خرید مستقیم آلو بخارا خشک شده


آلو بخارا خشک یکی از محصولات کشاورزی ارگانیک و سالم تولید شده در استان های کشور می باشند که عرضه کنندگان این محصول آن را در سراسر کشور توزیع می کنند. آلو بخارا دارای طعم ملس و خوشمزه می باشد و یک میان وعده بسیار سالم برای کودکان محسوب می گردد، این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی برای فروش بازار روانه می گردد.

خرید مستقیم آلو بخارا خشک شده

طرز تهیه آلو بخارا خشک در خانه

طرز تهیه آلو بخارا خشک در خانه آلو میوه ای ترش و خوشمزه است، که علاوه بر مصرف تازه آن می توان به روش های مختلفی آن را خشک کرد و به عنوان تنقلات و میان وعده برای کودکان، و هم چنین در آشپزی نیز کاربرد فراوان دارد. در واقع آلو بخارا همان آلوی خشک شده می باشد و هر چقدر کیفیت آلو بهتر باشد، آلو بخارا تولیدی نیز مرغوب تر خواهد بود.

میوه آلو در بسیاری از استان های کشور از جمله آذربایجان غربی، کردستان، خراسان جنوبی و سایر استان ها کشت و برداشت می شوند. آلو ها در طعم و رنگ های مختلف ترش و شیرین در بازار موجود می باشند و بر اساس ذائقه ی افراد انتخاب می شوند. آلو سیاه که همان آلو بخارا می باشد در بیرجند بیشتر کاشت می شود، که پوست آن به رنگ قرمز تیره یا بنفش است و بافت گوشتی آن زرد رنگ است و طعم نسبتا شیرین دارد. آلو زرد رقمی از این میوه می باشد که مزه ای ترش و شیرین دارد و رنگ میوه ی آن در صورت رسیدگی کامل زرد طلایی است.

همان طور که گفتیم می توان به روش های مختلفی میوه آلو را خشک کرد. روش معمول و رایج خشک کردن این محصول در خانه از طریق آفتاب می باشد. در ابتدا میوه ها باید شسته شوند و آلو ها داخل آب جوشی که از قبل آماده شده است حدود پنج دقیقه جوشانده شوند، در این جا می توان کمی جوهر لیمو نیز به آن اضافه کرد تا ملس تر شوند و در آخر جلوی نور آفتاب گذاشته تا رطوبت آن ها از بین رود. در روش دیگر از پودر کربنات پتاسیم برای خشک کردن این میوه استفاده می شود. برای این کار محلولی از آب و گوگرد خوراکی و روغن سبزه را ایجاد می کنند و آلو ها را داخل این محلول قرار می دهند و سپس با دستگاه یا در مقابل نور آفتاب آن ها را خشک می کنند. آلو بخارا تیزابی زرد خوشرنگ بوده و بافت نرم تری نسبت به انواع خشک شده آن خواهد داشت.

قیمت روز آلو بخارا خشک ارزان

قیمت روز آلو بخارا خشک ارزان قیمت آلو بخارا بر حسب فاکتور های مختلفی متغیر می باشد و معیاری های زیادی در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر گذار می باشند. متقاضیان خرید آلو بخارا می توانند این محصول را به روش های مختلفی خریداری کنند و برای مصارف خانگی و عمده فروشی به کار ببرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *