مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

وجود خاک حاصلخیز در ایران و آب و هوای متناسب با تولید میوه جات مختلف سبب شده تا امروه ایران یکی از بهترین تولید کنندگان میوه در جهان باشد. آلو بخارا ایران نیز که بصورت خشک شده به کشورهای دیگر صادر می شود از بهترین انواع آلو خشک در جهان است. مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل توانسته این محصولرا با کیفیت بالا به کشورهای کانادا، هند، پاکستان، امارات و آمریکا صادر نماید.

آلو بخارا خشک شده ایران بسیار پر طرفدار بوده و مرکز تولید آن شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی می باشد. در این مجموعه آلو بخارا اصل نیشابوری موجود بوده که با قیمت های بسیار مناسب و ارزانتر از همجه به فروش می رسد.

مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

روش تشخیص آلو بخارا نیشابوری اصل

آلو بخارای خشک شده نیشابور از میوه این محصول که با نام آلوی رسمی شناخته می شود تهیه و تولید می شود. به این گونه که آلو رسمی بعد از رسیدن در فصل پاییز از باغات جمع آوری شده و بعد از قرار دادن در آب نمک پوست آن را می کنند و در مقابل نور افتاب قرار می دهند تا خشک شود. روش تشخیص آلو بخار اصل نیشابور به اینگونه است که این محصول دارای سایز متوسط بوده، ماندگاری آن نسبت به انواع دیگر آلو بالاتر است و طعم آن نیز ملس می باشد. رنگ آلو بخارا زرد مایل به نباتی است که نمونه های افتاب خشک آن از رنگ تیره تری برخوردار هستند.

پس اگر در هنگام میل نمودن آلو خشک شده با طعم های ترش و شیرین رو به رو شدید بدانید که آن الو خشک آلو بخارا اصل نیست.

آلو بخارا نیشابور دارای فواید زیادی بوده و افرادی که از بیماری یبوست رنج می برند و یا اینکه دمای بدن آنها بالا است برای خنک شدن می توانند از آلو بخارا بصورت میان وعده و یا در پخت پز در انواع غذا ها استفاده کنند که طعم بسیار خوشایندی نیز به غذا ها می دهد.

مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

عرضه کننده آلو بخارا اصل نیشابور

شرکت خشکبار رایکا از تولید کندگان آلو بخارا در شهرستان نیشابور است و برای تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی با بسیاری از کشاورزان این منطقه وارد همکاری شده است. آلو بخارایی که در این شرکت تولید می شود دارای کیفیت بالایی بوده و بسته بندی که برای آن در نظر گرفته شده مطابق با استاندارد های حمل و نقل و بهداشتی می باشد.

مشتریان این مجموعه همیشه از بابت خرد آلو بخارا اصل خاطرشان جمع است چرا که این شرکت نسبت به تمام مشتریان خود تعهد داشته و قبل از خرید تمام ویژگی های محصول مورد معامله را در اختیار مشتری قرار می دهد و همچنین به مشتری به فروش عمده آلو بخارا در دیگر بازار ها کمک می نماید. شرکت خشکبار رایکا به عنوان مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل با تجربه بالای که در زمینه تولید و عرضه آلو بخارا دارد در تمام ول سال پاسخگوی سفارشات مشتریان می باشد.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *