خرید آلو خشک سیاه بدون هسته برای صادرات

آلو خشک سیاه بدون هسته یکی از پرطرفدارترین انواع آلو خشک تولید شده در جهان است و اکثر کشورها خواهان خرید این محصول از بین انواع آلو خشک دیگر هستند. شرکت ما به عنوان تولید کننده و صادر کننده انواع آلو خشک آماده همکاری با سایر تولیدکنندگان و صادرکنندگان آلو خشک در ایران و کشورهای دیگر است از همین رو برای خرید آلو خشک سیاه بدون هسته می توانید بر روی این شرکت حساب ویژه‌ای باز نمایید.

در سال های اخیر میزان تماس ها برای خرید آلو خشک سیاه بدون هسته برای صادرات بسیار بالا رفته و این نشان از بازار خوبه فروش آلو خشک سیاه در جهان است.

تولید کننده آلو خشک سیاه بدون هسته

از آنجایی که در ایران آلو خشک در استانهای مختلف تولید می شود و به صورت سنتی و با استفاده از روش های قدیمی تولید آلو خشک رواج پیدا کرده شاهد تولید آلو های خشک هستیم که بیشتر در بازار داخل کشور مصرف دارند و نهایتاً می شود آنها را به کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان و هند صادرات نمود و این امر ما را از بازار آلو خشک سیاه که بسیار بزرگ و سود آور هست غافل کرده است.

آلو خشک سیاه ای که در بازارهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد باید بدون هسته باشد و در تولید و فرآوری آن از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد و یا میزان آن بسیار کم باشد و همچنین بسته بندی آلو خشک نیز مد نظر خریداران در کشور های دیگر است که باید توجه ویژه ای به آن شود. امروزه اکثر بسته بندی ها در اوزان نیم کیلو و ۴۰۰ گرم است که به بسته های فروشگاهی معروف هستند.

از همین رو تولید آلو خشک سیاه با این شرایط در ایران بسیار محدود است و اگر مجموعه بتواند تولید آلو خشک سیاه بدون هسته را انجام دهد بدون شک بازار خوبی را پیشرو دارد و می تواند از آن سود بالایی نصیب خود گرداند.

اگر شما تولید کننده و یا خریدار آلو خشک سیاه هستید ما در این مجموعه آمادگی این را داریم که نسبت به خرید آلو خشک سیاه یا تامین آن برای خریداران اقدام نماییم.

صادرات آلو خشک سیاه بدون هسته

برای صادرات آلو خشک بهتر است که ابتدا بازار هدف مان را بهتر بشناسیم تا فروش موفقی را در آن بازار تجربه نماییم. کشور روسیه یکی از بزرگترین مصرف کنندگان آلو خشک سیاه بدون هسته است که بیشتر از سمت شیلی و آرژانتین به آنجا صادر می شود.

ما در کشور ایران با وجود تولید انواع آلو خشک و همسایگی با کشور پهناور روسیه هنوز نتوانستیم نیاز این بازار را به انواع آلو و برطرف نماییم و رقیبان جای ما را در این بازار گرفته‌اند.

از همین رو اگر قصد سرمایه گذاری بر روی تولید خشکبار را دارید پیشنهاد ما تولید آلو خشک سیاه بدون هسته است. برای تولید این محصول می توان از همان میوه آلو بخارا که در استان خراسان در سطح بالایی تولید می شود استفاده کرد. در این استان اکثر کشاورزان آلو بخارا به صورت پوست کنده شده تولید و با دود گوگرد فراوری می کنند تا رنگ و ماندگاری آن بهتر و بیشتر شود.

اگر نیاز به تامین کننده آلو خشک در حجم عمده دارید می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و نمونه ها و سمپل های ما را دریافت نمایید. ما در این شرکت قادر هستیم تا نیاز شما به انواع آلو خشک را در طول سال تامین نماییم آن هم با قیمتهای بسیار مناسب.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *