عرضه انواع آلو خشک نیشابور در مشهد

عرضه انواع آلو خشک

عرضه انواع آلو خشک


عرضه انواع آلو خشک نیشابور در مشهد در بسیاری از فروشگاههای خشکبار فروشی و عرضه مواد غذایی انجام میپذیرد که نشان از کیفیت آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور که پایتخت آلوی ایران است دارد.

آلو خشک به عنوان یکی از محصولات صادراتی کشور توانسته بازار خود را در کشور های مختلف بدست آورد و صادرات آلو خشک سالانه ارز آوری زیادی برای کشور دارد و این امر از دیدگاه بسیاری از تاجران و بازرگانان یک فرصت بسیار طلایی برای کسب درآمد بالا محسوب میشود.

انواع آلو خشک نیشابور

  1. آلو خشک بخارا: معروفترین و مهترین آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور آلو خشک بخارا است و بیشترین فروش نیز در بازار مصرفی از آن خود کرده است. طعم این آلو ملس بوده و از آن بعنوان آلو خورشتی نیز یاد میشود.
  2. آلو خشک حاج حسنی: از نمونه های درشت آلو خشک میباشد که دارای طعمی ترش و ملس است که از آن هم بصورت تازه خوری و هم استفاده در خورشتها و غذاها استفاده میشود.
  3. آلو خشک شوقانی: از نمونه های لوکس و درجه یک آلو خشک تولید شده در نیشابور بدون شک آلو خشک شوقانی است. از این محصول بعنوان آلوی هسته جدا نیز یاد میشود یعنی اینکه هسته آلو از گوشته آن جدا بوده و در هنگام استفاده به راحتی از میتوان آن را جدا نمود. طعم این آلو ملس است و سایزی نسبتا درشت دارد.
  4. آلو خشک طرقبه سبز: اگر به دنبال خرید یک آلو خشک خوش خوراک هستید که بشود از آن بعنوان میان وعده نیز استفاده کرد پیشنهاد ما آلو خشک طرقبه ای سبز است که دارای طعم شیرینی بوده و رنگ آن سبز مایل به نباتی میباشد.

عرضه آلو خشک آلو خشک نیشابور

روش های عرضه انواع آلو خشک

روش های مختلفی برای عرضه انواع آلو خشک وجود دارد اما این مجموعه کوشیده از که اتخاذ روش های نوین عرضه این محصول را در سراسر کشور عرضه کند تا خریداران بتوانند انواع آلو خشک را بدون واسطه و با قیمت دست اول از مرکز تولید آلو خشک خریداری نمایند.

منبع: مرکز فروش آلو خشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *