صادرات آلو خشک تیزابی


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به جای خوراکی های بی فایده و دارای ارزش غذایی پایین به دنبال مواد غذایی با کیفیت و عالی باشید. مواد غذایی که علاوه بر تامین نیازهای بدن ما بتواند طعم خوب و دلنشینی را داشته باشند. اگر شما هم به دنبال خرید آلو خشک تیزابی با کیفیت هستید با ما همراه باشید. 

صادرات آلو خشک تیزابی

تفاوت آلو خشک تیزابی و آفتابی چیست؟

تفاوت آلو خشک تیزابی و آفتابی چیست؟ آلوهای تازه با 16 گرم در هر وعده دارای مقادیر قند هستند، در حالی که انواع آب خشک به وضوح بالاتر از حد 66 گرم است. مقایسه این ارقام با یک شکلات تلخ ریز، که حدود 230 کالری در 40 گرم (چهار مربع کوچک) دارد، آلو با شیرینی طبیعی خود یک گزینه سالم است.

آلو دارای سطح آنتی اکسیدانی قابل توجهی از فلاونوئیدهای پلی فنولیک در سیرو ، مانند لوتئین و کریپتوکسانتین، است که پاک کننده رادیکال های وارد شده به سیستم عصبی از طریق غذاهای کوچک و محیط های سمی در محیط مانند هوای آلوده ، هوا ، BPA و …وارد بدون می شوند. 

ویتامین C یکی از برجسته ترین مواد مغذی در آلو است که از کلسترول موجود در سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، که به ویژه برای بیماران مبتلا به تصلب شرایین مفید است. آلو خشک در برابر آفتاب خشک شده است و ویتامین های و مواد موجود در آن حفظ می شود اما مواد موجود در آن به دلیل زمان طولانی و اتفاقاتی که برای ما اتفاق افتاده است ممکن است دچار مقداری میکروب و گذر زمان شود ولی آلو تیزابی فرایند خروج آب و خشک شدن سریع در آن اتفاق می افتد و در آن خشک شدن به سرعت انجام می شود. 

آلو خشک تیزابی یکی از گزینه های خوش مزه و خوش طعم است که می توانید برای مصرف روزمره استفاده کنید و یا این که آن ها را به جای تنقلات بی ارزش جایگزین در سبد غذایی خانواده کنید. آلو خشک تیزابی را به خوبی می توانید در انواع غذا استفاده کنید چرا که استفاده از تیزاب باعث شده که شما آن به خوبی حفظ شود و طعم آن به خوبی بافی بماند.

مرکز ما همیشه سعی داشته است که محصولاتی با کیفیت برتر به شما تقدیم کند و از این رو صادرات آلو خشک را نیز آغاز کرده است و محصولاتی عالی و کاربردی با شما عرضه می کند.

فروش ویژه آلو خشک تیزابی ارزان

فروش ویژه آلو خشک تیزابی ارزان مرکز فروش ما انواع آلو خشک تیزابی را با قیمت هایی مناسب و با کیفیت به شما عزیزان عرضه می کند. این آلو های خشک دارای کیفیتی بالا و قیمت هایی مناسب هستند، فرصت را از دست ندهید و این محصولات را خریداری کنید و از کیفیت آن ها بهره ببرید. فروش آلو خشک مجموعه ی ما به صورت ثبت سفارش در سایت و خرید غیر حضوری انجام می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *