کارخانه تولیدی آلو بخارا در نیشابور

فروش آلو بخارا صادراتی

نیشابور شهر معروف به تولید آلو بخارا می باشد. وسعت تولید آلو بخارا در این شهر بسیار زیاد است.کارخانه تولید آلو بخارا در نیشابور، بعد از پاک کردن و خشک کردن آلو بخارا، آن را در انواع بسته بندی ها قرار داده و به صورت عمده در بازار فروش عرضه می کند. در خیلی از شهرهای ایران ،آلو بخارا تولید می شود،اما کیفیت و نوع آلو بخارا نیشابور ،آن را زبانزد خاص و عام کرده است.آلو بخارا نیشابور بخاطر وسعت در تولید، دارای قیمت مناسب تری نیز می باشد.

کارخانه تولیدی آلو بخارا در نیشابور

آشنایی با انواع آلو بخارا نیشابور

آشنایی با انواع آلو بخارا نیشابور الو بخارا دارای چند نوع می باشد ، که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.برای آشنایی با انواع آلو بخارا نیشابور می توان به کارگاه های تولید و بسته بندی آلو بخارا سر زد و با انواع آن ،خاصیت ،موارد مصرف ، طرز تهیه و حتی قیمت آن آشنا شد.

آلو بخارا خورشتی نمونه ای از آلو بخارا نیشابور است. تهیه آلو بخارا خورشتی به دو صورت آفتابی و گوگردی می باشد.آلو بخارای آفتابی با پهن کردن در مقابل تابش نور آفتاب به دست می آید.

آلو بخارای گوگردی یا دودی با اکسید گوگرد به دست می آید.آلو بخارای آفتابی کاملا ارگانیک و خوش طعم می باشد و نسبت به آلو بخارای گوگردی،قهوه ای روشن می باشد.

آلو بخارای گوگردی یا همان تیزابی ،دارای رنگ روشن و بسیار زیبای زرد می باشد.این نوع آلو بخاطر گوگردی بودن، غیر ارگانیک می باشد.نوع دیگر آلو بخارا ،آلو بخارا سیاه یا برقانی می باشد.

فروش آلو بخارا یکی از منابع کسب درامد می باشد. باغدار در اوایل فصل پاییز،شروع به چیدن و نمکی کردن آلو بخارا می کند.فرآیند چیدن و نمکی کردن آلو بخارا بسیار سخت و زمان بر است.تجارت آلو بخارا نمکی،یکی از روش های پر درآمد و پر سود در زمینه خشکبار می باشد.

فروش آلو بخارا نیشابور با طعم بی نظیر

فروش آلو بخارا نیشابور با طعم بی نظیر آلو بخارا نیز مانند سایر محصولات باغی ،نوع با کیفیت ،معمولی و با کیفیت پایین دارد.آلو بخارا نیشابور از نوع ممتاز ان می باشد.اگر فرآیند دست چین کردن آلو بخارا از مرحله نمکی کردن تا مرحله خشک کردن آن به درستی انجام شود ،طعم و کیفیت آن را بی نظیر می کند.فروش آلو بخارا نیشابور با طعم بی نظیر در رده آلو بخارا ممتاز و درجه یک می باشد.

صادرات خشکبار از سال های پیش بسیار قوت گرفته و در سطح جهانی برای خود جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.در کارگاه های تهیه خشکبار،الو بخارا یا همان آلو خورشتی ممتاز نیز مانند سایر محصولات خشکبار مانند گردو ،پسته ،فندق و …. در بسته بندی های شکیل قرار گرفته و صادر می شود.خشکبار ایران در سطح جهانی طرفداران بسیاری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *