خرید آلو بخارا اصل در بازار

عرضه انواع آلو خشک

عرضه انواع آلو خشک


خرید آلو بخارا اصل در بازار باید از مراکز معتبر فروش خشکبار انجام پذیرد تا محصول خریداری شده از نوع دیگری نباشد. فروشندگان این مراکز از کارشناسان حوزه خشکبار از جمله آلو خشک هستند و محصولی را که به شما ارائه میدهد اصل و بصورت تضمین شده است.

خرید آلو بخارا

 

چگونه آلو بخارا اصل را بشناسیم؟

در کشور ایران بالغ بر 15 نوع آلو در مناطق مختلف کشت و پرورش داده میشود که از بیشتر آنها میتوان برای امر خشک کردن استفاده نمود. یکی از انواع معروف آنها که در بازار نیز بخوبی جا افتاده است آلو بخارا تولید شده در شهرستان نیشابور میباشد. این محصول در شهرستان نیشابور بصورت سالانه در تناژ بسیار بالایی تولید میشود و مقدار زیادی از آن نیز به امر صادرات به کشورهای مختلف اختصاص پیدا میکند.

میوه آلو بخارا گونه است به رنگ ارغوانی که نسبت به آلو های دیگر از سایز ریزتری برخوردار است. این محصول دارای طعمی ملس بوده و رنگ آن زرد نباتی است.

میزان دقیق تعداد آلو بخارا در هر کیلو گرم  باید بین اعداد زیر در نمونه های درجه 1، درهم و ممتاز باشد:

  1. تعداد آلو در بار درهم: 170 الی 190 عدد
  2. تعداد آلو در بار درجه 1: 160 الی 170 عدد
  3. تعداد آلو در بار ممتاز: 140 الی 150 عدد

آیا آلو بخارا چاق کننده است؟

همانطور که گفته شده آلو بخارا دارای طعمی ملس است و دارای قند میباشد اما قند های موجود در این محصول از نوع از نوع تصفیه نشده میباشند و بدن آنها را بسیار راحت تر از قند های سفید میسوزاند. بنابراین مصرف روزانه آلو بخارا اگر در حد معقول باشد نه تنها باعث چاق شدن نشده بلکه بخاطر فیبر هایی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن بدن میشود.

خرید آلو بخارا با شرایط ویژه

شما میتوانید خرید آلو بخارا با شرایط ویژه از این مرکز داشته باشید. در این مرکز تولید آلو خشک، انواع آلو خشک از جمله بخارا بصورت سورتینگ شده با بسته بندی هایی که بنا به درخواست مشتریان انجام میشود عرضه میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *