صادرات آلو خشک سیاه ایران به روسیه

صادرات آلو خشک سیاه

صادرات آلو خشک سیاه ایران به روسیه در سال های اخیر رو به افزایش است یکی از بازارهای بزرگ برای تولیدکنندگان و تاجران ایرانی خشکبار محسوب می شود.

آلو خشک سیاه قیمت مناسب ایران برای عرضه در بازار این کشور آلوچه سیاه آذربایجان شرقی می باشد. این نوع آلو خشک به نسبت انواع دیگر آلوها از سایز کوچک تری برخوردار بوده و دارای طعم ملس است.

همانطور که مستحضر هستید مرکز اصلی و قطب تولید آلوچه سیاه خشک استان آذربایجان شرقی بوده و سالانه حجم زیادی از این محصول در کشور ایران و یا برای صادرات مصرف می شود.

صادرات آلو خشک سیاه

بازار مسکو برای فروش آلو خشک | آلو خشک سیاه ایرانی

کشور روسیه یکی از بازارهای اصلی موادغذایی ایران بوده که در چند ماه گذشته این بازار مجدداً به شرایط مطلوب خود بازگشته است. کشور روسیه به دلیل داشتن آب و هوای سردسیری امکان تولید محصولات کشاورزی مختلف را ندارد از همین رو بازار این کشور به شدت وابسته به کشورهای دیگر می باشد.

آلو خشک سیاه در کشور روسیه همانند سایر کشورهای دیگر دارای کاربردهای مختلف است. از آلو خشک سیاهم در تهیه انواع غذاها استفاده می شود و هم برای تهیه محصولاتی مانند دسرها ترشک و لواشک بهره می گیرند.

صادرات آلو خشک ایران از ابتدای دهه ۹۰ شمسی رشد چشمگیری داشته و شرکت‌های مختلف ایرانی و غیرایرانی این محصول را در سبد خشکبار خود برای معرفی و فروش در بازارهای مختلف قرار داده اند.

کشورهای مختلف خریدار آلو خشک سیاه ایرانی هستند که از جمله آنها می‌توان به کشورهای همسایه ایران اشاره نمود.

صادرات آلو خشک سیاه

نحوه صادرات و ارسال آلو خشک از ایران به روسیه

برای صادرات آلو خشک به روسیه باید محصول از نظر بهداشتی مورد تایید گمرک کشور مقصد باشد پس از بررسی های به عمل آمده گواهی بهداشت صادر شده در گمرک ایران مورد تایید بخش بازرگانی این کشور نیز می‌باشد.

برای اینکه آلو خشک سیاه بتواند گواهی سلامت را در ایران دریافت نماید باید در تولید آن به پارامترهای مطرح شده در استاندارد ۳۳۳۷ توجه داشت تا محصول در بهترین کیفیت آماده صادرات به روسیه شود.

با توجه به مسیرهای مختلفی که برای صادرات به روسیه از کشور ایران وجود دارد تاجران می‌توانند از چهار طریق ریلی، هوایی آبی و زمینی استفاده کنند.

که برای استعلام قیمت هر کدام از این روش ها برای حمل و نقل محصول مورد نظرتان می توانید با شرکت های حمل و نقل تماس حاصل نمایید.

صادرات آلو خشک سیاه

لیست قیمت عمده انواع آب و خشک برای صادرات به روسیه

قیمت عمده و تناژ بالا برای صادرات آلو خشک از ایران را باید از شرکت‌های تولیدی و فروشنده های اصلی این محصول در استان آذربایجان شرقی و یا استان خراسان رضوی دریافت نمود البته ناگفته نماند که در خراسان رضوی محصول تولید شده با محصول آذربایجان شرقی متفاوت است.

یکی از شرکت های صادرکننده اصلی آلو خشک در بازار ایران مجموعه تولیدی بازرگانی رایکا می باشد که توانسته با ارتباط موثر با کشاورزان و سایر تولیدکنندگان انواع مختلفی است آلو خشک را با قیمت های مناسب به صورت مستقیم برای مشتریان خود ارسال نماید

در این مجموعه انواع آلو خشک و آلوچه در کیفیت های مختلف تولید شده مصاحبه با نیاز بازار کشور مقصد برای مشتریان ارسال می گردد.

بازار کشور روسیه در حال حاضر بیشترین میزان تقاضا را برای آلو خشک سیاه به ثبت رسانده است البته در برخی دیگر از مناطق روسیه مردم ترجیح می دهند که نوع دیگری از آلو خشک را مورد استفاده قرار دهند.

در مجموعه تولیدی رایکا تمام انواع آلو خشک تولید شده و با قیمت های رقابتی در بازار شهرهای مختلف روسیه از جمله مسکو عرضه می شود.

در مجموعه تولیدی رایکا تمام انواع آلو خشک تولید شده و با قیمت های رقابتی در بازار شهرهای مختلف روسیه از جمله مسکو عرضه می شود.

برای دریافت لیست قیمت به روز آلو خشک صادراتی می‌توانید همین حالا با یکی از کارشناسان فروش آلو خشک رایکا تماس حاص نمایید..

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *