قیمت عمده آلو خورشتی مرغوب امسالی

قیمت آلو خشک سیاه

قیمت عمده آلو خورشتی مرغوب امسالی را میتوانید بصورت روزانه از این مرکز استعلام نمایید. و اگر قصد خرید آلو خرشتی مرغوب با نرخ خرید ارزان و قیمت های کاملا رقابتی را دارید میتوانید با مدیر فروش کارخانه تولید کننده و بسته بندی کننده آلو خشک در تماس باشید.

در این کارخانه انواع آلو خشک بازاری از جمله:

  1. آلو خورشتی آفتابی
  2. آلو خورشتی دودی
  3. آلو خورشتی بدون پوست
  4. آلو خورشتی پوست دار

تولید و با بهترین کیفیت عرضه میشود.

فروش آلو خورشتی

بسته بندی آلو خورشتی برای بازار داخل

بسته بندی آلو خورشتی برای بازار داخل در سه بسته بندی 5، 10 و 30 کیلو گرم انجام میشود. مشتریانی که قصد خرید آلو خورشتی بسته بندی شده را دارند باید بدانند که بسته بندیها چه بصورت عمده و چه جزئی بصورت خالص بوده و وزن خود کارتن محاسبه نمیشود.

مصرف آلو خورشتی در کشور بسیار بالا بوده و از مردم عادی گرفته تا ارگانها ، آشپزخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای و خشکبار فروشیها جزو خریداران این محصول بصورت عمده هستند.

شایان ذکر است که بسته بندی های 5 و 10 کیلوگرم شامل هزینه بسته بندی شده ولی بسته بندیهای 30 کیلو گرم هیچگونه هزینه ای برای خریداران ندارد.

استعلام قیمت عمده آلو خورشتی مرغوب

برای خرید عمده آلو خورشتی مرغوب چه بصورت فله و چه بسته بندی شده نیاز است که از قیمت روز آلو خشک آگاه باشید.

به همین منظور شرکت خشکبار رایکا که از جمله تولید کنندگان آلو خشک به صورت تخصصی در شهرستان نیشابور میباشد این امکان را از طریق مسیر های ارتباطی مختلف برای مشتریان قرار داده تا خریداران محترم بتوانند در سریع ترین زمان ممکن از قیمت ها آگاهی پیدا کرده و نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

همچنین مشاورین این مجموعه خدماتی را مانند مشاوره در زمینه فروش آلو خشک در بازار های داخلی و صادراتی در اختیار مشتریان محترم قرار میدهند.

منبع: آی ترش

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *