جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

قیمت فروش آلو بخارا زرد

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا و همچنین سفارش این محصول را می توانید از طریق این مرکز فروش در تمام روزهای هفته دریافت نمایید. شرکت خشکبار رایکا عرضه کننده عمده آلو بخارا است که می توانید با ارتباط گیری با پرسنل این مجموعه از قیمت خرید آلو بخارا در حجم های مختلف آگاه شوید.

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

انواع آلو بخارا و موارد مصرف آنها

در بازار ایران آلو بخارا به دو شکل موجود است. آلو بخارا دودی و آلو بخارای آفتابی.

از نظر شکل ظاهری آلو بخارای دودی دارای رنگ زرد مایل به نباتی است و رطوبت آن نسبت به آلو بخارا آفتابی بیشتر است اما آلو بخارای آفتابی دارای رنگ تیره و کدر است و رطوبت بسیار کمتری دارد.

از همین رو آلو بخارای دودی به خاطر داشتن رنگ جذاب تر بسیار بازار پسند تر و پرفروش تر از آلو بخارا آفتابی است اما آلو بخارای آفتابی عاری از هرگونه مواد شیمیایی بوده و بسیار سالم تر و ارگانیک می باشد.

قیمت آلو بخارای آفتابی به دلیل میزان خشکی بیشتر و همچنین تولید کمتر نسبت به آلو بخارای دودی بسیار بیشتر است از همین این نوع آلو مشتری خاص خود را دارد و بیشتر در بازار داخلی مورد مصرف قرار می گیرد.

از بابت نگهداری باید گفت که نگه داشتن آلو بخارای دودی بسیار راحت تر از آلو بخارا آفتابی است چرا که نسبت به کرم زدگی ایمن شده و دیرتر دچار فساد می شود. بهترین دما برای نگهداری هر دو نوع آلو بخارا دمای ۱۵ درجه سانتیگراد است

دانستن اطلاعات ذکر شده به خریداران کمک می نماید تا بهتر نسبت به خرید آلو بخارا بتوانند تصمیم گیری نمایند.

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

 

مراکز فروش آلو بخارا در ایران

همانطور که گفته شد یکی از نمونه های پرفروش انواع آلو خشک که در ایران نیز مصرف بالایی دارد آلو بخارا است. این محصول به دلیل داشتن انواع مواد معدنی و ویتامین ها جایگزین مناسبی برای انواع تنقلاتی است که که روزانه مورد مصرف افراد به خصوص کودکان قرار می گیرد.

مواد معدنی موجود در آلو بخارا سبب متراکم تر شدن و محکم تر شدن استخوان بندی انسان شده و از پوکی استخوان در دوران پیری جلوگیری می کند.

اگر به دنبال خرید از مراکز فروش عمده آلو بخارا در کشور هستید ما شرکت خشکبار رایکا را به شما معرفی می کنیم. چرا که این مجموعه به دلیل داشتن تجربه طولانی در امر تولید و همچنین ارتباط با سایر تولید کنندگان این محصول قادر است انواع آلو خشک ازجمله آلو بخارا در حجم های مختلف برای مشتریان خود در طول سال تامین نماید.

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

خرید بدون واسطه محصولات آلو بخارا از کارخانه

محصولات تولید شده از آلو در ایران طرفداران زیادی دارد که از جمله این محصولات می توان به آلو خشک لواشک آلو و ترشک آلو اشاره نمود که بسیار خوشمزه و اشتها آور هستند.

افرادی که قصد خرید عمده آلو بخارا را برای صادرات دارند همواره به دنبال مراکزی هستند که بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب و به صورت دائمی در طول سال خریداری نمایند.

خرید عمده و مستقیم آلو بخارا توسط  تاجران  و خریداران از جمله سیاست هایی است که این مجموعه در راستای رسیدن به اهداف خود که همان جذب حداکثری رضایت مشتریان است آن را دنبال می کند.

به صورتی که امروزه تمام خریداران آلو بخارا در سراسر کشور می توانند از طریق سایت این مجموعه با ارتباط گیری با مشاورین فروش نسبت به خرید مستقیم آلو بخارا از کارخانه اقدام نمایند.

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

فروش آلو بخارا صادراتی در مشهد

این مجموعه افتخار دارد که توانسته محصولات خود را به تمام شهرهای کشور عرضه کند. شهر مشهد از جمله شهرهایی است که اکثر خریداران و تاجران داخلی و خارجی برای خرید آلو بخارا به آنجا مراجعه می کنند از همین رو این مجموعه با ایجاد نمایندگی در این شهر به صورت مستقیم پذیرای تاجران عزیز می باشد.

فروش آلو بخارای صادراتی در مشهد به خاطر نزدیکی به محل تولید این محصول و کمتر شدن هزینه حمل و نقل می تواند با قیمت های پایین تری انجام شود.

جزئیات قیمت و خرید و فروش آلو بخارا

قیمت به روز آلو بخارا برای صادرات

از آنجایی که صادرات آلو بخارا در حجم های بسیار بالا انجام می شود تهیه و تامین آن نیز زمان بر است. به صورت عمومی در یک مجموعه تولیدی آلو بخارا روزانه حدود ۳ تا ۴ تن آلو بخارا سورت و بسته بندی می شود که برای یک سفارش ۲۴ تنی که در یک کانتینر قرار می گیرد حدود یک هفته زمان لازم است. از همین رو امکان تغییر قیمت نیز در صورت طولانی تر شدن مدت بسته بندی وجود دارد.

اما این مجموعه با بستن قرارداد با مشتری او را از قیمت تضمینی آلو بخارا در مدت زمان آماده شدن سفارش مطمئن می کند و جای هیچ گونه نگرانی نیز برای طرفین قرارداد وجود ندارد.

برای آگاه شدن از قیمت روز آلو بخارا و آگاه شدن از میزان کیفیت و نوع بسته بندی آن می توانید با مشاورین فروش مجموعه خشکبار رایکا در طول هفته به صورت تلفنی و یا از طریق واتساپ در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *