بزرگترین فروشنده آلو بخارا در تهران


برای خرید آلو بخارا در تهران می توان به بزرگترین مجموعه فروش آلو بخارا در تهران مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. از آنجایی که تهرا شهر بسیار بزرگی است این مجموعه الو بخارا نیشابور را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عمده عرضه می کند.

لیست قیمت آلو بخارا در بازار تهران

در بازار تهران برای دریافت لیست قیمت انواع آلو خشک می توانید به نمایندگی این مجموعه مراجعه کنید و یا با تماس تلفنی با مشاوران فروش کارخانه از آخرین قیمت آلو خشکها با خبر شوید.

یکی از مهمترین نکات خرید آلو بخارا اطلاع داشتن از قیمت نهایی آن است که با توجه به حجم و نوع بسته بندی استفاده شده تعیین می گردد.

به همین سبب شرکت بازرگانی خشکبار رایکا لیست هایی از انواع خشکبار تولید شده به همراه ویژگی های هر کدام و همچنین قیمت آن در اختیار مشتران قرار میدهد تا خریداران خرید راحت تر و با اطمینان بیشتری داشته باشند.

بزرگترین کارخانه تولید آلو بخارا در ایران

در ایران کارخانه های زیادی برا ی تولید خشکبار دست به کار شده اند و لی اکثر آنها مشتری مداری را به خوبی انجام نداده و تولیدات آنها از کیفیت خوبی نیز برخوردار نمی باشد. در این بین شرکتهایی نیز هستند که به نیاز روز مشتریان توجه کرده و تولید خود را طبق آن انجام می دهند.

در شرکت بازرگانی خشکبار رایکا که در نیشابور واقع شده است آلو بخارا به صورت تخصصی تولید شده و عرضه میشود. تولید آلو بخارا در این مجموعه شامل مراحل خرید از کشاورز، سورتینگ و بسته بندی می باشد. لذا محصولات تولید شده کاملا یکدست و عاری از هرگونه ضایعات میوه می باشند.

قیمت خرید بهترین نوع آلو بخارا نیشابور

قیمت خرید آلو بخارا در کیفیتهای مختلف متفاوت می باشد. محصولاتی که دارای کیفیت بالایی هستند از سورتینگ بیشتری بهره برده اند و در هنگام تمیز کرد آلو بخارا از ضایعات مختلف دقت بیشتری بر روی آنها شده است.

قیمت این نوع آلو بخار از نمونه های دیگر بالاتر بوده اما به دلیل تولید بالا و حجم سفارشات عمده قیمت نهایی آن بسیار مناسب می باشد و این محصول مورد رضایت بسیاری از مشتریان مجموعه قرار گرفته است.

در حال حاضر قیمت آلو بخارا مرغوب 23 هزار تومان می باشد. برای خرید آلو بخارا نیشابور نیازی نیست که به این شهر مراجعه کنید. همکاران ما سفارشات شما را بصورت تلفنی گرفته و در اولین فرصت ممکن آماده و ارسال می نمایند. تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت کیفیت می باشند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *