فروش عمده آلو خشک کبرایی

فروش عمده آلو خشک کبرایی

فروش عمده آلو خشک کبرایی در بیشتر مناطق ییلاقی تولید میشود و بیشترین تولید آن در خراسان رضوی میباشد. آلو خشک کبرایی را میتوان در تمام سال مصرف نمود این محصول به دلیل شناخت کافی تاجران به محصولی صادراتی تبدیل شده است.

ایران در این بحث سهم زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول دارای خواص دارویی فوق العاده میباشد که در نوع خود بی نظیر است هرچند باید مردم درباره خواص این خشکبار باید تحقیقات زیادی بکنند.

فروش عمده آلو خشک کبرایی مرغوب

فروش عمده آلو خشک کبرایی

آلو خشک کبرایی بیشتر به صورت فله و عمده عرضه میشود برای صادرات این محصول به صورت بسته بندی نیز عرضه میشود. آلو خشک کبرایی از خشکباری است که بیشتر مشتریان به صادرات آن فکر میکنند چون این محصول از سود بالای برخوردار است. آلو خشک کبرایی را بیشتر کشور های هند پاکستان عراق و حتی امارات از آن مصرف بیشتری میکنند. از آلو خشک بیشتر برای مصارف غذایی و در رستوران ها بیشترین کاربرد استفاده را دارد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در این مرکز انواع دیگر آلو خشک نیز به فروش میرسد.[/box]

کارخانه تولید آلو خشک کبرایی

میوه آلو کبرایی در شهرستان نیشابور برداشت میشود و پس از پوست گیری محصول به کارخانه جات جهت فراوری ارسال میشود یکی از این مراکز شرکت بازرگانی رایکا میباشد که آلو خشک کبرایی را به طور مستقیم از کشاورز خریداری کرده و پس از فراوری بسته بندی میکند. این شرکت بدون واسطه محصول را خریداری میکند و قیمت آن نیز مناسب میباشد.

فروش عمده آلو خشک کبرایی

خرید اینترنتی آلو خشک کبرایی

برای سفارش آلو خشک کبرایی از طریق اینترنت شما باید پس از اینکه به سایت بازرگانی رایکا مراجعه کردید از طریق شماره های سایت این محصول را خریداری کنید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مشتریان میتوانند در هنگام خرید محصول اول نمونه جهت تایید کیفیت سفارش دهند و بعد از تایید محصول میتوانند به صورت عمده خریداری کنند.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *