فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی

فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی

فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی با قیمت مناسب و بسته بندی استاندارد آماده ارسال به تمام نقاط ایران و جهان از طریق شرکت بازرگانی خشکبار رایکا. آلو کبرایی پوست آن بنفش میباشد و بسیار خوش گوشت و خوشمزه است .

قیمت آلو بخارا کبرایی نسبت به میوه آن گرانتر میباشد و دلیل اصلی آن ماندگاری بالای آلو بخارا کبرایی است. فصل برداشت آن از اواخر تابستان شروع شده و تا پاییز ادامه دارد. شهرستان نیشابور از تولید کنندگان به نام آلو بخارا و آلو خشک میباشد که به پایتخت آلو ایران نیز معروف است. شما خریداران گرامی میتوانید در هر زمان از سال که بخواهید آلو بخارا کبرایی را از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا خریداری کنید.

قیمت آلو بخارا

صادرات آلو بخارا کبرایی به کشور های همسایه

کشور های همسایه ایران میتوان تنها کشور هایی باشند که با آلو بخارا ایرانی آشنایی کامل دارند و جزء مشتریان پر و پا قرص این محصول میباشند. یکی از انواع آلو هایی که دائما به این کشور ها صادر میشود آلو کبرایی میباشد. البته آلو حاج حسنی و آلو رسمی و همچنین آلو شوقانی از دیگر محصولاتی هستند که متقاضیان زیادی در خارج از کشور دارند. صادرات آلو بخارا کبرایی بصورت سورت شده و درجه یک توسط باربری های مختلف ارسال میشود. امارات ، پاکستان ، روسیه ، ترکیه از مشتریان دائمی این محصول بشمار میروند.

فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی

 خرید مستقیم آلو بخارا کبرایی از باغدار

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از تولید کنندگان خشکبار بویژه آلو بخارا و آلو خشک میباشد. این شرکت در شهرستان نیشابور فعالیت دارد و تامین عمده انواع آلو بخارا و آلو خشک در تناژ بالا برای مشتریان فراهم میسازد. خرید مستقیم آلو بخارا کبرایی از باغدار موجب شده تا قیمت آلو بخارا کبرایی نسبت به مراکز دیگر کاهش یابد. باغداران آلو در سطح کشور و یا نیشابور میتوانند با تماس با مدیریت فروش محصول خود را بصورت مستقیم عرضه نمایند. ما خریدار آلو بخارا شما با قیمت مناسب هستیم.

فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی

فروش آلو بخارا کبرایی صادراتی

فروش آلو بخارا کبرایی به دو صورت اینرنتی و حضوری از طریق این مجموعه امکان پذیر شده است. مشتریانی که قصد خرید و یا فروش آلو بخارا کبرایی را دارند میتوانند بصورت حضوری و با مراجعه به این شرکت محصول خود را خرید و بفروشند. همچنین میتوانید با دریافت نمونه محصول و اطمینان از کیفیت محصول اقدام بخرید عمده آلو بخارا کبرایی کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *