خرید آلو بخارا اصل مشهد

قیمت فروش آلو بخارا زرد

آلو بخارا اصل، یکی از خشکبار مرغوب در استان خراسان جنوبی می باشد که به دلیل کیفیت بالای آلو های این منطقه، خشک شده ی آن نیز در سراسر کشور طرفداران زیادی دارد. آلو بخارا با طعم های مختلف در بازار موجود می باشند که توسط عرضه کنندگان آن به صورت عمده ای و بسته بندی شده در بازار به فروش می رسد.

خرید آلو بخارا اصل مشهد

با خواص آلو بخارا اصل آشنا شوید

با خواص آلو بخارا اصل آشنا شوید همان طور که گفته شد آلو بخارا با طعم های مختلفی در بازار موجود می باشد و با توجه به ذائقه ی افراد نوع شیرین یا ترش و ملس آن مصرف می شود. ارقام مختلفی از آلوها برای تهیه آلو بخارا به کار رفته می شوند که می توان به آلو شابلون، آلو زرد یا طلایی، آلو سبز، آلو خاکی و بسیاری دیگر اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

آلو خاکی یکی از ارقام جدید آلو می باشد که دارای طعمی شیرین و خوشمزه می باشد رنگ پوست میوه سیاه و بافت درونی آن قرمز رنگ می باشد. آلو شابلون نیز نمونه پرطرفدار از این میوه می باشد که طعمی شیرین و بافت گوشتی زرد دارد ولی پوست میوه قرمز تیره می باشد، این رقم از آلو بسیار در تهیه آلو بخارا به کار رفته می شود.

آلو را می توان به روش های مختلفی خشک کرد؛ در کارخانجات فرآوری آن را به روش تیزابی و با دستگاه های خشک کن، خشک می کنند. در ابتدا آلو ها را شست و شو داده و آلو را داخل دستگاه خشک کن گذاشته و در دما و مدت زمان خاصی اقدام به خشک شدن آن ها می کنند، برای تهیه تیزابی آن نیز پودر گوگرد را داخل محفظه ای از خشک کن قرار می دهند تا با استفاده از دود آن آلو بخارا تیزابی تهیه گردد. توزیع آلو بخارا از کارخانه به بازار به صورت بسته بندی شده در انواع و اقسام طراحی ها صورت می گیرد.

آلو به دلیل ارزش تغذیه ای بالای آن به زیبایی پوست و مو کمک می کند و باعث جوانسازی پوست می گردد. هم چنین تحقیقات نشان داده است که آنتی اکسیدان آلو بخارا بسیار بالا بوده و این برای پر کردن حجم صورت بسیار مفید می باشد. مصرف این خشکبار ریسک حمله های قلبی را کاهش می دهد زیرا باعث کاهش کلسترول خون می شود.

توزیع کننده آلو بخارا اصل در مشهد

توزیع کننده آلو بخارا اصل در مشهد با خرید آلو بخارا از مراکز فروش آن به صورت فله ای می توان آن را با قیمت های مناسبی خریداری کرد. آلو بخارا یکی از انواع محصول تجاری می باشد که به میزان قابل توجهی به کشور های خارجی صادر می گردد. این محصول به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مرغوب بازار پسندی خوبی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *