مرکز خرید و فروش آلو خشک خوانساری

آلو خشک

خرید و فروش آلو خشک خوانساری


آیا به دنبال خرید آلوی خشک ارگانیک میباشد؟ شهرستان خوانسار مرکز خرید و فروش آلو خشک خوانساری از توابع استان اصفهان میباشد که به دلیل داشتن آب و هوای نسبتا سرد شرایط خوبی را برای تولید آلو دارد و سالانه مقادیر زیادی از آلو در این شهرستان تولید میشود.

خرید آلو خشک

تولید آلو خشک نمکی

روش کار در خشک کردن این نوع آلو به این گونه است که در ابتدا کشاورزان عزیز این محصول را جمع آوری کرده و سپس آنها را در دیگهای بزرگ همراه با نمک میجوشانند و هنگامی که آلو کمی نرم تر شود آن ر از دیگ بیرون کشیده و در آفتاب پهن میکنند تا خشک شود.

در میزان مصرف نمک باید گفت بسیار کنترل شده است و هر کشاورز نمیتواند به هر اندازه که مورد دلخواهش است به آن نمک اضافه کند. از همین رو نمکی کردن آلوهای خوانسار با رعایت اصول خاصی انجام میپذیرد.

کشاورزان عزیز خوانساری همه ساله تلاش زیادی میکنند تا آلو خشکهای باکیفیتی را به بازار ارائه نمایند و هر ساله نه تنها از فروش آنها کم نمیشود بلکه مشتریان زیادی را از سراسر کشور به خود جلب میکنند که آن نیز تنها حاصل زحمت این کشاورزان است.

قیمت آلو خشک

مرکز خرید و فروش آلو خشک خوانساری

خرید و فروش آلو خشک و پیش بینی قیمت ها در سال جدید چگونه خواهد بود؟

آیا با وضعیت فعلی اقتصاد ایران که تمامی محصولات دچار نوسان قیمت هستند میشود پیشبینی درستی از وضعیت بازار خشکبار و سایر محصولات کشاورزی در ایران داشت؟

بازار ایران وضعیت بسیار خاصی در زمینه خشکبار دارد و تمام کارشناسان از پیشبینی وضعیت قیمت ها عاجز مانده اند. و تنها احتمالی که میشود داد بالا رفتن قیمت ها است.

قیمت آلو خشک به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها میتوان به:

  1. میزان برداشت
  2. حجم صادرات
  3. میزان فروش داخلی

اشاره نمود.

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از جمله مراکزی است که در زمینه تولید و عرضه مستقیم آلو خشک در کشور فعالیت دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *