قیمت آلو خشک سیاه ترش


قیمت آلو خشک سیاه ترش در انواع تیزابی و معمولی که در آفتاب به صورت طبیعی خشک شده فرق چندانی ندارد و با توجه به کیفیت تعیین قیمت صورت می گیرد.
آلو خشک سیاه در طعم های ترش و شیرین وجود دارد و هر کدام از این انواع دارای طعم های بخصوصی هستند که کاربردهای خاصی با توجه به طعم های گوناگون خواهند داشت و انواع مصارف گوناگون از جمله استفاده های غذایی و استفاده خشکباری برای انواع گوناگون آلو خشک با هم متفاوت می باشد و انواع آلوی خشک سیاه که ترش مزه هستند غالبا برای غذا استفاده نمی شوند و برای تهیه انواع ترشک و ترشی های فانتزی علاوه بر مصرف خشکباری می توان از آنها استفاده کرد. آلو خشک در طعم های خوب در انواع خشک شده آفتابی و یا روش های خشک کردن موسوم به تیزابی موجود می باشد و می توان این انواع آلو خشک را برای مصارف گوناگون خریداری کرد.

قیمت آلو خشک سیاه ترش

قیمت آلو خشک سیاه ترش

قیمت آلو خشک سیاه ترش در انواع باکیفیت با هم فرق می کند و انواع مختلف از آلو خشک با توجه به کیفیت و نوع آلوی استفاده شده و درشتی و ریز بودن آلو جهت خشک کردن با یکدیگر متفاوت است چون قیمت اولیه میوه آلو در کیفیت های مختلف با هم فرق دارد. آلو خشک سیاه ترش و شیرین با توجه به طعم قیمت گذاری نمی شود و در این موارد نیز کیفیت حرف اول را برای قیمت گذاری می زند.

آلو خشک سیاه از جمله آلو خشک هایی هست که در استان آذربایجان تولید شده و خریداران خاص خود را دارد. این محصول به دو روش تیزابی و آفتابی تولید می شود که نمونه تیزابی آن از ظاهری بهتر و بازار پسند تر برخوردار است. بعضی از تولیدکنندگان آلو خشک سیاه به این محصول مقدار بسیار کمی نمک هم اضافه می کنند که سبب خوش طعم تر شدن آن می شود.

قیمت آلو خشک سیاه ترش

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای اطلاع از قیمت روز و دقیق آلو خشک سیاه و دیگر ارقام آلو می توانید با مشاورین بازرگانی خشکبار رایکا در تماس باشید.[/box]

صادرات آلو خشک سیاه ترش

کشورهای سرد سیر از عمده مصرف کنندگان آلو خشک سیاه در جهان محسوب میشوند. کشور روسیه بزرگترین وارد کننده آلو خشک سیاه از ایران میباشد و مردم روسیه از طعم آلو خشک سیاه لذت برده و آن را پسندیده اند.

قیمت آلو خشک سیاه ترش

آلو خشک سیاه ایران از پتانسیل صادراتی بسیار خوبی برخوردار است و عواملی همچون:

  • قیمت مناسب تولید محصولات کشاورزی در ایران
  • تولید بالای آلو خشک سیاه و امکان تامین عمده این محصول برای صادرات
  • بسته بندیهای بسیار جذاب و مستحکم برای حمل و نقل
  • هزینه حمل بار بسیار پایین نسبت به سایر کشورها

سبب شده که خریداران و تاجران زیادی رو به خرید این محصول از ایران نمایند. البته نا گفته نماند که کشور ترکیه اصلی ترین رقیب ایران در حوزه محصولات خشکباری است و با استفاده از امکانات و تکنولوژی روز توانسته در این بخش بسیار خوب عمل نماید و بازارهای گسترده روسیه را از آن خود نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *