قیمت عمده آلو خشک سیاه

قیمت عمده آلو خشک سیاه

قیمت عمده آلو خشک سیاه از استان خراسان رضوی به طور عمده و جزئی تعیین میشود.خرید و فروش آلو خشک سیاه مرغوب با کیفیت بالا. آلو خشک سیاه یکی از محصولات صادراتی است که در آذربایجان شرقی برداشت میشود.

آلو خشک سیاه کیفیت و ویژگی هایی که دارد سبب شده که این خشکبار از ارقام پرفروش بازار خشکبار باشد. آلو خشک سیاه به خاطر سبک خشک بودنی که دارد معروف است به آلو خشک آذربایجان و رنگ شبیه به خرما دارد اما طعمش بسیار عالی میباشد.

قیمت عمده آلو خشک سیاه در بازار خشکبار

استان آذربایجان شرقی از تولید کنندگان آلو خشک سیاه درجه یک میباشد و بیشترین تولید را نسبت به سایر استان های دیگر دارد.

آلو خشک سیاه از ارقام کمیاب آلو خشک است و به دلیل ویژگیهایی که دارد که کشور های توسعه یافته صادر میشود. قیمت آلو خشک سیاه در بازار ایران متغیر میباشد. عواملی که بر قیمت محصول تاثیر میگذارد را در متن زیر مشاهده میکنیم.

  • طعم و کیفیت ظاهری آلو خشک سیاه
  • نوع بسته بندی آلو خشک
  • محیط و شرایط نگهداری محصول
  • دلال و فروشندگان

قیمت عمده آلو خشک سیاه

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]دلال ها از عاملان مهم گرانی این محصول هستند که باعث میشوند خریدار محصول را باقیمت بالاتری خریداری نماید. برای خرید با قیمت مناسب آلو خشک را از مرکز فروش این محصول خریداری نمایید.[/box]

مراکز فروش آلو خشک سیاه

مراکز زیادی جهت فروش آلو خشک فعالیت دارند. شرکت بازرگانی رایکا واقع در شهرستان نیشابور این محصول را بدون واسطه از کشاورز خریداری کرده و عرضه میکند.

فروش بدون واسطه باعث شده که تاجران و خریدارانی که قصد صادرات آلو خشک سیاه را دارند بتوانند با قیمتی کمتر و به صرفه تری این خشکبار را خرید کنند. سایت شرکت بازرگانی رایکا این محصول را به طور عمده و جزئی به فروش میرساند.

قیمت عمده آلو خشک سیاه

ارسال به تمامی کشور های جهان

در این شرکت این قابلیت برای خریدارانی که در کشور های دیگر هستند امکان پذیر میباشد تا بتوانند این محصول را در تناژ بالا خریداری کرده و به موقع تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *