لیست قیمت انواع آلو خشک مراغه


شهر مراغه در استان آذربایجان شرقی دارای شرایطی مناسب برای تولید انواع میوه از جمله آلو هست که آلو خشک های این منطقه بسیار معروف میباشند. لیست قیمت انواع آلو خشک مراغه را میتوان از مدیر فروش شرکت بازرگانی رایکا دریافت نمود. محصولات این شرکت با کیفیت بالا سورت و بسته بندی می شوند.

آشنایی با انواع آلو خشک مراغه

مراغه تولید کننده انواع مختلف میوه است که آلو و آلوچه از جمله انها می باشند. در این شهر آلوچه زرد، آلوچه سیاه، آلوچه قرمز تولید می شود. آلوچه سیاه دارای طعم ملس و آلوچه های قرمز و زرد دارای طعم ترش هستند.

محصولات این شهر بیشتر بصورت فله توسط کشاورزان عرضه می شود و در شرکتهای بسته بندی خشکبار سورت و بسته بندی می شوند.

آلوچه خشک مراغه به عنوان یک محصول سود آور برای کشاورزان و تولید کنندگان این منطقه شناخته شده و در سالهای اخیر صادرات آلو خشک مراغه افزایش خوبی داشته است. اکثر صادرات الوچه مراغه به کشور روسیه انجام گرفته است.

فروش مستقیم آلو خشک مراغه

فروش مستقیم آلو خشک مراغه در داخل کشور توسط بازرگانی های  مختلف عرضه کننده در مراغه و تبریز صورت میگیرد و بازرگانی خشکبار رایکا از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک مراغه است و بسته بندی و تامین آن در تمام طول سال انجام می شود.

در خرید آلوخشک مراغه چند نکته حائز اهمیت است که خریداران محترم باید بدان توجه کنند.

با توجه به این که آلوخشک یک محصول حساس به گرما است نحوه نگهداری آن باید به دقت انجام شود. دمای نگهداری آلو خشک باید بین 10 تا نهایت 20 درجه سانتیگراد باشد تا کیفیت آن کاهش پیدا نکند و رنگ آن نیز تیره و کدر نشود.

سعی شود تا آلو خشک بصورت بسته بندی شده خریداری شود تا در مجاورت هوای ازاد قرار نگیرد. آلوخشکی که در مجاورت هوای آزاد قرار داشته باشد رطوبت خود را از دست داده و بسیار خشک می شود و وزن آن نیز کاهش پیدا می کند که این به ضرر خریدار است.

تعیین قیمت انواع آلو خشک مراغه

برای تعیین قیمت انواع آلو خشک مراغه معمولا میزان کیفیت آن را مورد بررسی قرار میدهند. هرچه میزان کیفت آلو خشک  مورد نظر سایز و میزان رطوبت استاندارد باشد قیمت آن بالاتر است.

البته پارامتر های دیگری مانند شکل ظاهری نیز در قیمت نهایی آن اثر گذاشته و در فروش آلو خشک نیز تاثیر گذار است. ظاهر زیبا و بسته بندی بازار پسند از مهمترین نکات فروش آلو خشک در بازار های مختلف می باشد.

از همین به هنگام سفارش ممکن هست که در یک نوع آلو خشک با قیمتهای مختلفی مواجه شوید که این تفاوت قیمتها به دلیل میزان کیفیت آنها است.

صادرات بهترین آلو خشک مراغه

بهترین آلو خشک های تولید شده در مراغه برای صادرات به اقصا نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند. بازار آلو خشک ایران در 10 سال گذشته رشد خوبی داشته و اکنون آلو خشک ایران به کشورهایی همچون:

  • امارات
  • پاکستان
  • ترکیه
  • عراق
  • روسیه
  • کانادا
  • استرالیا
  • و هند صادر می شود و ارز آوری خوبی نیز به همراه داشته است.

البته برای صادرات با ید شرایط استفاده از محصولات غذایی در کشور هدف مورد ارزیابی و تحقیق قرار گیرد تا صادر کننده با مشکل مواجه نشود.

از مهمترین نکات در صادرات آلو خشک بسته بندی هست. بسته بندی باید بگونه ای باشد که آلو خشک دچار تعریق و افت کیفیت و رنگ نشود.

با همکاری با شرکتهای بزرگ تولید کننده آلو خشک می توانید از تجارب آنها در زمینه صادرات آلو خشک بهره ببرید. جهت دریافت مشاوره های رایگان صادرات آلو خشک می توانید با کارشناسیان مجموعه خشکبار رایکا تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *