شرکت فروش آلو خشک صادراتی بسته بندی شده

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

شرکت فروش آلو خشک صادراتی بسته بندی شده آلو خشک را در بسته بندی های دارای نشانه های استاندارد جهانی، پروانه های بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا، پروانه تولید و مناسب برای فروش در بازارهای جهانی تولید می کند. آن دسته از خریدارانی که قصد صادرات آلو خشک را دارند می توانند این محصول را با قیمتهای بسیار مناسب و با کیفیتی بالا در تمام طول سال از این شرکت خریداری نمایند. مشاورین ما در این مجموعه اطلاعات کامل انواع آلو خشک تولید شده در شرکت را در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌دهند.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

کدام نوع از انواع آلو خشک بیشترین میزان صادرات را دارد؟

در کشور ایران استان های مختلفی هستند که محصول آلو خشک را در حجم های بالا تولید می کنند که از بزرگ ترین آنها می توان به استان خراسان رضوی و استان های آذربایجان شرقی و غربی اشاره نمود.

از همین رو ما شاهد تولید بیش از ۲۰ مدل انواع آلو در ایران هستیم که به صورت تازه خوری و یا خشک شده مورد مصرف مردم قرار می گیرند.

درمیان انواع آلو خشک تولید شده بعضی از نمونه ها از کیفیت بهتری برخوردار بوده و دارای طعم و مزه بهتری هستند از همین رو میزان تقاضا برای آن ها در بازار داخلی و صادراتی بیشتر است.

آلو بخارا نیشابور، آلو خشک سیاه، آلوچه طلایی، آلوچه سیاه و آلوچه برقانی از پرفروش ترین محصولات آلو خشک در ایران هستند.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

بزرگترین وارد کنندگان آلو خشک ایرانی در جهان

کشور ایران با توجه به داشتن آب و هوای مساعد برای تولید آلو جزو ۱۰ کشور برتر جهان در این زمینه می باشد و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن آلو در ایران تولید شده که در بازارهای داخلی و صادراتی مورد مصرف قرار می گیرند.

از جمله بزرگترین وارد کنندگان آلو خشکه ایرانی می‌توان به کشورهای پاکستان، هند، امارات، بنگلادش، عراق، قطر، روسیه و کانادا اشاره نمود.

البته باید گفت که آلو خشک ایرانی نسبت به آلو خشک های تولید شده در سایر مناطق جهان از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است اما به دلیل عدم بسته بندی مناسب و همچنین نبود برنامه بازاریابی و تاجرانی که بتوانند این محصول را به دیگر کشورها معرفی کنند نتوانستیم با دیگر کشورهای تولید کننده رقابت کنیم و سهم بسیار کمتر از دیگر کشورها در مورد صادرات آلو خشک و حجم پولی که در این بین جابجا میشود داشته باشیم.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

فروش بهترین آلو خشک صادراتی با بسته بندی ویژه

فروش آلو خشک در کشور به شکل عمده و خرده صورت می گیرد که افراد بستگی به نیازی که دارند اقدام به خرید آنها می کنند. فروش بهترین نمونه انواع آلو خشک را میتوانید در شرکت ما مشاهده نمایید.

این شرکت با کسب اطلاعات از بازار هدف اقدام به تولید و بسته بندی آلو خشک با توجه به ذائقه و سلیقه مردم آن کشور می نماید و منظور از بسته بندی ویژه این است که ما این امکان را به مشتریان می دهیم تا آلو خشک را با برند خودشان بسته بندی نمایند و با نام خودشان در بازار های دیگر به فروش رسانند.

آلو خشک مانند دیگر محصولات کشاورزی دارای کیفیت های مختلفی است که تمامی آنها مشتریان خاص خود را دارند که در هنگام خرید آلو خشک برای صادرات در مورد کیفیت آلو خشک ها به خریداران توضیحات کامل و کافی داده می شود.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

مرکز فروش آلو خشک صادراتی درجه یک

شرکت خشکبار رایکا به عنوان مرکز فروش آلو خشک صادراتی درجه یک چندین سال است که مشغول به فعالیت می باشد و ارائه دهنده بهترین کیفیت این محصول است.

یکی از روش هایی که افراد می‌توانند آلو خشک را با قیمت مناسبتری خرید نمایند خرید آلو خشک به صورت فله ای است. آلو خشک جزو پرفروش‌ترین انواع خشکبار در کشور است که به سبب فواید و مزایایی که دارد می تواند کمک خوبی به سلامت بدن نماید.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

چگونه آلو خشک درجه یک خوب و تازه بخریم؟

اگه قصد خرید و مصرف آلو خشک را دارید بهتر است که نکاتی را در هنگام خرید این محصول رعایت نمایید.

اول اینکه سعی کنید آلو خشک را از مراکز معتبر خریداری نمایید. آلو خشک با کیفیت دارای رنگ شفاف بدون بو و طعم ترشی است .

اگر قصد خرید حجم کمی از این محصول را دارید بهتر است که از آلو خشک های بسته بندی شده موجود در بازار استفاده کنید. در مورد نگهداری آلو خشک باید حتماً در فصل های گرم سال این محصول را در یخچال نگهداری کنید. حداقل دمای مورد نیاز برای سالم ماندن آلو خشک ۱۵ درجه سانتیگراد است.

شرکت فروش آلو خشک صادراتی

خرید آلو خشک مرغوب به قیمت باور نکردنی

خرید آلو خشک مرغوب با قیمت باورنکردنی را از شرکت ما انجام دهید. این مجموعه سعی نموده تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت های استثنایی عرضه کند که این امر سبب جلب رضایت مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است و سالانه تعداد بالایی به مشتریان این مجموعه اضافه می شود.

در شرکت خشکبار رایکا ما انواع آلو خشک را در کیفیت های مختلف تولید کرده ایم که بسته به میزان کیفیت شان از قیمت های مختلفی برخوردار هستند و می‌توان گفت که متناسب با تمام درآمد ها و انواع ذائقه ها در این شرکت آلو خشک تولید می شود.

یکی از آسانترین روش هایی که این مجموعه برای فروش محصولات خود و در دسترس قرار دادن آنها برای تمام مردم در سراسر کشور استفاده  کرده است روش فروش اینترنتی آلو خشک است. با استفاده از اینترنت خریداران می توانند به راحتی نسبت به خرید آلو خشک از کارخانه تولید کننده اقدام نمایند.

مشاورین فروش ما در این مجموعه آماده هستند تا تمام اطلاعات مربوط به نحوه خرید آلو خشک را در تمام روزهای هفته در اختیار شما قرار دهند فقط کافیست که با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *