سایت خرید انواع آلو بخارا نیشابور

مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

آلو بخارا نیشابور به دو صورت آفتابی و دودی در تناژ بالا تولید شده و از طریق سایت خرید انواع آلو بخارا نیشابور فروش آن در سایر بازارها صورت میپذیرد. آیا میدانید انواع آلو بخاراهای شهرستان نیشابور که به پایتخت آلو بخارا ایران معروف است شامل چه مدلهایی میشود؟ خرید انواع آلو بخارا از کدام مراکز بهتر است؟

دانستن نوع محصولی که توسط فرد، مورد خریداری قرار میگیرد و همچنین دانستن قیمت الو بخارای نیشابور میتواند کمک شایانی باشد به موضوع خرید این محصول چرا که آلو خشک های نیشابور همگی به صورت پوست کنده شده به بازار ارائه میشوند لذا تشخیص نوع محصول برای خریداران تازه کار کمی سخت است.

باید بدانید که هرکدام از این محصولات تولیدی از قیمت خاص خود برخوردار هستند و نرخ های آنها باهم متفاوت است.

سایت خرید انواع آلو بخارا میتواند شما را در این امر راهنمایی نماید.

آلو خشک

 

انواع آلو خشک نیشابور

نیشابور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب بهترین آلو خشک ها را تولید میکند که عبارتند از :

  1. رسمی یا خورشتی
  2. آلو حاج حسنی
  3. کبرایی
  4. آلو شوقانی
  5. آلو طرقبه ای
  6. کالیفرنیا

که هرکدام ویژگیهای خاص خود را دارند و همین امر موجب تفاوت در قیمت آنها میشود.

خرید انواع آلو بخارا نیشابور

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت آلو خشک

در چند سال اخیر حجم خرید و فروش انواع آلو خشک نیشابور بسیار افزایش پیدا کرده است و این امر بخاطر کیفیت خوب این محصولات و همچنین افزایش میزان واردات این محصول توسط کشورهایی همچون پاکستان، هندوستان و امارات میباشد. البته با توجه به آگاهی مردم نسبت به خواص درمانی آلو خشک در بازار داخل نیز میزان مصرف آن افزایش پیدا کرده است.

خرید انواع آلو بخارا نیشابور

در ذیل به بخشی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ها اشاره میکنیم:

  • نوع آلو خشک: انواع مختلفی از آلو در نیشابور تولید داده میشود که در رنگ، طعم و سایز بایکدیگر متفاوت هستند لذا قیمت خشک شده آنها نیز باهم تفاوت دارد.
  • میزان کیفیت: هر چقدر میزان کیفیت بالاتر باشد نرخ قیمت انواع آلو بخارا نیز بیشتر است.
  • میزان تولید محصول: اگر در سال زراعی محصولات دچار آسیب دیدگی نشوند و میزان تولید بالا باشد قیمت انواع آلو بخارا تازه کاهش پیدا میکند.
  • خرید بدون واسطه: اگر محصول از منبع اصلی تولید و مرکز خرید آلو بخارا، خریداری شود دست دلالان از بازار کوتاه شده و باعث کاهش قیمت ها میشود.

خرید انواع آلو بخارا نیشابور

سایت خرید انواع آلو بخارا نیشابور

شرکت تولیدی و بازرگانی رایکا با استفاده از امکانات جدید همچون سایت های اینترنتی این امکان را برای مشتریان خود قرار داده است تا انواع آلو خشک از جمله آلو بخارا را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب از تولید کننده اصلی خرید نمایند.

لازم به ذکر است که تمام محصولات عرضه شده این شرکت همراه با تضمین کیفیت محصول است و در صورت وجود هرگونه مشکل خریدار می تواند نسبت به عودت آن به شرکت اقدام نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین این شرکت در تماس باشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *