آلو بخارا خشک ارزان درشت و صادراتی

آلو بخارا

انواع مختلفی از آلو خشک در ایران تولید می شود که آلو بخارا از جمله بهترین و پر تولید ترین این محصول در کشور ما ما است از قدیم الایام از آلو بخارا در غذاها و خورشت ها استفاده می کردند و در حال حاضر علاوه بر غذا و خورشت برای تولید انواع ترشک و لواشک تولید دسر و آبمیوه و تولید نوشیدنی های گوناگون در داخل و خارج از کشور استفاده می گردد.

شرکت خشکبار رایکا از جمله عرضه کنندگان انواع آلو بخارای خشک شده در کشور است و این محصول را در سایز های درشت متوسط و ریز به مشتریان خود عرضه می کند.

آلو بخارا

شناخت میوه آلو بخارا

آلو بخارا در کشور ایران آن در استان خراسان رضوی تولید می شود این محصول از میوه های تابستانه و پاییزه بوده و در اواخر تابستان و اوایل پاییز از باغات برداشت می شود. پوست این محصول ارغوانی رنگ است و گوشت آن زرد رنگ میباشد میزان آب موجود در میوه آلو بخارا نسبت به آلو های دیگر که به صورت تازه خوری استفاده می شوند کمتر بوده از همین رو بیشتر از این میوه برای خشک کردن استفاده می کنند.

سایز آلو بخارا می تواند بین ۳ تا ۶ سانتی متر باشد و طعم های ترش و ملس و شیرین را شامل شود که هر کدام از آنها نیز نام مخصوص خود را دارند از مهمترین انواع آلو بخارا می توان به نمونه های آلوی رسمی آلو حاج حسنی آلو طرقبه سبز زرد و قرمز و همچنین آلو شوقان اشاره نمود البته انواع دیگر آلو نیز وجود دارند که از آن‌ها نیز برای خشک کردن استفاده می شود که البته میزان تولید آنها کمتر است و به اصطلاح تجاری نمی باشند.

از جمله این مدل ها می توان به آلو شمس اشاره نمود که در کنار آلوی رسمی فروخته می شود.

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده آلو بخارا در کشور است و تاجران این محصول توانسته اند آلوبخارا به کشورهای مختلف در حجم بالا صادر نمایند.

آلو بخارا

فروش اینترنتی آلو بخارا

این مجموعه با ایجاد سایت مخصوص این شرکت توانسته راههای ارتباط مستقیم مشتریان با این مجموعه رام فراهم نماید و محصولات این شرکت که از انواع مختلفی هستند به صورت مستقیم قابل خریداری بوده و میتوان آنها را در حجم های عمده و جزئی خریداری نمود.

اگر قصد خرید آلو بخارا برای پخش عمده در سراسر کشور را دارید و یا این که می خواهید این محصول را به کشورهای دیگر صادر نمایید میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاورین این مجموعه که در تمام روزهای هفته پاسخگو هستند تماس حاصل نمایید و اطلاعات کامل را از آنها دریافت.

آلو بخارا ارزان

خرید آلو بخارا صادراتی

همانطور که گفته شد آلو بخارا به کشورهای مختلف صادر می شود که کشورهای همسایه بالاترین میزان واردات را به خود اختصاص داده اند برای صادرات آلو بخارا باید بدانید که کشور مورد نظر شما چه نوع از آلو را مورد پسند قرار می دهد با سپس اقدام به صادرات آن نمایید.

امروزه آلوی رسمی بیشترین میزان تولید و صادرات را به خود اختصاص داده است و هم اکنون در سطح بسیار بالایی به کشورهای هند امارات و پاکستان صادر می شود.

طعم آلوی رسمی ملس بوده و سایز آن نیز نسبت به آلو های دیگر کوچکتر  است و اکثر  به عنوان چاشنی در غذاها و خورشت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول را می توان به صورت فله در کارتون های پنج کیلو ۱۰ کیلو و ۳۰ کیلو صادر نمود.

البته اگر بتوان آلو بخارا در بسته بندی های کوچک مانند بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی بسته بندی نمود میزان سودآوری آن نیز بسیار بالاتر خواهد بود بود که ما در این مجموعه سعی داریم تا با استفاده از دستگاه های به روز صادرات آلو بخارا در بسته بندی های کوچک به اکثر کشورهای جهان انجام دهیم.

برای اطلاع از قیمت آلو بخارای صادراتی و همچنین نوع بسته بندی های موجود در این شرکت میتوانید هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

قیمت آلو بخارا به صورت عمده

یکی از نکاتی که دانستن آن برای خریداران عمده آلو بخارا بسیار مهم است و می توانند با آن برنامه ریزی کنند قیمت آلو بخارا به صورت عمده می باشد برای آنکه قیمت آلو بخارا به صورت دقیق مشخص شود باید عوامل مختلفی از تولید تا عرضه آن در نظر گرفت تا قیمت نهایی مشخص شود.

یکی از عوامل بسیار مهم و موثر کیفیت آلو بخارا است در واقع اگر شما این محصول را از دلالان و واسطه ها خرید کنید معلوم نیست که از چه نوع آلو برای خشک کردن استفاده کردند و آن را به اسم آلو بخارا به شما عرضه می کنند احتمال دارد قیمت آنها نیز ارزان باشد که این خود دلیل و بی کیفیت بودن آلو بخارای عرضه شده توسط آنها است.

خرید از مراکز معتبر که در تمام طول سال مشغول به فعالیت هستند و به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش آلو بخارا و همچنین تهیه و تامین آن برای صادرات انجام می دهند بسیار مهم می باشد.

نوع آلو بخارا و قیمت آن تاثیر دارد در میان انواع آلو بخارا تولید شده در این مجموعه آلو بخارا رسمی از قیمت پایین تری برخوردار است و آلو بخارای شوقان بیشترین قیمت را دارد دلیل این اختلاف قیمت به خاطر ویژگی های خاص این الو ها است.

نوسانات بازار نیز می تواند بر قیمت آلو خشک در طول سال تاثیر گذار باشد میزان عرضه و تقاضا اگر به صورت مساوی باشد قیمت ها در طول سال تغییر نمی کند ولی اگر میزان تقاضا از عرضه بالاتر باشد ایا صادرات آلو بخارا در حجم بالا انجام شود می تواند قیمت این محصول را افزایش دهد.

اگر بتوانید آلو بخارا به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری نمایید و اگر این خرید به صورت عمده باشد با تخفیفات بسیار خوبی از سوی فروشنده آلو بخارا مواجه شده و به آسانی می توانید از فروش آلو بخارا سود خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید. شرکت خشکبار رایکا در شهرستان نیشابور یکی از معتبرترین مراکز تهیه و تامین آلو بخارا در کشور است که به آسانی می توانید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایید منتظر تماس شما با مشاورین این مجموعه خواهیم بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *