مراکز عرضه آلو خشک خورشتی


آلو خشک خورشتی، تهیه شده از باغات زردآلو واقع در مناطق سردسیر ایران است که با توجه به انواع میوه آلو، انواع مختلفی دارد. ارزان ترین قیمت آلو خشک مربوط به آلوهایی است که در منازل با آفتاب خشک شده و نسبت به انواع مرغوب خود، کیفیت پایین تری دارند.

مراکز عرضه آلو خشک خورشتی

بهترین نوع آلو خشک کدام است؟

بهترین نوع آلو خشک کدام است؟ صادرات محصولات خشکبار از جمله انواع آلو، که حجم ارسال بالایی نسبت به سایر محصولات دارد، دارای شرایط متعددی می باشد. شرکت های تهیه و تولید انواع آلو صادراتی، برای ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، آلوهای تولیدی خود را از بهترین و با کیفیت ترین نوع میوه تهیه نموده و پس از گذراندن مراحل تولید، آلوها را در بسته بندی هایی با وزن های متعدد قرار داده و در کارتون های ویژه حمل خشکبار قرار می دهند. کیفیت کار تولید انواع آلو صادراتی آنقدر بالا است که خریدار آلو مرغوب ایرانی، با طیب خاطر اقدام به خرید کرده و از نظر ویژگی های ظاهری، طعم، کیفیت، رنگ و مزه ذره ای نگرانی به خود راه نمی دهد. پس از بسته بندی و قبل از اینکه محصول وارد پروسه صادرات شود،

باید تمامی شرایط و ضوابط قانونی حمل، شامل رعایت وزن مجاز، الصاق بارکد بر اساس نوع محصول، کشور صادر کننده و … صورت پذیرد. برای صادرات انواع آلو باید نوع زندگی و سطح درخواست کشورهای متقاضی را که معمولا بر اساس سطح رفاه اجتماعی مردمانش تعیین می شود، در نظر گرفت. بعنوان مثال کیفیت و قیمت آلوهایی که به کشورهای اروپایی یا آمریکایی صادر می شود قطعا نسبت به آلوهایی که به پاکستان یا عراق صادر می شود بسیار بالاتر می باشد، زیرا مردمان کشورهای اروپایی از لحاظ اقتصادی غنی تر بوده وقدرت خرید بالاتری دارند.

جلوگیری از پیری زودرس با مصرف آلو خشک

آلوخشک ارزان قیمت با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم استقبال زیادی از آن می کنند فروش بسیار بالایی در بازار دارد و در بسیاری از انواع فروشگاه زنجیره ای خشکبار می بینیم که به صورت عمده نیز عرضه می شود. گرایش روز افزون مردم به مصرف این نوع از خشکبار به دلیل خواص جالب آلو برای بدن است، به همین دلیل آن را در بسیاری از غذاها استفاده می کنند. از جمله دلایل رونق فروش آلوخشک، خواص بی شمار آن ها برای بدن است که می توان از میان آن ها به وجود فیبر موجود در آن اشاره کرد که برای راحت تر کردن هضم غذا بسیار مفید بوده و به کاهش سریع وزن بدن بسیار کمک می کند.

قیمت های متفاوتی برای انواع آلوخشک در بازار وجود دارد و افراد می توانند با توجه به میزان مصرف، کیفیت و قیمت محصول، هر مقدار از آن را که مایل باشند خریداری کنند. البته فروشندگان برای راحتی و سهولت در فروش این محصولات، آن ها را بصورت بسته بندی ارائه می نمایند. قیمت روز بسته بندی آلوخشک در بازار، با توجه به درجه کیفیت محصولی که بسته بندی شده، وزن بسته بندی، نوع بسته بندی، کیفیت بسته بندی و امثال آن بستگی دارد. یکی از نکاتی که بازار فروش محصولی را گرم می کند، نوع بسته بندی است که محصول در آن عرضه می شود. بسیاری از فروشندگان بسته بندی ها را خودشان به روش سنتی انجام می دهند که این امر، کیفیت و زیبایی کار را کم می کند این افراد، برای پوشاندن این عیب، تصاویر آلوخشک صنعتی را تهیه کرده و به بسته بندی های خودشان الصاق می کنند، هر چند ممکن است این کار فروشندگان، مشتری را بفریبد اما ازطعم، مزه و رنگ و لعاب دلنشین آلو خشک، چیزی کم نمی کند.

لزوم مصرف آلو خشک در زنان باردار

لزوم مصرف آلو خشک در زنان باردار آلو بخارا در بازار انواع مختلفی داشته و با توجه به ویژگی هایی که هرکدام از انواع آن دارد، قیمت های متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته شده است. همانطور که قیمت انواع میوه تازه آلو، در بازار تره بار با توجه به میزان کیفیت میوه ها متفاوت است، کیفیت آلو بخارایی که از این میوه ها تهیه شده نیز با بکدیگر متفاوت می باشد، در نتیجه ارقام مختلف قیمت برای گونه های متفاوتی از آلو وجود دارد، در واقع تنوع قیمتی که در بازار وجود دارد ناشی از نوع میوه ای است که آلو ها را از آن میوه تهیه کرده اند. بعنوان مثال، قیمت آلوی طرقبه با آلو خورشتی صادراتی تفاوت چندانی ندارد، زیرا هر دو از میوه های با کیفیت و تازه و با روش های کاملا بهداشتی تهیه شده اند یا آلو سانتریزه محلی اگر از نوع بسیار مرغوب هم باشد نسبت به آلو شمس سفارشی ارزان تر خواهد بود. برای آگاهی از قیمت های انواع خشکبار، مخصوصا انواع آلو، بهتر است به سایت های داخلی فروش خشکبار سری بزنید. سایت آلوچه رنگی با ارائه لیست کاملی از محصولات با کیفیت، همراه با قیمت آن ها، شما را در خرید محصولی با کیفیت و ارزان یاری می نماید.

آلو خشک راهی موثر در درمان یبوست کودکان

امروزه انواع خشکبار مخصوصا گونه هایی که به روش های کاملا ارگانیک و بدون افزودن مواد شیمیایی تهیه می شوند، از جمله محصولات پر مصرفی هستند که مورد تقاضای بسیاری از افراد جامعه اعم از کودکان، جوانان و افراد سالخورده قرار می گیرند. محصولاتی ارگانیک هستند که در تهیه آن ها از هیچگونه مواد نگهدارنده ای استفاده نشده است و می‌تواند برای سلامتی انسان بسیار مفید باشد. طی سال های اخیر، فروش آلو ارگانیک در بسیاری از نقاط دنیا گسترش چشم گیری داشته است زیرا این نوع از خشکبار به صورت کاملا طبیعی تهیه شده‌ و با خوردن آنها فقط مواد معدنی و ویتامین ناب، وارد بدن می‌ شوند. برای تهیه آلو ارگانیک، میوه ها را پس از شستشو، میوه ها را می جوشانند و در آفتاب پهن می نمایند، به همین دلیل است که به آن ها آلو آفتابی نیز می گویند. تنها ماده ای که هنگام نگهداری آلوها استفاده می شود این است که قبل از انبار کردن این محصولات فرآوری شده، بوسیله آهک پاشی، انبار آلوها را ضد عفونی می کنند تا هرچه میکروب، قارچ و باکتری مضر در محیط وجود دارد از بین برود و سلامت آلوها به خطر نیفتد.

شرکت آلو خشکه با تولید انواع آلو خشک ارگانیک، انواع مختلفی از این محصول را تولید نموده، تجارت روز آلو خشک خرید و فروش انواع و اقسام آلو را در بر می گیرد و از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد : آلو رسمی، آلو برغانی، آلو طرقبه، آلو شوقانی، آلو حاج حسنی، آلو کبرایی، آلو شمس، آلو قطره طلا. این محصولات در بسیاری از بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند و در هر گوشه از دنیا طرفداران خاص خود را دارند.

تولید مستقیم آلو خشک خورشتی

تولید مستقیم آلو خشک خورشتی آلو ترش که در بسیاری از نقاط ایران آن را با نام آلو جنگلی یا آلوچه جنگلی نیزمی شناسند، از جمله انواع بسیار پر طرفدار آلو در شهرهای کوچک و بزرگ ایران و بسیاری دیگر از کشورهای آسیای شرقی است. البته این روزها انواع گوجه سبز، تنسگل، آلو خاکی یا آلو سانتاروزا (سانتریزه) پس از خشک شدن با نام آلو ترش یا آلوچه ترش جنگلی خریداران متعددی را به سوی خود جلب کرده اند. آلوچه جنگلی از میان انواع آلو از جمله انواع پر طرفدار در ماه های ابتدایی فصل بهار می باشد. طعم ترش مزه این نوع از آلو و اندازه های ریز، متوسط و درشت آن موحب شده تا در فصل بهار بسیار مورد توجه باشد. این آلوها در دو رنگ سبز و قرمز موجود می باشند. از جمله موارد استفاده این آلو ها، بویژه با رنگ سرخ، می توان تهیه رب آلوچه، آلوچه خشک، مربای آلوچه، لواشک آلوچه، قره قروت آلوچه و … را نام برد. بسیاری از افراد در دنیا وجود دارند که طعم ترش، طعم دلخواه و مطلوب آنها بوده و مشتریان پر و پا قرص این محصول هستند. نوعی از آلو خشک وجود دارد که دارای طعم ملس یا همان طعم ترش و شیرین عامیانه می باشد و طرفداران منحصر به فرد خود را دارد، نوع آلو برغان می باشد. شکل ظاهری آلو برغان بدین صورت است که دارای رنگ سیاه بوده و نسبت به سایر انواع آلو کمی درشت تر می باشد.

از جمله مزایای این نوع آلو برای بدن، تقویت تراکم استخوان ها است. از اینرو برای افرادی که دارای سن بالا هستند یا کسانی که در فصول سرد سال، کمتر در معرض تابش آفتاب قرار می گیرند، مناسب بوده و بارها از سوی متخصصین تغذیه، بسیار توصیه شده که روزانه ۴ عدد از آلو برغان را میل کنید. تولید کنندگان این آلو در شهرستان برغان، با تهیه انواع آلو، با بهترین کیفیت و طعم، آماده عرضه این محصول بصورت بسته بندی و عمده به متقاضیان همیشگی آلو می باشند. کسانی که مایل به تهیه یا خرید آلوهای برغان ترش و درشت هستند می توانند با مراجعه مستقیم به تهیه کنندگان این محصولات، آلوهای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند. از جمله دلایل ارزان قیمت بودن آلوهایی که توسط تولید کننده و بطور مستقیم فروخته می شوند این است که هزینه های واسطه گری و حمل ونقل و مانند آن به آن ها افزوده نمی شود.

پخش انبوه آلو خشک خورشتی ارزان

از زمان های قدیم تاکنون، غذاهای ایرانی در اقصی نقاط دنیا ازلحاظ طعم، مزه، کیفیت، رنگ و لعاب و بسیاری معیارهای دیگر که کارشناسان تغذیه برای سنجش کیفیت و سلامت انواع غذا در نظر می گیرند حرف اول را می زند. در رستوران های داخلی نیز غذاهای سنتی بسیاری هستند که با طعم و عطر منحصر به فردی که دارند گوی سبقت را از هر لحاظ، نسبت به انواع فست فود و غذاهای فرنگی دیگر ربوده اند. از جمله غذاهایی که طبخ آن ها در رستوران ها رایج بوده و در بسیاری موارد زینت بخش سفره های رنگین آن ها است و در بسیاری از مهمانی ها بعنوان غذای اصیل ایرانی بر سفره ها می آورند خورشت آلو است. آلو خشک صادراتی را در این سایت ببینید.

بسیاری از آشپزها با شناختی که از نوع و مزه آلوهای ایرانی دارند، این محصولات خوشمزه و با کیفیت را در غذاهای خود استفاده میکنند. از جمله غذاهایی که می توان از آلو در طبخ آن ها استفاده کرد و در بسیاری از رستوران ها سرو می شوند پلو ماهیچه و خورشت هویچ را می توان نام برد. کاربرد آلو در رستون ها آنقدر زیاد است که گاهی دیده شده است تولید کنندگان، بطور مستقیم، کار پخش و عرضه آن ها را خود بر عهده دارند و مایحتاج روزانه آن ها را بصورت عمده و با کیفیتی عالی به ایشان ارائه می دهند.

صادر کننده آلو خشک خورشتی شیرین

صادر کننده آلو خشک خورشتی شیرین به طور کلی انواع آلو خشک عمده دارای خواص معدنی و آنتی اکسیدانی بسیار قوی هستند که مانع از اکسیده شدن کلسترول خون و تجمع و رسوب آن در عروق شده و باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد مضر در بدن می شوند و از این طریق به بهبود سیستم گردش خون در عروق کمک کرده و باعث تنظیم ضربان قلب و سلامت آن می شوند. آلو خورشتی خواص و فواید بی شماری دارد و برای بیماران دیابتی گزینه بسیار مناسبی است. این آلو بطور معمول با پوست مصرف می شود و از آن دسته میوه هایی است که پوست آن به راحتی از قسمت گوشته آن جدا نمی شود، بنابراین هنگام خشک کردن، چوست جزء لاینفک آن ها می باشد. آلوخورشتی، حاوی ویتامین های A ،B ،B2 ،B6 و C بوده وسرشار از موادی همچون کلسیم، پتاسیم، فسفر، روی، منیزیم، آهن و گوگرد نیز می باشد. بسیاری از افراد با در نظر گرفتن خواص انواع خشکبار، بطور روزمره از این محصول استفاده می کنند، مخصوصا آلو وآشپزی خود را با استفاده از آن رنگین تر و لذت بخش تر می کنند. انواع آلو، بیشتر به صورت تازه مصرف می شوند و از آن ها در انواع میهمانی ها بعنوان یکی از اسباب پذیرایی استفاده می کنند. توزیع آلو خشک در این سایت انجام می شود.

فروش آلو خشک سفارشی نیز بسیار پر رونق بوده و از جمله دلایل آن می توان به این نکته اشاره کرد که نوع خشک شده آلو را می توان به مدت ۶ ماه، براحتی در جای خشک و خنک یا در یخچال نگهداری کرد. در ایران از آلو خورشتی زرد و سایر آلوها که به صورت خشک شده قابل خریداری هستند برای استفاده در برخی غذاها استفاده می کنند. مشهورترین نوع این محصولات خوراکی، آلو خورشتی مراغه را می توان نام برد که علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار پرطرفدار است، در کشورهای خارجی نیز طرفداران خاص خود را دارد و نسبت به گونه های مشابه خود بیشترین صادرات را دارا می باشد. از جمله کشورهایی که این محصول به آن ها صادر می شود کشور ژاپن است. مردم این کشور انواع آلو را بعنوان خشکبار و تنقلات و جزء خوراکی هایی مصرف می کنند که باید حتما در طول روز حتی چند عدد از آن را میل نمایند. جهت خرید آلو خشک تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *