱۴۰۰

همانطور که در بالا ذکر کردیم قیمت آلبالو خشک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین عوامل میزان تولید آلبالو خشک در کشور است. در ایران استانهای خراسان، آذربایجان شرقی، تهران و سمنان از بزرگترین تولیدکنندگان آلبالو می باشند و محصولات آنها به دو صورت تازه و خشک شده روانه بازار می گردد.

سرمازدگی درختان در اول سال می تواند میزان تولید آلبالو را در حد قابل توجهی کاهش دهد و اگر مانند سال ۹۹ مرزهای کشور به خاطر کرونا بسته باشد امکان واردات آلبالو خشک از افغانستان نیز وجود ندارد و سبب افزایش قیمت آلبالو خشک می شود.

شرکت عرضه کننده آلبالو خشک نیز می‌تواند با انجام روشهای مختلفی در تولید و عرضه آلبالو خشک به بازار در قیمت آن تاثیر گذار باشد. مثلاً عرضه مستقیم آلبالو خشک از کارخانه و حذف واسطه ها سبب می شود تا قیمت این محصول تا حد قابل توجهی کاهش یابد و یا اگر خریدار نسبت به خرید عمده آلبالوخشک اقدام کند می‌تواند علاوه بر قیمت پایین از تخفیف های کارخانه نیز برخوردار شود.

با توجه به نوسانات قیمتی در بازار خشکبار برای انواع محصولات از جمله آلبالو خشک نمی توان یک قیمت ثابت را برای این محصول در نظر گرفت از همین رو برای دریافت قیمت جدید آلبالو خشک در سال ۱۴۰۰ می توانید با مشاورین شرکت خشکبار رایکا در تمام روزهای هفته تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت نسبت به خریداری آلبالو خشک در حجم های مختلف از این شرکت اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

12 دیدگاه

  • با عرض سلام و خسته نباشید،من از این سایت آلوچه سفارش دادم و بسیار راضی هستم ،خیلی کیفیت بالایی دارند و خیلی خوشمزه و خوش خوراک هستند و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنند

  • سلام می کنم و عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در سایت آلو خشک بنده قبلا افتخار خرید از شما را داشته ام و بسیار راضی هستم لطفاً بفرمایید که آلوی ترهم دارید؟

    • سلام سرکار خانوم عزیزی
      برای آشنایی با تمام محصولات ارائه شده توسط مجموعه به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه کنید

  • با سلام و شب بخیر خدمت ادمین عزیز
    میوه هایی همچون آلبالو،آلوچه،زرد آلو و…
    به خاطر مزه ی ترش و ملس آن بیشتر به صورت خشک یا به شکل لواشک مورد استفاده قرار میگیرد
    این مرکبات مشکلات روده و معده و مشکلات یبوست را نیز رفع میکند

  • سلام.خسته نباشید خیلی ممنون بابت این محصول خوش طعم و خوش رنگ تون من ازین سایت خریداری کردم واقعا عالی بودن

  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت آلو خشک همون طور که میدونید آلو خواص زیادی دارد و برای همه لازم است ممنون که قیمت جدید آلبالو خشک در سال جدید رو در سایتتون قرار دادید

  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان و زحمتکشان در سایت الو خشک لطفاً قیمت جدید آلو خشک را در سال جاری بفرمایید و نحوه ارسال تان به چه صورت است

    • طاهر عزیز سلام
      برای دریافت لیست قیمت محصولات و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه ارسال محصول، به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه کنید

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه رایکا و بابت توزیع و پخش آلبالو خشک با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم آلبالو خشک سرشار از ویتامین D،کلسیم، منیزیم، متابولیسم می باشد.که از منبع مفیدی به نام بور تامین می شود . از اثرات بور که می توان نام برد، کاهش فعالیت استروژن در بدن خانم ها و جلوگیری از پوکی استخوان می باشد

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنونم از ارسال به موقع تون.بسیار خوش طعم بودند.خدااااااقووووت

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنونم از ارسال به موقع تون.بسیار خوش طعم بودند.خدااااااقووووت.

    • ممنون از بابت خرید و اعتماد شما به مجموعه ما. بسیار ممنون. انشاالله سفارشات بیشتر و در حجم های بالاتر را در خدمت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *