صادرات آلو بخارا خشک خرو نیشابور

مرکز فروش عمده آلو بخارا اصل

بدون شک معروف ترین نوع آلو آلوی بخارا میباشد که مبدا تولید آن روستای خرو در شهرستان نیشابور است. آلو بخارا خشک شده این منطقه به کشورهای مختلفی صادر میشود که ارز آوری خوبی برای کشور و مردم این منطقه داشته است. صادرات آلو بخارا خشک خرو نیشابور زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این شهرستان را فراهم نموده است.

وجود صادرات بالا باعث شده که کشاورزان زیادی رو به تولید آلو بخارا بیاورند و تقریبا کشاورزان این منطقه از چند محصولی بودن به تک محصولی بودن تبدیل شده اند و تنها به تولید آلو بخارا مشغول هستند. و از همین رو حجم قابل توجهی از آلو بخارا در این شهرستان تولید میشود که از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

خرید عمده آلو بخارا

قیمت عمده آلو بخارا در ایران و سایر کشورها

قیمت عمده آلو بخارا درایران توسط مجموعه های بزرگ تولید کننده این محصول تعیین می شود. فروش بدون واسطه و مستقیم آلو بخارا به خریداران عمده از فعالیتهای مهم این شرکتها است.

قیمت آلو بخارا بر اساس شاخصه های زیر اعلام می شود:

  • کیفیت 
  • سایز درشت
  • گونه
  • نوع بسته بندی
  • روش خشک کردن
  • نقدی و یا چکی بودن خرید

در سایر کشورها نیز ملاک تعیین قیمت همین عوامل هستند. البته بسته بندی خوب از اولین شروط فروش در کشورهای اروپایی و آمریکایی است. با توجه به کاهش ارزش پول ایران قیمت تمام شده آلو بخارا برای خریداران خارجی بسیار کم می باشد از همین رو سود بسیار بالایی از فروش آلو بخارا در کشورشان نصیبشان می شود.

خرید عمده آلو بخارا

فروش آلو بخارا خرو

تولید آلو بخارا در شهرستان نیشابور از مهمترین موضوعاتی است که توسط باغداران این شهرستان دنبال می شود. در سالهای اخیر کشت آلو و زعفران در نیشابور طرفداران زیادی پیدا کرده.

آلو بخارا تنها محصولی است که بدون واسطه از خود نیشابور به کشورهای مختلف صادر می شود لذا سبب شده تا کشاورزان از کشت این محصول راضی باشند چرا که نتیجه زحماتشان نصیب خودشان می شود و دست سوداگران و دلالان از محصول آنها کوتاه شده است.

شرکت خشکبار رایکا واحد تولید آلو بخارا خود را در این شهرستان بنا نموده و فروش آلو بخارا خرو را با بهترین کیفیت و ارسال به تمام نقاط کشور در دستور کار خود قرار داده است.

صادرات آلو بخارا خشک شده

آلو بخارا را می توان هم بصورت میوه و هم بصورت خشک شده مورد استفاده قرار داد. البته استفاده از خشک شده آن دردسر کمتری داشته و نگهداری آن را نیز بسیار آسانتر نموده است. شرکت خشکبار رایکا تا کنون آلو بخارا را به کشورهای امارات، پاکستان، استرالیا، کانادا و آمریکا صادر نموده و از این جهت تجربه بسیار خوبی برای همکاری با سایر صادر کنندگان و تاجران خشکبار دارد.

قبل خرید عمده آلو بخارا مشاوره های لازم در جهت نوع آلو خشک، بسته بندی و … به خریداران داده می شود تا بهترین عملکرد را در فروش آلو بخارا در سایر کشورها داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *