قیمت آلو خشک در سال 1401

آلو بخارا خورشتی نیشابور

آلو خشک در میان انواع میوه های خشک شده یکی از پرمصرف‌ترین آنها می باشد و می‌توان از آن آن علاوه بر استفاده به صورت خوراکی در انواع غذاها و خورشت ها به عنوان یک چاشنی بسیار خوشمزه استفاده کرد که علاوه بر مزه و طعم غذا، آنها را بسیار مقوی و پر انرژی می کند.

قیمت آلو خشک در سال ۱۴۰۱ با توجه به روند بازار در اول سال با افزایش همراه خواهد بود و دلیل اصلی آن نیز به خاطر کم بودن محصول می باشد البته عوامل دیگری نیز می تواند بر قیمت نهایی آلو خشک اثر داشته باشد.

خرید آلو خشک از مراکز معتبر

برای اینکه که بتوانیم آلو خشک را با کیفیت مورد نظر خودمان و همچنین قیمت مناسب خریداری کنیم باید آن را از مراکزی که به صورت تخصصی بر روی فروش آلو خشک مشغول به فعالیت هستند خریداری کنیم. در این مراکز به خاطر وجود تنوع بالا مشتری می تواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آلو خشک نماید.

همانطور که میدانید در کشور ما انواع مختلفی از آلو خشک در حال تولید شدن است که برای هر سلیقه و ذائقه غذایی می‌توان آلو خشک مورد نظر را انتخاب و خریداری نمود.

فروش انواع آلو خشک به صورت مستقیم از باغدار

یکی از موثر ترین روش ها برای خرید آلو خشک با قیمت ارزان این است که آن را به صورت مستقیم از باغدار و تولید کننده خریداری نمایید. از آنجایی که اکثر افراد و خریداران آلو خشک در سراسر کشور به صورت مستقیم با باغداران و کشاورزان امکان ارتباط ندارند لذا شرکت هایی هستند که این کار را برای آنها انجام می دهند.

شرکت آلو خشک رایکا از جمله شرکت های بزرگ و فعال در زمینه تولید فروش و صادرات آلو خشک در کشور می باشد که توانسته با ایجاد ارتباط مستقیم با باغدار ها قیمت آلو خشک را برای مشتریان خود در هر جایی از کشور که باشند بسیار کاهش دهد. از همین رو مشتریان این مجموعه هر روزه در حال افزایش هستند.

(کیفیت و قیمت از اصول مهم تولید آلو خشک در این شرکت می باشد)

قیمت خرید آلو خشک از محل تولید

شاید بسیاری از خریداران آلو خشک که به صورت مستقیم به تولید کنندگان این محصول دسترسی ندارند برایشان این سوال به وجود آید که قیمت خرید آلو خشک از محل تولید چقدر می باشد؟ و آیا خرید مستقیم از تولید کننده می تواند برای آنها به صرفه باشد یا نه؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که همواره محصولات کشاورزی و باقی در محل تولید از قیمت پایین تری برخوردار هستند و امکان خرید در حجمهای مختلف نیز از این مراکز فراهم می باشد. اما در جایی خرید آلو خشک از تولید کننده به صرفه است که میزان خرید شما بالا باشد. چرا که یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت هزینه حمل و نقل کالا است که اگر حجم خرید آلو خشک بالا باشد هزینه حمل و نقل آن بسیار کاهش پیدا کرده و عملاً شما می‌توانید در هر جایی از ایران که باشید آلو خشک را به قیمت تولید کننده خریداری نمایید.

اما اگر میزان خرید شما پایین باشد بهتر است که خرید خود را از مراکز فروش خشکبار در شهر های خودتان انجام دهید چراکه دارای دردسر بسیار کمتری می باشد.

قیمت آلو خشک در سال ۱۴۰۱

در چند سال اخیر قیمت محصولات کشاورزی در ایران آن بسیار متغیر بوده است و نمی توان یک پیش‌بینی بسیار درست را از قیمت آلو خشک در سال ۱۴۰۱ انجام داد اما می توان گفت که: قیمت این محصول اول در ابتدای سال دارای افزایش خواهد بود چرا که فصل تولید انواع آلو خشک اواخر تابستان و اوایل پاییز است از همین رو در فصل‌های بهار و تابستان میزان این محصولات به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند و باعث افزایش قیمت آلو خشک میشود.

اما در فصل تولید که بهترین زمان برای خرید آلو خشک محسوب می شود قیمت آلو خشک بسیار کاهش پیدا می‌کند که دلیل آن نیز  تولید و عرضه بالای آلو خشک به بازار است.

برای اینکه که بتوانید خرید آلو خشک را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت مستقیم از تولید کننده انجام دهید می توانید هم اکنون با مشاورین ما که در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما هستند از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و نسبت به سفارش انواع آلو خشک در حجم های مختلف از تولید کننده اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید میشه از خواص آلو خشک بگید اینکه چه ویتامین‌هایی داره برای چه بیماری های خوبه و…؟

    • سعید عزیز سلام
      برای شناخت خواص و ویژگی های این محصول به صفحات دیگر این سایت مراجعه نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *