خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی امریست امکان پذیر که توسط این مرکز فروش اتفاق افتاده است. آلو خشک پوشیده شده از ویژگی های منحصر به فرد خود شده است و همه ما نیز تقریباً از خواص و فواید آن اطلاعاتی را داریم که برخی از این خواص شامل:

  • کاهش وزن
  • جلو گیری از ضعف و گرسنگی
  • ضد چین و چروک
  • جلو گیری از فشار بالای خون 

آلو خشک بدلیل داشتن 7 گرم فیبر در هر 100 گرم به کاهش وزن و از دست دادن چربی های اضافه کمک میکند و نیز بدلیل اینکه در معده دیر هضم میشود گرسنگی را تسکین و ضعف آن جلو گیری میکند به همین سبب پیشنهاد میشود که در طول روز 3 الی 4 عدد از آن را میل کنید.

قیمت آلو بخارا

بهترین زمان برای خرید آلو خشک چه موقع است؟

زمان خرید آلو خشک نیمه دوم سال میباشد. نیمه دوم سال فصل برداشت آلو و تولید آلو خشک است. این زمان از سال میتواند تامین آلو خشک را بصورت عمده فراهم سازد و مشتری خیال آسوده تر میتواند آلو خشک را خریداری کند. البته این را باید گفت که بدلیل پر فروش بودن این محصول و نیز تقاضای بالای آن باید هرچه سریعتر اقدام به خرید عمده آلو خشک کنید. زیرا اگر به فصل های غیر از تولید آن برسید ممکن است برخی از انواع آلو خشک به صورت تنی در بازار موجود نباشد و شما مجبور باشید بصورت جزئئ آنرا خریداری کنید.

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

بهترین تولید کننده آلو خشک در آسیا

کشور های چین و ژاپن از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک میباشند که رتبه های اول و دوم تولید آلو خشک در آسیا را دارند. اما در این میان یک کشور در جهان است که بصورت ویژه و خاص انواع آلو خشک را تولید میکند که حتی کشور های صاحب نام نیز مصرف کننده آن هستند.

ایران بزرگترین تولید کننده آلو خشک پوست کنده در جهان میباشد که تقریباً کل دنیا با این آلو خشک آشنایی کامل دارند. شهر های ایران ماننده نیشابور ، مشهد ، تبریز و .. از تولید کنندگان اصلی آلو خشک ایرانی بحساب می آیند. که معروف ترین آلو خشک در ایران آلو خشک نیشابور میباشد که سالانه بیش از 100 هزار تن در سال آلو تولید میشود.

آلو خشک چینی و یا ژاپنی بسیار با آلو خشک ایرانی فرق دارد زیرا نوع آلو خشک کردن چین و ژاپن اغلب با پوست بوده و اما آلو خشک ایرانی تماماً بدون پوست بوده و در زیر نور آفتاب خشک میشود.

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

قیمت آلو خشک نیشابور در کشور

شهر نیشابور انواع آلو خشک را در طعم ها و اندازه های مختلف تولید میکند. انواع آلو خشک

  1. رسمی 
  2. طرقبه 
  3. حاج حسنی 
  4. شوقانی 
  5. کالیفرنیا 
  6. شمس 
  7. کبرایی 
  8. قطره طلا بیشترین میزان و تقاضا را از سوی مشتریان دارند که همگی آنها در شهر نیشابور تولید و عرضه میشود. قیمت آلو خشک در قطب تولید آن بسیار ارزانتر از مراجع و مراکزی میباشد که در استانهای دیگر مشغول فروش آلو خشک هستند.

خواسته مشتریان نیز خرید مستقیم و بدون واسطه آلو خشک از شهر تولید کننده آلو خشک میباشد که هم بتواند آلو خشک را در تناژ مختلف تامین کند و هم به قیمت ارزان این محصول را عرضه کند. در نتیجه میتوان گفت که میتوان هزینه های اضافی را کاهش داد و آلو خشک را با کیفیت و مرغوبیت بالا تهیه کرد.

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

صادرات آلو خشک درجه یک ممتاز

صادرات آلو خشک امروزه به یکی از مهمترین صادرات ها در ایران بدل شده است پتانسیل صادرات آلو خشک ایران به کشور های مختلف جهان موجب ارز آوری از این محصول به ایران شده است. کشور های امارات و پاکستان ، افغانستان و ترکیه ، آلمان ، اسپانیا و چین از خریداران دائمی آلو خشک ایرانی بشمار میروند.

آلو خشک درجه یک و سورت شده توسط شرکت های تولیدی خشکبار و یا آلو خشک بسته بندی شده و پس از آن از طریق باربری های هوایی ، دریایی ، ریلی و زمینی به مقصد مورد نظر ارسال میشود.

اگر چناچه شما هم قصد صادرات آلو خشک را دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

خرید آلو خشک نیشابور و صادرات آن بصورت تنی

خرید آلو خشک نیشابور بصورت عمده

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از تولید کنندگان انواع خشکبار بویژه آلو خشک و آلو بخارا میباشد که بصورت عمده و جزئئ این محصول را به تمام نقاط ایران و جهان عرضه و ارسال میکند. این شرکت بدلیل ارتباط مستقیم با باغداران آلو کشور توانسته این محصولات را به قیمت درب شرکت عرضه کند. شما مشتریان عزیز میتوانید نوع آلو خشک را انتخاب کنید و پس آن اقدام به خرید عمده آن کنید.

این شرکت پس از سفارش محصول از جانب شما مشتریان گرامی آنرا بسته بندی و در کمترین زمان ممکن از طریق باربری برای شما ارسال میگردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *