قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار چقدر است ؟ این محصول تولید شده کدام شهر است؟ قیمت آلو خشک سیاه در بازار کیلویی 16000 هزار تومان عرضه میشود. این محصول بیشترین تولید را در شهرستان مراغه دارد و اکثر کشاورزان این شهرستان آلو خشک را به این روش خشک و تولید میکنند.

آلو خشک سیاه بیشترین رواج را در جهان دارد و کشور هایی مانند چین ، شیلی ، آمریکا میوه آلو را به همین روش خشک میکنند. نوع درجه یک آلو خشک سیاه مراغه موجب شده است تا کشور های حوزه خلیج فارس از این محصول خریداری بکنند و جزء نمونه های پر فروش در خاور میانه باشد.

فروش آلو خشک سیاه

در رایطه با فروش آلو خشک سیاه در بازار باید گفت که با توجه به میزان تولید این محصول در همان ماه های اولیه برداشت بفروش میرسد و اگر بخواهید این محصول را در حجم بالا خریداری کنید باید همان ماه های اول اقدام به خرید کنید. و اما تنها ترین روشی که میتوان این محصول را در فصلهای دیگر خریداری کرد اینست که آلو خشک سیاه بوسیله شرکت های تولیدی در سرد خانه های مجزا و پیشرفته نگهداری میشود و شما میتوانید با مراجعه به این شرکت ها این محصول را خریداری کنید.

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

مشخصات آلو خشک سیاه و کاربرد آن

در این بخش به مشخصات این محصول و کاربرد آن میپردازیم.

 طعم و مزه ملس

 درشت و خوش گوشت

 مورد استفاده در انواع خورشت و غذا ها

 مورد استفاده در فراورده ها

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

همانطور که گفته شد قیمت آلو خشک سیاه کیلو 16000 تومان عرضه میشود. اما در بعضی از مواقع مواردی نیز هستند که در قیمت این محصول تاثیر گذارند. مواردی همچون میزان تولید ، بازار نوسانات ارزی و میزان استقبال و حجم خرید این محصول میباشد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای اطلاع از قیمت روز آلو خشک سیاه میتوانید با ما مدیریت فروش تماس بگیرید. [/box]

قیمت هر کیلو آلو خشک سیاه در بازار

سفارش آلو خشک سیاه

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا از شرکت های تولیدی آلو خشک سیاه میباشد که با داشتن افراد متخصص در امر تولید و فروش این محصول توانسته این محصول را به قیمت تولیدی و بدون واسطه عرضه کند اگر چنانچه قصد خرید عمده را دارید میتوانید با مدیریت فروش تماس بگیرید و از نحوه و شرایط فروش این مجموعه نیز مطلع شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *