بازار آلو خشک بخارا نیشابور تازه

بازار آلو خشک بخارا نیشابور

بازار آلو خشک بخارا نیشابور تازه، یکی از مهمترین بازارهایی است که در آن بهترین نوع آلو بخارا کشور که در شهر خرو استان خراسان رضوی کشت می شود، در آنجا به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. آلو خشک بخارا تازه خریداران بسیاری دارد که این خریداران به دنبال تامین کننده ای هستند تا بتوانند آلو بخارا مورد نیاز خود را تهیه کنند.

روش های خشک کردن آلو بخارا نیشابور

اقریبا تمام آلو بخاراهای نیشابور را پوست می کنند و سپس به سه طریق زیر خشک می کنند:

  • آلو بخارا آفتابی: در این روش آلو بخارای که پوست آن جدا شده روبروی آفتاب قرار می دهند تا خشک شود و هیچ کار دیگری بر روی آلو بخارا انجام نمی دهند.
  • آلو بخارا دودی: در این روش ابتدا آلو بخارا را با دود گوگرد در تماس قرار می دهند و سپس روبروی آفتاب قرار می دهند تا خشک شود. این روش یعنی آغشته کردن آلو با دود گوگرد باعث می شود رنگ آلو بعد از خشک شدن روشن تر باشد، با کیفیت بهتری خشک شود و از خراب شدن آلو تا مدت طولانی جلوگیری می کند.
  • آلو بخارا تیزابی: در این روش آلو بخارا را در ماده ای به نام تیزاب می خوابانند و سپس در روبروی آفتاب قرار می دهند، تیزاب باعث می شود که آلو بخارا با سرعت بیشتری خشک شود. (برای آشنایی بیشتر با آلو بخارا تیزابی کلیک کنید)

آلو خشک بخارا نیشابور

بازار آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا به عنوان یک محصول خوراکی محبوب در بین مردم ایران و برخی از کشورهای جهان، بازار بسیار خوبی را سالهاست از آن خود کرده است.

این شرکت با توجه توانایی تامین آلو خشک بخارا با هر کدام از روشهایی که به آن در این مطلب اشاره شد، قادر است با قدرت تمام در حجم های بالا برای تامین بازارهای ایرانی و خارجی تمامی تجار فعال در این حوزه را تامین نماید.

بازار آلو خشک بخارا

منبع: مرکز فروش آلو خشک، آلوچه و ترشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *