قیمت آلو خشک خورشتی


خورشت آلو جزو خورشتهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین ایرانیان و حتی کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان و افغانستان و حتی هندوستان میباشد. قیمت انواع آلو خشک خورشتی بسته به نوع و سایز آن متفاوت است که انواع مرغوب آن در این مرکز قابل تهیه است. قیمت آلو خشک خورشتی نسبت به انواع آلو ی دیگر پایینتر بوده و یک محصول اقتصادی است که شرکت خشکبار رایکا آن را در سبد محولات خود قرار داده است.

از آلو خشک علاوه بر خورشت در تهیه دیگر غذاها و دسرها مانند مربای آلو, ترشک آلو, ترشی آلو, لواشک آلو و همچنین تهیه کیکها و شربتها استفاده میشود. شربت آلو به همراه خاکشیر یکی از پر مصرف ترین شربتها در مناطق گرمسیری و در فصل گرما میباشد.

نمایندگی پخش آلو خشک خورشتی نیشابور در سراسر کشور

نیشابور از تولید کنندگان مطرح آلو خشک است که عرضه انواع آلو خشک و دیگر محصولات باغی و کشاورزی را در حجم عمده به بازار های داخلی و خارجی را در راستای فعالیت های اصلی خود قرار داده است.

شرکت خشکبار رایکا یکی از شرکتهایی است که محصولات نیشابور را با برند رایکا عرضه نموده و چندین سال است که محصولات باکیفیتی از این شرکت در بازار داخلی و خارجی به نمایش در آمده است.

آلو خشک خورشتی نیشابور در رده آلو های دارای سایز کوچک قرار گرفته که ز طعم ملس و رنگی زرد برخوردار می باشد که بهترین گزینه برای آشپزان برای استفاده در غذا ها و خورشت های ایرانی می باشد.

این نوع آلو به عنوان یک چاشنی بسیار خوشمزه در غذا ها مورد استفاده قرار گرفته که از مواد معدنی مختلفی مانند کلسیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های مختلفی مانند ویتامین A و ویتامین C به میزان فراوان برخوردار است.

اگر برای خرید آلو خشک خورشتی از نمایندگی های پخش این محصول در سراسر کشور استفاده نمایید به مزیته های بیشتری نیز دست پیدا خواهید کرد که از جمله مهمترین آنها:

  • خرید آلو خشک خورشتی در حجم انبوه و عمده
  • بهرمندی از بهترین قیمت آلو خشک خورشتی در بازار
  • خرید مستقیم و بدون واسطه آلو خشک

استعلام قیمت آلو خشک خورشتی در انواع مختلف

آلو خشک از میوه آلو بدست می آید در انواع مختلفی تولید شده و بیش از بیست مدل آن در ایران کشت و تولید می شود که هر کدام از آنها می تواند کاربرد خود را داشته باشد مانند استفاده به عنوان خوراکی و میان وعده و یا استفاده در غذاها و خورشتها.

یکی از بهترین انواع الو خشک خورشتی آلو بخارا است که بیشترین میزان تولید را در کشور داشته و در بسته بندی های 5، 10 و 30 کیلو گرم فله به بازار عرضه شده و به فروش میرسد.

حال اگر قصد خرید آلو بخارا و یا دیگر انواع آلو خشک را دارید نمایندگی های پخش در این زمینه به شما کمک کرده و می توانید از طریق آنها نسبت به استعلام  قیمت آلو خشک خورشتی اقدام نمایید.

فروش عمده آلو خشک خورشتی به قیمت عمده

علاوه بر آلو خشک بخارا که بیشترین میزان تولید و استفاده را در کشور دارد انواع آلو خشک دیگری نیز باید در سبد فروش شرکتهای تولیدی وجود داشته باشد تا مطابق با سلیقه و ذائقه مشتریان آلو خشک در انواع مختلف به آنها عرضه شود.

خرید این محصولات که در سایزها، طعم ها و رنگ های مختلف وجود دارند بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آلو خشک بصورت جزئی می باشد. لذا شما نیز می توانید نسبت به سفارش عمده آلو خشک در انواع بهترین آنها با قیمت های بسیار پایین از مراکز فروش عمده آلو خشک اقدام کرده و آنها را اینگونه دریافت نمایید:

  • آلو خشک با بهترین کیفیت و بسته بندی
  • آلو خشک یا قیمت پایین و بصورت فله

عرضه اینترنتی آلو خشک خورشتی

آلو خشک خورشتی در میان انواع محصولات خشکباری بیشترین استفاده را داشته و در بعضی از مناطق به یک ضرورت برای تهیه غذا ها تبدیل شده است. این محصول خوشمزگی و خوشرنگی را برای خورشتها به ارمغان می آورد.

آلو امروزه کاربردهای وسیعتری در صنایع غذایی پیدا کرده و از آن در تهیه انواع دسرها] لواشک و ترشک، آبمیوه، بستنی و … استفاده می شود. اکنون آلو خشک خورشتی را را از تولید کنندگانی که این محصول را به صورت اینترنتی عرضه نموده اند در مقادیر مختلف می توانید خریداری نمایید و تفاوت یک خرید راحت و سریع را با خرید سخت حضوری و زمانبر متوجه شوید.

قابل ذکر است که از این مراکز می توان آلوخشک خورشتی را در حجم عمده برای صادرات سفارش داد و آلو خهشک را در بسته بندیهای صادراتی در اسرع وقت تحویل گرفت.

مرکز خرید انواع آلو خشک ارزان قیمت

انواع آلو خشک در بسته بندیهای مختلف به بازار عرضه می شوند که به نظر میرسد خرید الو خشک بصورت فله از قیمت پایین تری نسبت به نوع بسته بندی شده آن باشد.

در شرکت خشکبار رایکا به دلیل تولید عمده آلو خشک قیمت تمام شده این محصول بسیار پایین بوده و همین امر بسیاری از خریداران آلو خشک را راغب به خرید آلو از این مجموعه نموده است. مشاورین شرکت خشکبار رایکا اطلاات کاملی را در مورد انواع آلو خشک و نحوه خرید و فروش آن در اختیار مشتریان قرار می دهند که موجب جلب رضایت مشتریان نیز از خدمات شرکت شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *