عرضه بهترین آلو خشک صادراتی

عرضه آلو خشک

عرضه بهترین آلو خشک صادراتی برای صادرات به کشورهای مختلف نظیر پاکستان، هند، امارات و … از شهریور ماه آغاز شده و به علت مصادف بودن با فصل برداشت آلو و بالا بودن میزان عرضه از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار است.

عرضه بهترین آلو خشک

انواع آلو خشک صادراتی

انواع آلو خشک صادراتی ایران شامل نمونه های زیر میشود:

  1. آلو خشک بخارا
  2. آلو خشک زرد
  3. آلو خشک سیاه
  4. آلو خشک سانتریزه
  5. آلو خشک قرمز

که در این بین آلو بخارا خشک بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است.

عرضه بهترین آلو خشک

ارزش افزوده میوه های خشک شده مانند آلو

یکی از روش هایی که میتوان با آن ارزش افزوده بیشتری برای محصولات باغی از جمله آلو ایجاد کرد خشک کردن این میوه ها میباشد و کاهش میزان ضایعات کشاورزی را به همراه دارد.

میوه هایی که در ایران تولید میشوند نسبت به میوه های همانند در سایر کشور ها از طعم بسیار بهتری برخوردار هستند که از جمله آنها میتوان به آلو، آلبالو و سیب اشاره نمود.

این محصولات به هنگام تولید و به خاطر عرضه بالا در یک فصل دچار افت قیمتی شدید میشوند که با استفاده از روش خشک کردن میتوان این میوه ها را در سایر فصول نیز با قیمت های بسیار خوبی به بازار عرضه نمود.

مثلا از هر 3 کیلو آلو تازه 1 کیلو آلوی خشک شده بدست می آید که اگر قیمت هر کیلو آلو در فصل برداشت 2 هزار تومان باشد با خشک کردن آن میتوان یک کیلو آلو خشک را تا 15 هزار تومان به فروش رساند.

عرضه بهترین آلو خشک

شرکت بازرگانی رایکا از جمله بزرگترین عرضه کنندگان آلو خشک در سرار کشور میباشد که بهترین انواع آلو خشک را تولید کرده و با قیمت های بسیار مناسبی به فروش میرساند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *