آلبالو خشک درجه یک + قیمت خرید فروش

آلو بخارا خشک نیشابور

آلبالو خشک یکی از خشکبار های بسیار پر مصرف در ایران است که از میوه آلبالو به دست آمده و دارای طبیعتی سرد و خشک است و برای رفع تشنگی و گرما و همچنین تنظیم فشار خون و درمان دیابت بسیار مفید می باشد.

شرکت خشکبار رایکا ازجمله شرکت‌هایی است که به صورت تخصصی و روی تهیه و تامین انواع آلبالو خشک برای مشتریان در بازار داخلی و صادراتی مشغول به فعالیت است ست محصولات این شرکت در کیفیت های مختلف تولید شده و از قیمت های مناسبی نیز برخوردارند.

مرکز خرید آلبالو خشک

آلبالو سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان های طبیعی از که سبب سم زدایی از بدن شده و باعث شادابی و سرحالی می شود این موجب کاهش استرس در افراد گردیده و قدرت تمرکز را بالا میبرد.

آلبالو در ایران ایران در استانهای مختلف تولید می شود و به صورت میوه و خشک شده به فروش میرسد از میوه آلبالو برای تهیه آبمیوه مربا دسر کیک و بستنی و همچنین در غذاها استفاده می شود برای اینکه آلبالو فقط در یک ماه از سال تولید می شود لذا برای فروش این محصول اول در طول سال کشاورزان مجبور آن را خشک نمایند یا به صورت فریز شده نگهداری کنند.

البته ناگفته نماند که قیمت آلبالو خشک نسبت به میوه آن آن بسیار بالاتر بوده و کشاورزان نیز ترجیح می دهند تا آن را به صورت خشک شده به بازار عرضه کنند قیمت آلبالو خشک در فصل هایی که این میوه تولید نمی شود برای کشاورزان بسیار سود آور است.

قیمت آلبالو خشک بدون هسته

آلبالو خشک بدون هسته یا آلبالو اخته از محصولات جانبی آلبالو خشک است که طرفداران زیادی دارد البته قیمت این محصول نیز بسیار بالاتر از آلبالو خشک با هسته می باشد.

برای تولید آلبالو خشک بدون هسته باید میوه آلبالو را در فصل تولید با استفاده از دستگاه هسته گیر هسته گیری نمود و سپس با استفاده از دستگاه خشک کرد البته آلبالو خشک شده را نیز می توان از هسته گیری کرد برای این کار باید آلبالو ها را خیسانده تا ملایم شوند و و سپس با استفاده از دست و یا دستگاه هسته گیر هسته آن را جدا کنیم.

قیمت آلبالو خشک بدون هسته تقریباً دو برابر آلبالو خشک با هسته می باشد و علت آن نیز ز این است که بعد از جدا کردن هسته از گوشته آلبالو وزن آن آن بسیار کاهش پیدا میکند و تقریباً یک دوم می شود همچنین تولید آن امری زمانبر است لذا شخصی که کار تولید آلبالو خشک بدون هسته را انجام میدهد توقع سود بیشتری را نیز دارد.

برای خرید بهترین نوع آلبالو خشک بدون هسته و یا با هسته می توانید با مشاورین فروش ما در مجموعه خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید این عزیزان در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما هستند.

عمده فروشی آلبالو خشک

آلبالو در ایران به روش های مختلف خشک میشود در در بعضی از شهرها آلبالو را به صورت طبیعی در مقابل نور آفتاب خشک میکنند و در برخی دیگر از شهرها این محصول را با استفاده از دود گوگرد و یا با استفاده از تیزاب فراوری و خشک می نمایند. خشک کردن آلبالو نیز می تواند با استفاده از دستگاه خشک کن میوه انجام شود رود که این امر زمان خشک کردن و بسیار پایین آورده و کیفیت آن را نیز بالا نگه میدارد اما از آنجایی که اکثر کشاورزان در ایران آن به این دستگاه دسترسی ندارند کار خشک کردن را به صورت طبیعی در مقابل نور آفتاب انجام میدهند.

شرکت خشکبار رایکا در زمینه تهیه و تامین انواع آلبالو خشک بسیار فعال عمل کرده و در کشور به عنوان عمده فروشی آلبالو خشک شناخته می شود.

در این مجموعه ما سعی کرده ایم تا در فصل تولید آلبالو خشک ها را از مناطق مختلف ایران به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری نماییم و پس از فرآوری آن ها و همچنین بسته بندی کردن در بسته های مختلف آنها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تمام طول سال به مشتریان خود عرضه کنیم.

وجود آلبالو خشک در تمام طول سال در این شرکت سبب شده تا مشتریان ما ما هیچ گونه نگرانی از بابت تامین محصولشان در طول سال نداشته باشند و هر وقت که خواسته باشند می توانند اقدام به خرید نمایند.

در این شرکت انواع مختلفی از آلبالو خشک مانند آلبالو خشک فرنگی آلبالو خشک افغانی و غیره موجود بوده که می توان از آنها برای تهیه و تولید ترشک و لواشک همچنین فروش در بازار استفاده نمود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *