مرکز خرید مستقیم آلو خشک مرغوب

خرید آلو خشک

مرکز خرید مستقیم آلو خشک مرغوب، انواع آلو خشک را با در نظر گرفتن نوع و کیفیت آن با قیمت های مناسبی به فروش میرساند. یکی از بهترین انواع آلو خشک های موجود در این مجموعه آلو خشک بخارا است که بیشترین حجم تولید و مصرف را در بازار به خود اختصاص داده است.

طرز تهیه آلو بخارا خشک

بهترین راه برای آشنا شدن با چگونگی خشک کردن آلو بخارا گفتگو با کشاورزانی است که در شهرستان نیشابور که بزرگترین مرجع تولید کننده آلو بخارا در کشور است به تولید این محصول مشغول هستند.

برای تولید آلو بخارا خشک شده در ابتدا باید آلو هایی را که بصورت کامل رسیده اند از درخت جمع آوری شوند و سپس آنها را در درون آب نمک قرار دهیم تا پوست آنها نازک شده و آماده برای پوست گیری شوند.

بعد از عمل پوستگیری از آلو ها آنها را بروی سبد های بزرگ و توری پخش میکنیم و سپس سبد ها را در مقابل نور آفتاب قرار میدهیم تا آلو ها به میزان دلخواه خشک شوند.

روش های خشک کردن آلو
روش های خشک کردن آلو

انواع روش های خشک کردن آلو

آلو ها توسط کشاورزان نیشابوری به دو روش خشک میشوند:

  1. روش آفتابی: در این روش که جزو ساده ترین روشها برای خشک کردن آلو ها است آلو های پوست کنده شده بصورت کاملا طبیعی در مقابل آفتاب خشک میشوند.
  2. روش دودی: در این روش آلو ها بعد از عمل پوست گیری در درون محفظه های دود گوگرد قرار میگیرند و به مدت بیست دقیقه با دود گوگرد فرآوری میشوند. استفاده از دود گوگرد سبب یشود تا محصول ما دارای عمر طولانی تری شود و از شکل ظاهری بسیار بهتری برخوردار شود.
آلو بخارا خشک
آلو بخارا خشک

مرکز خرید مستقیم آلو خشک

خرید از مرکز خرید آلو خشک این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به راحتی آلو خشک مورد نیاز خود را که ممکن است برای مصارف آشپزی و یا فروش در فروشگاه ها باشد بصورت بسته بندی شده و یا فله بدون واسطه خریداری نموده و از قیمت های بسیار مناسب این مراکز بهرمند شوید.

این مرکز یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو بخارا در شهرستان نیشابور میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *