فروش انواع آلو خشک مرغوب برای صادرات

فروش آلو خشک

صادرات محصولات خشکباری ایران بسیار پر رونق است و در سالهای اخیر با وجود تحریم ها نیز رشد خوبی را برای آن شاهد هستیم. فروش انواع آلو خشک مرغوب برای صادرات توسط این مجموعه در نمونه های بسته بندی شده مخصوص صادراتی در تمام طول سال انجام میپذیرد.

تجارت آلو خشک و صادرات آن به کشور های مختلف سودآوری خوبی را برای فعالان در این حوزه رقم زده است که میتوانید برای تامین و خرید و فروش این محصول با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید آلو خشک جنگلی

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک بهترین گزینه برای بسیاری از تاجرانی است که میخواهند کار صادرات خشکبار را انجام دهند.

تولید این محصول در مقدار بالا و وجود ظرفیت بالای تولید آن در ایران سبب شده تا قیمت عمده آلو خشک صادراتی بسیار مناسب باشد.

کشور هایی مانند:

  1. هند
  2. پاکستان
  3. روسیه
  4. امارات
  5. آمریکا
  6. هلند
  7. آلمان
  8. بنگلادش

از جمله کشور هایی هستند که بازار آنها یک بازار بسیار مناسب برای فروش خشکبار ایرانی از جمله آلو خشک میباشند. که با انجام بسته بندی صحیح و رعایت موارد بهداشتی میتوانیم زمینه فروش این محصولات را همراه با برند ایرانی فراهم نماییم.

صادرات آلو بخارا به هند

فروش انواع آلو خشک مرغوب برای صادرات

عده بسیار زیادی از مردم و فعالان اقتصادی بر این باور هستند که محصولی که برای صادرات انتخاب میشود باید از لحاظ کیفی در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد که این بار کاملا اشتباه و غلط است.

کشوری مانند چین که توانسته بسیاری از بازار های جهان را از آن خود کند علاوه بر محصولات با کیفیت محصولات درجه دو و سه نیز تولید میکند و صادرات آن نیز به راحتی انجام میشود.

در بحث صادرات و فروش انواع آلو خشک نیز همین امر صادق است. معمولا کشورهایی که از لحاظ ثروت در سطح بالایی هستند مصرف کننده محصولات درجه یک و کشورهای ضعیفتر خواهان استفاده از آلو خشک های درجه دو و سه میباشند.

منبع: آلو خشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *