فروش مستقیم آلو بخارا صادراتی نیشابور

فروشنده انواع آلو خشک صادراتی

در شهرستان نیشابور تولید کنندگانی هستند که آلو بخارا را با کیفیت صادراتی تولید و عرضه می کنند. فروش مستقیم آلو بخارا صادراتی نیشابور از این شرکتها بصورت عمده در تمام طول سال انجام می شود. فروش مستقیم آلو بخارا از این شرکت سبب شده تا خرید آلو بخارا صادراتی به قیمت درب کارخانه انجام پذیرد.

آشنایی با آلو بخارا صادراتی نیشابور

برای آشنایی با آلو بخارا صادراتی نیشابور بایدگفت که این محصول جزو پر فروشترین انواع آلو خشک در بازار داخلی ایران است و طعم و شکل ظاهری آن سبب شده تا صادرات آن نیز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای هم مرز با ایران در حجم بالایی صورت پذیرد.

آلو بخارا به دو صورت آفتابی و دودی به بازار عرضه می شود که نمونه آفتابی دارای رنگ تیره و میزان رطوبت کمتر و نمونه دودی دارای رنگی روشنتر و رطوبت بیشتری است. همچنین میزان بازار پسندی آلو بخارا دودی بسیار بیشتر بوده و مصرف بیشتری دارد.

معموبلا از دود گوگرد برای فرآوری آلو بخارا استفاده می شود که در اکثر کشورهای تولید کننده خشکبار از جمله ترکیه این روش مرسوم است.

دود گوگرد مانند یک نگهدارنده عمل کرده و میزان عمر آلو بخارا خشک شده را بسیار افزایش می دهد و از کرم زدگی و سایر آفت نیز جلو گیری می نماید.

عرضه کننده آلو بخارا صادراتی نیشابور

آلو بخارا از جمله میوه های خشک شده است که مصرف آن بسیار بالا است. موارد استفاده گوناگون آلو بخارا خشک شده از جمله آشپزی و تهیه ترشک و لواشک سبب افزایشم مصرف آلو بخارا نسبت به میوه های دیگر است.

آلو بخارا صادراتی نیشابور از با کیفیت ترین آلو ها تهیه شده و بسته بندی آن نیز با توجه به بازار فروش آلو بخارا در کشورهای مقصد صورت می گیرید.

شرکت خشکبار رایکا از بزرگترین عرضه کنندگان آلو بخارا صادراتی نیشابور است که قدرت تامین این محصول را در تمام طول سال دارا بوده و با استفاده از کادر مجرب در زمینه تولید آلو و استفاده از دستگاه برای بسته بندی آلو بخارا توانسته صادرات آلو بخارا نیشابور را به کشورهای مختلف انجام دهد.

شرکت خشکبار رایکا با هدف بهبودی عملکرد خود و جلب رضایت مشتریان عزیز خود در عرصه تولید آلو بخارا گامی محکم به پیش گذاشته.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *