توزیع مستقیم آلو خشک بسته بندی عمده

توزیع مستقیم آلو خشک بسته بندی

توزیع مستقیم آلو خشک بسته بندی عمده باعث شده است که مشتریان بتوانند یک آلوخشک با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنند و سود بیشتری ببرند. آن دسته از افرادی که مقدار زیادی از انواع آلو خشک ها را احتیاج دارند می توانند آنها را به صورت عمده سفارش دهند و با خرید عمده از تخفیفات ویژه این شرکت بهره‌مند شوند.

توزیع مستقیم آلو خشک بسته بندی

مراحل تولید آلو خشک بسته بندی شده

آلو خشک یکی از بهترین و خوشمزه ترین انواع خشکبار در کشور است که دارای انواع مختلفی می باشد و معمولاً افراد زیادی در کشور ما طرفدار خرید و مصرف آلو خشک هستند. از همین رو تقاضای زیادی برای خرید انواع آلو خورشتی در کشور وجود دارد.

ما قصد داریم در این مطلب به بررسی مراحل تولید آلو خشک بسته بندی شده بپردازیم تا مصرف کنندگان بیشتر با تولید آلو خشک آشنا شوند و بتوانند راحت تر نسبت به خرید آلو خشک اقدام کنند.

اولین مرحله تولید آلو خشک جمع آوری میوه های آلو رسیده شده از باغات است. کشور ما به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای تولید آلو ظرفیت زیادی در این زمینه دارد از همین رو بالغ بر ۲۰ نوع انواع آلو در کشور تولید می‌شود که به صورت خشک شده و یا تازه مورد مصرف قرار می گیرند.

پس از جمع آوری آلوها آنها را در آب نمک و یا آب جوش قرار می دهند تا پوست آنها نازک شود تا بتوانند پوست را جدا کنند. پس از جدا کردن پوست آلوها آنها را در دستگاه خشک کن و یا در مقابل نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شوند. برای تهیه آلو خشک گوگردی نیز آلوها را بعد از مرحله پوست گیری در مجاورت دود گوگرد قرار می‌دهند و سپس آنها را در مقابل نور آفتاب خشک می کنند.

البته انواع دیگری از آلو خشک وجود دارد که با پوست خشک می شود که برای این کار آلوها بعد از جمع آوری از باغات شسته شده و توسط دستگاه خشک کن خشک می شوند. نوع دیگری از آلو خشک وجود دارد که به صورت تیزابی است. برای تهیه آلو خشک تیزابی آلوها را در محلول تیزاب قرار می‌دهند و سپس در مقابل نور آفتاب و یا با دستگاه خشک می کنند.

برای بسته بندی کردن ابتدا آلو های خشک  وارد شرکت شده و توسط کارگران سورت می‌شوند. یعنی اینکه آلوهای ضعیف و ضایعات دیگر جدا شده و سپس وارد مرحله بسته بندی می شوند.

در محل های بسته بندی با توجه به نیاز مشتریان آلو خشک ها را در بسته بندی های ۱۰ کیلویی، ۵ کیلویی، یک کیلویی و نیم کیلویی بسته بندی می کنیم.

توزیع مستقیم آلو خشک بسته بندی

قیمت عمده آلو خشک بسته بندی شده

افرادی که به دنبال خرید عمده آلو خشک هستند عموما تاجران و پخش کنندگان عمده این محصول در کشور هستند. امروز آلو خشک به کشورهای مختلف جهان از مبدا ایران صادر می شود و با بازاریابی مناسب نیز می توانیم درهای بازارهای جهانی را بر روی محصولات ایرانی از جمله آلو خشک باز کنیم.

اگر تجربه ای در امر صادرات آلو خشک ندارید بهتر است با مجموعه‌هایی وارد همکاری شوید که تجربه زیادی در این زمینه دارند و خود نیز تولید کننده  آلو خشک هستند.

شرکت خشکبار رایکا با تجربه چندین ساله در امور صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف آماده است تا شما را در این امر یاری نماید. برای دریافت قیمت های به روز انواع آلو خشک صادراتی و همچنین دریافت اطلاعات لازم برای صادرات آلو خشک می توانید با مشاورین این مجموعه در تمام روزهای هفته در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *