عرضه مستقیم آلو خشک نیشابور

عرضه مستقیم آلو خشک

عرضه مستقیم آلو خشک نیشابور چه تاثیری بر روند معاملات این بازار دارد؟ بدون شک در بحث ارائه بهترین قیمت ها روش عرضه مستقیم آلو خشک نقش سازنده داشته و موجب جلب رضایت طرفین معامله خواهد شد.

صادرات آلو خشک

افزایش قیمت توسط دلالان

در روش‌های سنتی عرضه و فروش آلو خشک از نقطه آغازین یعنی محل تولید محصول تا مصرف کننده نهایی فروشندگان زیادی تحت عناوین مختلف اقدام به پخش این محصول به صورت کشوری، استانی و محلی می نمایند.

که بدون شک هر کدام از این عوامل مبلغی را به عنوان سود خود در نظر گرفته که باعث افزایش قیمت نهایی محصول خواهد شد چنانچه در برخی اوقات مشاهده شده که قیمت مصرف کننده نهایی با قیمت محل تولید تفاوت فاحشی دارد.

این امر در بازار آلو خشک نیز وجود داشته و بدون شک دلالان و واسطه ها نقش بسیار مهمی در افزایش قیمت این محصول ایفا می کند.

قیمت آلو خشک

عرضه مستقیم آلو خشک

چگونه می شود که آلو خشک را به صورت مستقیم برای مصرف کنندگان نهایی از محل تولید ارسال نمود بدون آنکه هزینه اضافه ای توسط مصرف کننده پرداخت شود؟

شاید تا دیروز که امکانات فضای مجازی و اینترنت فراهم نبود روش معاملات سنتی اجتناب ناپذیر بوده و مصرف کننده نهایی به ناچار باید محصول را از دلالان و واسطه ها خرید می نموده است.

اما امروزه به لطف فروش اینترنتی تولید کننده های اصلی می توانند محصول خود را به صورت مستقیم به مشتریان معرفی کرده و طبق درخواست آنها محصول را تهیه و به مقصد نهایی ارسال نمایند.

همانطور که میدانید آلو خشک نیشابور یکی از بهترین انواع آلو خشک تولید شده در کشور است که مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور دارد.

بازرگانی رایکا با عرضه مستقیم این محصول در بازار شرایط را برای خرید آلو خشک با قیمت مناسب فراهم نموده و مشتریان این محصول می‌توانند مایحتاج مورد نظر خود را به صورت فله یا بسته بندی شده به این مرکز سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *