بازار عرضه آلو خشک امسال به چه شکل میباشد؟

بازار عرضه آلو خشک امسال به چه شکل میباشد؟

بازار عرضه آلو خشک، امسال به چه شکل میباشد؟ قیمت آلو خشک، امسال چند درصد افزایش یافته است ؟ برداشت آلو خشک، امسال چه میزان براورد شده است ؟ در سال 98 به دلیل بارندگی های مطلوبی که در مناطقی ماننده استان خراسان رضوی رخ داد باید شاهد رونق بازار عرضه آلو خشک باشیم و همچنین پیش بینی شده است تا میزان برداشت آلو در این استان به بیش 180 هزار تن برسد که طبق شنیده ها شهرستان نیشابور بیشترین میزان برداشت را به خود اختصاص خواهد داد. در سال 98 این اطمینان داده خواهد بود تا با کمبود آلو خشک در بازار خشکبار مواجه نباشیم و بتوان آنرا در ماه های غیر برداشت نیز خریداری کرد.

خرید آلو خشک

قیمت آلو خشک در سال 98

تقریباً از ماه دی سال 97 شاهد افزایش قیمت آلو خشک شدیم اما در سال 98 این رشد قیمت ثبات یافت. شنیده ها حاکی از آن است که بدلیل افزایش تولید آلو خشک در سال جدید قیمت این محصول دوباره کاهش یابد و بازار روی دیگری از قیمت ها را به خود ببیند. همچنین خریداران میتوانند از بابت خرید آلو خشک مطمئن باشند زیرا میتوانند این محصول را با سود بیشتری خریداری کنند.
بازار عرضه آلو خشک امسال به چه شکل میباشد؟

بازار عرضه آلو خشک

بازار عرضه آلو خشک به دو دسته تقسیم میشوند: خرده فروشان و عمده فروشان 

اگر مشتریان و تاجرانی که قصد خرید آلو خشک بصورت تناژ را دارند ، بهترین گزینه عمده فروشان آلو خشک و یا شرکت های تولیدی آلو خشک و خشکبار میباشد. و میتوانند هرچقدر از میزانی که خواهان این محصول هستند را میتوانند از این مراکز به قیمت ارزان تر از نرخ مصوب بازار آنرا خریداری کنند.

اما خرده فروشان همانطور که مشخص است هر محصولی را که به بازار عرضه میکنند بصورت جزئئ بوده که با توجه به خرده فروشی این محصولات قیمت بیشتری نسبت به خرید عمده آن دارد که برای خریداران عمده این مراجع گزینه مطلوبی نمیباشد.

بازار عرضه آلو خشک امسال به چه شکل میباشد؟

تولید کنندگان و فروشندگان آلو خشک را بشناسیم

استان خراسان رضوی تنها تولید کننده آلو خشک در کشور نیست بلکه استانهای دیگر ماننده آذربایجان ، خراسان شمالی ، البرز ، همدان از نمونه تولید کنندگان آلو خشک در کشور بحساب می آیند. اما محبوبیت و میزان تولیدی که استان خراسان رضوی دارد مثال زدنی نمیباشد.

در این استان شرکت ها و مراکز مختلفی هستند که انواع آلو خشک را با درجه کیفی های مختلف تولید و عرضه میکنند. فروش آلو خشک در این مراکز بیشتر بصورت عمده میباشد و مختص مشتریانی است که خریدار عمده آلو خشک میباشند. این مراجع پتانسیل صادرات آلو خشک ممتاز و درجه یک را نیز در کارنامه خود دارند و هرساله طبق تقاضای کشور های مختلف انواع آلو خشک صادر میشود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از جمله این شرکت ها بوده که تمامی این ظرفیت ها را به خود دارا بوده و مشتریان و تاجران میتوانند بصورت مستقیم و با خیال آسوده محصول خود را از این مجموعه تهیه کنند.[/box]

بازار عرضه آلو خشک امسال به چه شکل میباشد؟

انواع آلو خشک موجود در شرکت بازرگانی خشکبار رایکا

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با توجه به فعالیت خود در استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور ، انواع آلو خشک این استان را باغداران خریداری و پس از بسته بندی و سورت آنرا آماده عرضه میکند.

انواع آلو خشک تولید شده در این مجموعه شامل موارد زیر میباشند:

  1. آلو اسلایسی
  2. آلو شوقانی
  3. آلو کالیفرنیا
  4. آلو رسمی
  5. آلو حاج حسنی
  6. آلو کبرایی
  7. آلو شمس
  8. آلو طرقبه
  9. آلو قطره طلا
  10. آلو کالیفرنیا

برای اطلاع از قیمت تمامی این محصولات با مدیریت فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *