قیمت آلو خشک زرد صادراتی نیشابور

خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور

آلو خشک زرد از بهترین و خوشمزه ترین انواع آلو خشک است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طعم و عطر بسیار فوق العاده ای دارد. این محصول دارای رنگ زرد و رطوبت کم می باشد و نسبت به سایر انواع آلو خشک از طعم بهتری برخوردار است. آلو خشک زرد در کیفیت های مختلف تولید شده می توان با هر توان مالی نسبت به خرید آن اقدام کرد. قیمت آلو خشک زرد صادراتی نسبت به نمونه های داخلی بالاتر است.

فواید آلو خشک زرد برای دستگاه گوارش

آلو خشک از بهترین انواع خشکبار است که جایگاه خاصی در میان ما ایرانیان دارد و در اکثر غذاها و خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این خشکبار سرشار از مواد معدنی و ویتامین هاست که برای سلامت دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است و به افرادی که در رژیم غذایی هستند می‌تواند کمک شایانی کند.

بعضی افراد دچار سفتی شکم و ناراحتی دستگاه گوارش هستند با ما همراه باشید چون می خواهیم شما را در ادامه متن برای بهبود این بیماری کمک کنیم.

آلو خشک از بهترین خشکبار درمان دستگاه گوارش است تمام آلودگی‌های موجود در دستگاه را ازبین میبرد و موجب پاکسازی معده میشود.

فیبر موجود در آلو خشک سبب هضم بهتر غذا ها شده و باعث می شود که دستگاه گوارش کار خود را به بهترین وجه انجام دهد.

اگر دچار یبوست و یا همان  سفتی شکم هستید بهتر است که روزانه چند عدد آلو خشک را میل کنید این عمل علاوه بر کمک به دستگاه گوارش موجب جلوگیری از ضعف بدنی شده و انرژی بدن را تأمین کند.

آلو خشک دارای کلسیم و پتاسیم است که موجب رشد بهتر استخوان بندی بدن و از پوکی استخوان در ایام پیری جلوگیری می کند.

شربت آلو خشک دمای بدن را کاهش می دهند و اگر در فصل گرم سال هستید یا در مکان گرمسیری زندگی می کنیم می توانید با خوردن شربت آلو خشک دمای بدن خود را کاهش دهید.

خرید عمده آلو خشک زرد صادراتی

آلو خشک زرد از محصولات پر تولید در کشور است و استان خراسان رضوی  از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در کشور و حتی در جهان محسوب می‌شود و سالانه چندین هزار تن از این محصول  تولید و به کشورهای مختلف صادر می شود.

برای خرید عمده آلو خشک زرد صادراتی بهتر است با مراکز ارتباط برقرار کنید که خود تولید کننده و صادر کننده آلو خشک هستند و قدرت تأمین این محصول را دارند. بسته بندی نیز از نکات مهمی است که باید اطلاعات کامل را در مورد آن داشت تا در هنگام حمل و نقل و تحویل بار به مشتریان به مشکل برخورد نکنیم.

اگر به دنبال خرید آلو خشک زرد با کیفیت و با قیمت مناسب هستید می توانید با مشاورین ما در این مجموعه به صورت تلفنی و یا از طریق پیام رسانه های مختلف از جمله واتساپ در تماس باشید تا اطلاعات دقیق و کامل را در مورد انواع آلو خشک تولید شده در این شرکت و قیمت آنها در اختیار شما قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *