فروش بهترین آلو بخارا صادراتی در ایران


فروش بهترین آلو بخارا صادراتی در ایران در حجم عمده توسط مجموعه شرکت خشکبار رایکا انجام شده و خریداران به راحتی می توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند. برای آشنایی با ویژگی های آلو بخارا صادراتی می توانید در ادامه مطلب اطلاعات کاملی را بدست آورید.

میزان تولید آلو بخارا درجه یک در سال 99

قبل از دانستن میزان تولید آلو بخارا باید با شرایط مورد نیاز برای رشد و تولید آلو و همچنین عواملی که در میزان تولید تاثیر گذار هستند آشنا شوید.

آلو از جمله میوه هایی است که در محیط های کوهستانی رشد و نمو پیدا می کند. استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از تولید کنندگان عمده آلو هستند و در مناطقی دیگر مانند کرج، بوانات اصفهان، بیرجند خراسان جنوبی نیز آلو تولید می شود.

در حال حاضر بیشترین میزان تولید آلو در کشور در شهرستان نیشابور اتفاق می افتد.

عواملی مانند سرمای شدید، خشکسالی، بارندگی های شدید در فصل گل دهی، بارش تگرگ از عوامل تاثیر گذار در تولید آلو هستند.

در سال 99 میزان تولید آلو به دلیل سرما زدگی در شهرستان نیشابور بسیار کاهش پیدا کرده است. در شهرستان نیشابور چندین نوع آلو تولید می شود. انواع آنها عبارتند از :

  • آلو رسمی
  • آلو طرقبه سبز، زرد و قرمز
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقان
  • آلو کبرایی
  • آلو قطره طلا
  • آلو شمس

در میان این ارقام، رقم های حاج حسنی و طرقبه سبز بیشترین آسیب را از سرما زدگی دیده اند. آلو هی رسمی و شوقان آسیب کمتری دیده اند ولی با این حال نیز میزان تولید آنها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

از کجا می توانیم بهترین نوع آلو بخارا نیشابور را خریداری کنیم؟

برای خرید آلو بخارا نیشابور در هر کجای کشور که هستید می توانید بصورت انلاین از اسایت شرکت خشکبار رایکا اقدام نمایید و با پر کردن لیست اطلاعات تماس همکاران ما در این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

در شرکت خشکبار رایکا انواع خشکبار نیشابور تولید و بسته بندی شده و در حجم های مختلف برای خریداران به سراسر کشور ارسال می شود. فروش بهترین آلو بخارا صادراتی در بسته بندی های مختلف بیشترین میزان را در بین دیگر انواع آلو خشک داشته است.

در این مجموعه آلو بخارا سورت شده و تمام ضایعات آن از جمله موارد هسته نما، سیاه رنگ و له شده کاملا جدا می شوند و آلو بصورت یکدست برای مشتریان ارسال می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *