خرید عمده آلو بخارا طلایی جهت صادرات

فروشنده آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا طلایی جهت صادرات را می توانید از بازرگانی رایکا انجام دهید این انواع آلو بخارا طلایی را برای بازار صادراتی به مشتریان عرضه می کند.

آلو بخارا از نمونه های خشکبار ایرانی پرفروش در بازار های خارجی می باشد و مردم زیادی در کشور های خارجی از آن استقبال می کنند. بیشترین صادرات آلو بخارا به کشور های گرمسیری انجام می شود یکی از دلایل صادرات آلو بخارا به این کشور ها خاصیت کاهش دما بدن است که با خوردن آلو بخارا انجام می شود.

فروش آلو خرو

مرغوب ترین آلو بخارا محصول کدام شهر است؟

بیشتر صادر کنندگان به دنبال نوع مرغوب آلو بخارا هستند و حتماٌ به دنبال شهر و یا مرکزی می گردند که به اصطلاح قطب تولید این محصول باشند. شهرستان نیشابور واقع در استان خراسان رضوی قطب تولید آلو بخارا در کشور می باشد و کارخانه های زیادی در سطح این شهر فعال هستند که کار سورتینگ و بسته بندی این محصول را انجام می دهند.

خرید عمده آلو بخارا طلایی

انواع آلو بخارا طلایی

آلو بخارا طلایی دارای انواع گوناگونی است که در بازار به فروش می رسد و هرکدام آنها از لحاظ طعم، رنگ و اندازه با هم متفاوتند می باشند.

انواع آلو بخارا طلایی شامل:

  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقانی
  • آلو قطره طلا
  • آلو شمس
  • آلو رسمی

خرید عمده آلو بخارا طلایی

صادرات آلو بخارا طلایی

صادرات آلو بخارا طلایی اغلب به کشور های همسایه انجام می گیرد. آلو بخارا طلایی یکی از خشکباری است که در بازار های خارجی تقاضای زیادی را دارد. همین موضوع باعث شده است که تولید آلو بخارا طلایی در کشور افزایش یابد.

طبق آمار های اخیر کشور های امارات و پاکستان بیشترین خرید آلو بخارا طلایی را از ایران دارند و بعد از این کشور ها موارد دیگری هم وجود دارند که آلو بخارا طلایی را خریداری می کنند که شامل:

  1. عراق
  2. ترکیه
  3. هند
  4. بنگلادش
  5. افغانستان

خرید عمده آلو بخارا طلایی

خرید عمده آلو بخارا طلایی جهت صادرات

بازرگانی رایکا فروشنده عمده آلو بخارا طلایی می باشد. این مجموعه با بهره بردن از بهترین محصول استان خراسان رضوی مرغوب ترین نوع را در اختیار مشتری قرار می دهد. این مجموعه آلو بخارا طلایی را با بهترین بسته بندی ممکن تحویل مشتری می دهد و شما می توانید در جهت سفارش و خرید آلو بخارا طلایی با مدیر فروش این بازرگانی تماس حاصل نمایید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]چنانچه مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند می توانند با مدیر فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و با حضور یافتن در محل تولید محصول را از نزدیک دیده و خرید خود را انجام می دهند.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *