مرکز فروش عمده آلو بخارا مرغوب

خرید عمده آلو خشک

مرکز فروش عمده آلو بخارا مرغوب همواره سعی نموده تا انواع این محصول را در کیفیت های مختلف همراه با بسته بندی و یا به صورت فله با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان این محصول در سراسر کشور عرضه نماید.

آلوبخارا مانند سایر محصولات خشکباری تولید شده در ایران اگر به صورت عمده خریداری شود می‌تواند سودآوری بیشتری را برای شخص خریدار داشته باشد چرا که خریدهای عمده شامل تخفیف های بیشتر و هزینه های جانبی بسیار کمتر می شوند.

فروش آلو بخارا

آلو بخارا ممتاز چگونه تهیه میشود؟

آلوبخارا در ابتدا به صورت فله و درهم از کشاورزان توسط واحدهای بسته بندی خشکبار خریداری شده و سپس عمل سورتینگ و جداسازی محصولات بی کیفیت از محصول روی آن انجام میشود که حاصل آن آلو بخارای درجه یک می باشد.

آلو بخارای درجه یک محصولی است که درون آن هیچ گونه ضایعاتی از جمله آلو های له شده و سیاه موجود نمی باشد اما آلو های ریز و درشت در آن مخلوط هستند.

آلو بخارایی ممتاز از سورتینگ دوباره آلو بخارا درجه یک به دست می آید به گونه ای که آلو های ریز از محصول جدا شده و بار کاملاً یکدست و درشت می باشد.

فروش آلو بخارا

مرکز فروش عمده آلو بخارا

مرکز فروش عمده آلو بخارا به مجموعه ای گفته می شود که انواع آلو خشک در آن مجموعه موجود بوده و قدرت تامین محصول را در تناژ بالا برای بازار داخلی و صادراتی داشته باشد.

از ویژگی های دیگر یک مجموعه فروش عمده آلو بخارا این است که با استفاده از امکانات روز اقدام به بسته بندی این محصول نیز در انواع مختلف نموده و آن را به صورت کاملاً بهداشتی به بازار عرضه می نماید.

مجموعه تولیدی بازرگانی رایکا یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده انواع آلو خشک در شهرستان نیشابور می باشد که مشاورین این مجموعه همواره آماده اطلاع رسانی درباره محصولات این شرکت و قیمت های آن ها میباشند.

منبع: آی ترش

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *