صادرات مستقیم آلوبخارا ارزان قیمت به کشور افغانستان


قیمت صادرات آلوبخارا به افغانستان بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد. نام دیگر آلو بخارا، آلوی خشکباری می باشد. این نمونه به کشور های زیادی از جمله افغانستان صادر می گردد و یک محصول صادراتی محسوب می شود. این میوه به شکل بیضی می باشد و به صورت خشک و تر مورد استفاده قرار می گیرد، اما بیش تر مردم آلو را به صورت تر و میوه بیش تر پسندیده و این گونه آن را بیش تر دوست دارند. فروش آلوبخارا خورشتی در بیش تر مغازه ها و شعب دارای این محصول انجام می گیرد شما می توانید از این شعب خرید خود را انجام داده و یا به سایت خرید آلوبخارا مراجعه فرمایید و این محصول با کیفیت را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. نحوه صادرات آلوبخارا به کشور های دیگر این گونه است که این نمونه را با بسته بندی و مارک ایرانی به کشور های دیگر صادر می کنند.

صادرات مستقیم آلوبخارا ارزان قیمت به کشور افغانستان

پرفروش ترین نوع آلو بخارا و لواشک در بازار 98

پرفروش ترین نوع آلو بخارا و لواشک در بازار 98پر فروش ترین نوع  آلو بخارا نمونه ی برقانی و قیسی می باشند که کیفیت آن ها زبانزد خاص و عام است.

آلو بخارا شکل خشک شده از انواع آلو است که گمان می رود منشاء آن در گذشته در آسیا بوده و از آن زمان به بعد، آنها در سراسر جهان به طور عمده در عراق ، ایران ، پاکستان و هند کشت می شوند. نام لاتین این آلوها Prunus bokharensis است. از میوه خشک شده به عنوان طعم دهنده در آشپزی فارسی و آسیای میانه استفاده می شود.

آلو بخارا دارای گوشتی با بافت و چروک است و طعم آن از ترش شیرین تا ترش است. از رنگ طلایی است و با افزایش سن تیره تر می شود.

انواع آلو خشک عبارتند از:

  1.  آلو گوجه ای خشک
  2.  آلو قطره طلایی خشک
  3.  آلو بخارای خشک
  4. آلو سیاه خشک

نگهداری آلوبخارا تازه کار سختی نیس فقط باید آن را در جاهای خنک قرار داد تا خراب و فاسد نشود.

آلو خشک نیاز به یخچال ندارد اما پس از بسته بندی شدن ، بهتر است آنها را در یک کیسه هوایی یا یک ظرف قرار داد و در یک محل خنک و خشک نگهداری کنید. می توان آنها را تا مدت 2 سال در یخچال و به طور نامحدود در فریزر نگهداری کرد.

آلوی خرمایی که به آن قره آلو نیز می گویند نوعی از انواع آلو محسوب می شود، این نمونه طعمی شیرین و خوشمزه دارد و در شهریور فروشنده آلوی خرمایی این محصول را از مناطقی خاص جمع آوری کرده و به فروش می رساند.


خرید میوه خشک آلوبخارا ممتاز نیشابور به صورت مستقیم

گرانترین نوع آلو خشک، آلوبخارا می باشد. نیشابور به دلیل داشتن باغ های فراوان و شرایط آب و هوایی مناسب توانسته آلوبخارا ممتاز را تولید و به دست مشتریان و خریداران برساند.

خواص درمانی آلوبخارا بسیار است از جمله:

آلو مردم را از بیماری هایی مانند آسم، آرتروز، سکته مغزی و سرطان محافظت می کند. آنتی اکسیدان های موجود در این میوه باعث می شوند روند پیری در بدن کند شود.

این آنتی اکسیدان های موجود در آلوبخارا آفتابی درجه یک به ویژه در خنثی کردن رادیکال مخرب اکسیژن موسوم به رادیکال ” آنتی اکسید سوپراکسید” موثر هستند و از آسیب های ناشی از اکسیژن به چربی ها جلوگیری می کنند. آنتی اکسیدان ها در انواع آلو با خنثی کردن رادیکال هایی که به بافت سلولی آسیب می رسانند، حافظه را نیز بهبود می بخشند.

ترکیبات سوربیتول و ایزاتین موجود در آلو به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش و درمان یبوست کمک می کند.

ویتامین C آلو به بدن کمک می کند مقاومت خود را در برابر عوامل عفونی افزایش دهد، تورم را برطرف می کند و رادیکال های آزاد را از بین می برد.

آلو همچنین به حفظ سلامت قلب کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در آلو به خلاص شدن از رادیکال های آزاد کمک می کند و از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری می کند. اکسیداسیون کلسترول تهدیدی برای سلامتی رگ های خونی است که در نهایت می تواند منجر به برخی بیماری های قلبی از جمله انفارکتوس میوکارد و کلسترول بالا شود. ویتامین C پلاسما برای کنترل بیماری های قلبی در بیماران دیابتی بسیار مفید است.

برخی مطالعات، آلو را به پیشگیری از سرطان، به ویژه سرطانهای پستان، دستگاه گوارش و تنفس مرتبط کرده است. آنتوسیانین ها رنگدانه های آبی مایل به قرمز در آلو هستند که با پاک کردن رادیکال های آزاد بدن را در برابر سرطان محافظت می کنند. قدرت آنتی اکسیدانی آلو و مواد مغذی آن، رشد سلولهای سرطانی پستان را بدون کشتن سلولهای سالم متوقف می کند.

بزرگترین کشور های تولید کننده خشکبار و آلو خشک دنیا

بزرگترین کشور های تولید کننده خشکبار و آلو خشک دنیابزرگترین کشور های تولید کننده خشکبار و آلو خشک در دنیا چین و آمریکا هستند و ایران در این بین رتبه ی دهم را در تولید این میوه ی خوش مزه داراست. سالانه در ایران ۱۴۷ هزار تن آلو و خشکبار تولید می گردد.

آلو میوه ای است که تنها یک هسته دارد و این میوه تک هسته ای دارای چندین نوع، مدل و اندازه های مختلف می باشد از جمله: 

  • آلوی بخارا
  • آلوی شمس
  • آلوی طرقبه
  • آلوی درگزی
  • آلو قطره طلا و …

تولید میوه آلو در بسیاری از شهرها از جمله: خرو نیشابور، شهرهای دیگر خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و … انجام می شود.

هر کیلو آلوبخارا درجه یک نیشابور در بازار تهران به چه قیمت به فروش میرسد

هر کیلو آلوبخارا درجه ی یک نیشابور در بازار تهران بین ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان فروخته می شود. این نمونه یکی از مرغوب ترین ها در این محصول محسوب می شود و در کشورمان خواهان بسیار زیادی دارد.

آلو حاوی پتاسیم، یک عنصر مهم سلولهای بدن و مایعات است و به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند. همچنین از لخته شدن پلاکت ها جلوگیری می کند، که ممکن است منجر به فشار خون بالا، سکته مغزی و بیماری عروق کرونر قلب شود. همچنین فشار خون را در حد خود نگه می دارد سطح سالم فیبر آلو همچنین به کاهش کلسترول کمک می کند. پلاسما همچنین حاوی ویتامین B است که از افزایش سطح هموسیستئین جلوگیری می کند و خطر حمله قلبی را کاهش می دهد.

 آلو مسهل کننده های طبیعی موثری هستند و می توانند به عملکرد منظم روده کمک کنند.

آلو می تواند چشم شما را از انحطاط ماکولا محافظت کند. خوردن 3 وعده این میوه در روز می تواند خطر ابتلا به تخریب ماکولا به دلیل پیری را کاهش دهد. سعی کنید آلو خرد شده را به غلات یا سالادهای صبحانه اضافه کنید.

آلو  احتمال افزایش جذب آهن در بدن را چندین برابر می کند. این جذب آهن به دلیل مقدار زیاد ویتامین C در این میوه است. آهن آلو برای تشکیل گلبولهای قرمز ضروری است. آهن جریان خون به بدن را بهبود می بخشد و از کم خونی جلوگیری می کند.

آلو سموم را از بین می برد و از یبوست جلوگیری می کند، که به طور طبیعی منجر به کاهش وزن می شود. آلو سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است که به هضم مناسب، سوخت و ساز بدن کمک می کند. آلو حاوی اسید سیتریک است که از خستگی و گرفتگی آن جلوگیری می کند. آلو همچنین عملکرد کبد و گوارش را بهبود می بخشد. بنابراین خوردن آلو یا نوشیدن آب آلو به طور مرتب به شما در کاهش وزن کمک می کند.

خریداران عمده آلوچه و لواشک در بازار های جهانی

خریداران عمده آلوچه و لواشک در بازار های جهانیمرکز فروش آلوچه ترش، این محصول را به همراه لواشک ها در طعم های مختلف با کیفیتی بی نظیر و طعمی عالی خدمت مشتریان خود ارائه می کنند.

قیمت روز آلوچه را فروشگاه ها و اصناف مربوطه تعیین می کنند، این نمونه دارای طعم های ترش، شیرین و ملس می باشد.

واردکنندگان آلوچه چون می دانند این محصول بسیار پر طرفدار است به واردات آن می پردازند. این نمونه ی وارداتی فرآوری شده و طعم دل پذیری همانند محصولات داخلی دارند و مورد پسند افراد بسیار زیادی هستند.

تهیه لواشک کیلویی از شعبات و سوپر مارکت های دارای این نمونه کار سختی نیست، این شعب این نمونه را در طعم های مختلف و کیفیتی عالی به بازار ارائه می کنند، طعم های متنوع این محصول شامل: 

  • لواشک سیب
  • آلو
  • زردآلو
  • کیوی
  • آلبالو
  • آناناس و …

فروش انواع خشکبار و آلو درجه یک آذربایجان به صورت عمده و خرده

فروش انواع خشکبار در آذربایجان به صورت عمده و خرد انجام می پذیرد. آدربایجان از نظر تولید این نمونه ی فوق العاده مقوی در رده ی خوبی قرار دارد و احتیاجات هم وطنان به این محصول را برطرف می کند.

ویتامین E موجود در آلو سلولهای غشایی مو را تقویت می کند و از حمله رادیکال های آزاد به فولیکول های پوست سر جلوگیری می کند. به همین دلیل است که افرادی که آلو می خورند مرتباً موهای سالم، قوی و ضخیمی دارند.

ویتامین C موجود در آلو می تواند به شما در خلاص شدن از شر شوره سر کمک کند. فولیکول های مو اغلب توسط شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست مسدود می شوند. اگر این مشکل به موقع برطرف نشود، می تواند به فولیکول ها آسیب وارد کرده و از رشد مو جلوگیری کند. آلوها می توانند با باکتری های پوست سر مبارزه کرده و پوست را تسکین دهند تا شوره سر از بین برود. با این کار از فولیکول های باقیمانده خلاص می شوید و رشد جدید مو را ترویج می کنید.

آلو همچنین می تواند برای رفع خستگی آدرنال مفید باشد. این برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت بیشتر رشد مو ضروری است، زیرا غدد فوق کلیوی برای حفظ تعادل مناسب هورمونی بسیار مهم است.

مقدار بالای آهن این میوه جریان خون را بهبود می بخشد و مویرگ ها را احیا می کند تا استقامت و ضخامت مو افزایش پیدا کند.

آلو همچنین می تواند برای درمان موهای آسیب دیده مفید باشد و می تواند به درمان انواع اختلالات مو کمک کند، که می تواند به فولیکول ها آسیب وارد کرده و از رشد مناسب مو جلوگیری کند.

آلو میوه ای رنگی است که نه تنها با مشکلات ریزش مو مقابله می کند بلکه باعث حفظ رنگ طبیعی موها می شود. همچنین از سفید شدن زودرس مو جلوگیری می کند.

مصرف کنندگان آب آلوبخارا و خود این میوه ی خوش طعم از تمامی مشکلات پوست، مو و بدن در امان می مانند.

تولید آلوبخارا آفتابی مرغوب با کیفیت و قیمت مناسب در شیراز

تولید آلوبخارا آفتابی مرغوب با کیفیت و قیمت مناسب در شیرازتولید آلو بخارا آفتابی با کیفیت با قیمتی مناسب در شیراز انجام می شود.

خشک کردن آلوبخارا به دو روش سنتی و صنعتی انجام می گردد.

در روش اول این محصول را در آب جوش ریخته و پوست آن را جدا می کنند، بعد از ظرفی استفاده می کنند که از جنس روی و پلاستیک باشد و به روغن آغشته شده باشد، آلو ها را بر روی آن ها گذاشته، در آفتاب و فضای باز قرار می دهند تا خشک شوند. تولیدکنندگان آلو آفتابی بیش تر از این روش استفاده می کنند.

در روش صنعتی جداسازی پوست، خشک کردن و بسته بندی این نمونه در فضای کارخانه و در محیطی تمیز، عاری از هرگونه میکروب انجام می شود و رنگ و طعم میوه در این روش دچار تغییر نمی شود.

آلو علاوه بر این که میوه ی خوش طعمی است در تولید خشکبار، کمپوت، مربا و … مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات آلو خشک تیزابی به کشور های افغانستان و پاکستان

صادرات آلو خشک تیزابی به کشور هایی از جمله پاکستان، افغانستان، عراق و… انجام می گیرد. این کشور ها خریدار آلو خشک مراغه نیز هستند و به این محصول علاقه ی خاصی دارند.

آلوبخارا صادراتی به شدت مرغوب و با کیفیت است و از اقلام درجه ی یک و لاکچری محسوب می شود.

قیمت روز آلو خشک فله ای در بازار شیراز

قیمت روز آلو خشک فله ای در بازار شیرازقیمت روز آلو خشک فله ای در بازار شیراز بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد، هرچه کیفیت بالاتر محصول نیز به قیمت بالاتری فروخته می شود.

آلو خشک بسته بندی شده به عنوان یک میان وعده سالم “آماده پختن غذا” است یا می تواند به عنوان یک ماده پخت و پز چند منظوره‌ استفاده شود. اکنون بیش از هر زمان دیگری، متخصصین حرفه ای نه تنها از مزایای بهداشتی شناخته شده بلکه از طعم ، بافت عالی آلوهای خشک نیز قدردانی می کنند. این نمونه در پخت و پزهای فارسی و آسیای میانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اولین کارخانه تولید آلوبخارا سیاه خورشتی در مشهد

اولین کارخانه تولید آلوبخارا خورشتی در مشهد سال ها پیش راه اندازی شد، آلو آن از باغ های طرقبه در خود مشهد و خرو در نیشابور تامین می شد.

انواع آلو خورشتی درجه یک بسته به نوع آلو ممکن است به رنگ زرد، بنفش، قرمز و سبز باشند و همگی دارای پوستی صاف، بدون چروک و گوشت شیرین اطراف هسته هستند. این میوه در سراسر جهان رشد و نمو می کند و در هر کشور طرفداران خاص خود را دارد.

ترشک فله ای مشهد نیز در کنار این محصولات از فروش خوبی برخوردار است، مشهد از نظر تولید محصولات کشاورزی رتبه ی بسیار خوبی در کشورمان دارد

بزرگترین واردکنندگان آلوبخارا خشک طلایی به ایران

بزرگترین واردکنندگان آلوبخارا خشک طلایی به ایرانبزرگترین وارد کنندگان آلوبخارا خشک طلایی را به ایران وارد می کنند، این میوه ی زیبا و چشم نواز وقتی خشک می شود طعمی خارق العاده دارد.

 آلو بخارا را به روش های مختلفی همانند شربت، مربا، آب میوه، خشک، تازه و غیره می توان از آن لذت برد و به عنوان سالاد میوه ای می توان از آن استفاده کرد. در بستنی، خامه میوه ای مخلوط، دسر، سوپ میوه ای کیک و … نیز می توان از وجود این میوه ی بی نظیر بهره مند شد.

قیمت انواع آلوخشک نیشابور در سال جدید

قیمت انواع آلو خشک نیشابور در سال جدید بر اساس کیفیت، اندازه، پوست دار بودن و یا نبودن، یک دست بودن، میزان خشکی و رطوبت آن تعیین می گردد.

علیرغم فواید بسیار زیادی که آلو در سلامتی انسان دارد و برای سلامتی بسیار ضروری است استفاده ی بیش از حد آن نیز مشکلاتی را به وجود می آورد. برخی از اقدامات احتیاطی، عوارض جانبی و مضرات آن در زیر ذکر شده است:

باید ازمصرف بیش از حد شخصی که قبلاً دچار مشکلات سنگ کلیه یا مثانه است، جلوگیری شود زیرا این ماده حاوی اگزالات زیاد است که ممکن است شرایط را بدتر کند. 

از مصرف بیشتر آن باید اجتناب شود زیرا این امر می تواند منجر به نفخ معده، تشکیل گاز و سایر مشکلات دستگاه گوارش شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *