قیمت استثنائی آلو بخارا نیشابور

قیمت کارخانه ای انواع آلو خشک

آلو بخارا نیشابور از بهترین انواع آلو خشک تولید شده در کشور است که طرفداران زیادی داشته و بسیار صادر می شود. قیمت استثنائی آلو بخارا نیشابور را می توانید با خرید مستقیم از طریق همین سایت و بصورت آنلاین تجربه کنید. بعد از سفارش، آلو بخارا بصورت مستقیم از کارخانه برایتان ارسال می گردد.

مزایای آلو بخارا نیشابور نسبنت به انواع دیگر آلو خشک

آلو خشک یکی از مهمترین میوه های خشک شده در کشور است که در سطح بالایی تولید شده و با صادرات آن ارز خوبی وارد کشور می شود. قیمت تولید مناسب ، بسته بندی آسان  و حمل نقل بدون زحمت از ویژگی های آلو خشک است که صادرات آن را بسیار بصرفه و منطقی کرده است.

در ایران در حدود بیست نوع از انوااع آلو تولید شده که در میان آنها برخی از مدله دارای طرفداران بیشتری هستند لذا تولید آنها نیز در حد بالاتری انجام می شود.

آلو بخارا نیز از انواع الو های پرطرفدار است. خواستگاه این محصول در ایران شهرستان نیشابور است ولی در دیگر شهرها نیز می توان به فراوانی این محصول را پیدا کرد.

از مزایای آلو بخارا نیشابور این است که این محصول بصورت پوست کنده شده تولید و خشک می شود که این امر علاوه بر شکل ظاهری بهتر برای آلو خشک از لحاظ فراوری آلو نیز بهتر بوده و میزان ماندگاری آن نیز افزایش پیدا می کند.

با پوستگیری آلو دیگر نیازی نست که برای خوردن آلو خشک پوست آن را بکنید و تولید کنندگان نیشابوری خوردن آلو خشک را برای شما راحت تر نموده اند.

علاوه بر این با کندن پوست آلو رطوبت بیشتر خارج شده و آلو خشک تر می شود که این امر برای افرادی که در حجم عمده خرید می کنند بسیار مهم است چرا که پول کمتری بابت آب آلو می دهند و محصول باکیفیت تری بدست می آورند.

فروشنده آلو بخارا به قیمت استثنائی

خرید آلو بخارا نیشابور به قیمت استثنائی زمانی امکان پذیر است که آن را بصورت مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری نمایید.

شرکت خشکبار رایکا از تولید کنندگان آلو بخارا در شهرستان نیشابور است. قیمت پایین آلو بخارا و دیگر محصولات در این شرکت سبب شده تا مشتریان در حجم های عمده خرید آلو بخارا را انجام دهند و با فروش آن در بازار سود خوبی نصیبشان گردد.

محصولات شرکت خشکبار رایکا بیشتر برای صادرات آماده می شوند لذا کیفیت آنها نیز بالا است. برای سفارش می توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید. قیمت استثنائی آلو بخارا نیشابور را از ما بخواهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *