عرضه آلو بخارا نیشابور در مشهد

تجارت آلو بخارا

عرضه آلو بخارا نیشابور در مشهد، با قیمت های متفاوتی صورت می پذیرد. آلو بخارا خشک شده نیشابور که یکی از مناسب ترین نوع آلو برای خورشت می باشد در این مرکز فروش به صورت عمده به تمام تاجران مشهدی، تهرانی، شیرازی و تمام نقاط کشور عرضه می گردد. آلو بخارا نیشابور دارای خواص بسیاری می باشد که باعث شده محبوبیت در بین مردم افزایش یابد.

مرکز تولید آلو بخارا مرغوب و درجه یک در کشور

همانطور که میدانید و شاید بارها شنیده باشید، آلو بخارا در شهرهای مختلفی در ایران توسط کشاورزان کشت می شود، بخش زیادی از این نوع میوه را به شکل های مختلفی خشک می کنند و در فروشگاه های خشکبار به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

بر طبق نظر تاجران خشکبار که تجربه خرید و فروش آلو بخارا خشک شده را دارند و دیگر عزیزانی که از این محصول استفاده کرده اند، بهترین نوع آلو بخارایی که در کشور کشت می شود مربوط به شمال شرق کشور می باشد، شهری به نام خرو در 20 کیلومتری نیشابور در استان خراسان رضوی.

به قدری آلو بخارایی که در این منطقه مرغوب و خوش طعم می باشد و از جهتی در این شهر یعنی خرو، انواع مختلفی از آلوها کشت می شود، به آن لقب پایتخت آلو ایران را داده اند.

مرکز تولید آلو بخارا

عرضه آلو بخارا نیشابور با قیمتی باورنکردنی

آلو بخارا نیشابور همانطور که گفته شد از طعم و کیفیت بسیار خوبی برخودار است از این رو خریداران بسیاری هم در داخل ایران و هم خارج از مرزها دارد به طوریکه سالانه چندین هزار تن از این محصول پر خاصیت به سایر کشورهای جهان، توسط بازرگانان و تاجران عزیزمان صادر می گردد.

حال اگر شما هم می توانید در این حوزه فعالیت داشته باشید و قصد دارید از تجارت و خرید و فروش این محصول سود های مالی خوبی کسب نمایید می توانید با تماس گرفتن با این مجموعه تجاری بزرگ در حوزه خشکبار از طریق پل های ارتباطی که در زیر این مطلب درج شده، تماس گرفته و آلو بخارا نیشابور را با بهترین قیمتها و بسته بندی ها و در حجم های مختلف برای عرضه به بازار هدف خود، تهیه نمایید.

منبع: مرکز خرید و فروش آلو بخارا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *